Saat şuan 2 civarı ve ben sahura kalkana kadar bölüm yazma derdindeyim bir alkış..
Çağan ve Tuana'nın güzelliği..
Kapağı kendim yaptım nasıll?✨
_________________________"Kız kalsana!" Çağlar beni dürterken ben yorganın altında nefes almaya çalışıyordum.
O kadar sıcaktı ki Eylül ayında bu kadar sıcak olur mu ya..
"Okula geç kalacağız!" Çağlar benim kardeşim bu arada.. tabi bir ben etmez.
"Tamam kalkıcam bir sal" o yatağımın başından kalkarken ben yorganı açıp yüzüme gelen saçları ittim.
Yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım.
Dolabıma gidip bugün spor dersi olduğundan eşofman ve uzun bir tişört çıkarttım.Üstümü hızlıca giyip dolaptan dün giydiğim hırkayı elime aldığım an cebinden bir kağıt düştü.
Bu dün kapıda bulduğum kağıttı tamamen unutmuşum..
Bugün bu kağıdı bana yazan kişiyi bulacaktım ve şimdilik Anıl'a ara vermek zorundaydım.Kağıdı hızlıca çantamın ön gözüne atıp aşağıya indim.
*
2. Ders zili çaldığında ortada bir dedikodu dönüyordu ve ben hiçbirşey anlamıyordum."Duygu duydun mu? Çağan bizim sınıfa gelecekmiş"
"Aaa neden acaba neyse gelsinde gözümüz yakışıklı görsün" kızlar kıkırdaşırken gözlerimi devirdim.
Çağan mı? O kimdi ya.
Sınıfa giren şahısla aydınlandım. Bu çocuk mu?tanıyorum ben bunu geçen sene aynı takımdaydık. Baya iyi anlaşıyorduk hatta ama sonra bir maç yüzünden kavga edip takımları ayırmıştık sonra bir ara düşman olmuştuk ama sonradan konuşmamaya başlamıştık.
Bu Çağan o Çağandı.
Beni görünce tepki vermedi ama dudağının kenarı hafifçe kıvrılmıştı. Dalga geçer gibiydi sanki.Yanıma doğru yürüdüğü sırada kızlar ona bakıyordu. Evet yakışıklıydı eskisine göre ama ben onu uzun zamandır görmemiştim.
"N'aber en azılı eski düşmanım, cidden o zamanlar ne kadar tuhaftık"
"Ya ya sorma.. bir keresinde kapıdan aşağıya bir kutu boya dökmüştün kafama" güldü.
"Sende evime gelip ders çalıştırıcam seni diyip diş fırçamı klozete sokmuştun ve ben o diş fırçasıyla dişimi fırçalamıştım"
"Iyy hatırladım ama oh iyi oldu pişman değilim" tekrar güldü.
"Pişman etmiştim sanki ben seni öyle hatılıyorum" dedi sırıtırken.
"Eee sen niye bizim sınıfa geldin?" yanımdaki boş sıraya oturdu.
"Öylesine.. niye gelmiş olabilirim Naz sınıftan atıldım buraya yolladılar" Naz mı? Bana ilk defa biri Naz diyordu. Gerçi o bana hep Naz diyordu. Birtekte o diyor.
"Ne yaptın kim bilir Çağan bana yaptıklarınla okuldan atılmadıysan sen baya baya büyük birşey yapmışsın demektir insan mı kestin yoksa" güldü ve elini çenesine dayadı.