'öpücük✨'

1.9K 109 40
                                    

Sakin olun çünkü bu bölüm heyecandan çok fazla kalp krizi geçirebilirsiniz<3
🖤✨
_____________________________
Gözlerimi araladığımda başımın ağrısıyla gözlerimi ovuşturdum.

Ayağa kalkıp kendime gelmeye çalıştım.
Telefonumdan bildirim sesi gelmesine rağmen takmadım.

Dün doğum günüm olduğu için eve geldiğimde Çağlar ve Annemde doğum günümü kutlamıştı ve film falan izlediğimiz için saat sabah 5'de uyumuştum. Göz altlarımın şişik olmasının nedeni buydu.

Bugün sınavlar vardı ve ben hiç çalışmamıştım.
Gerçi çalışmıştım ama Çağan'ı düşünmekten oda boşa gitmişti.

Oflaya puflaya hazırlanıp çantamı aldım.
*

Sınıfa girdiğimde Çağan sırada oturuyordu.
Yanına oturup gülümsediğimde bana dehşetle baktı.
"N'oldu sana?" Dedi şokla.
"Dün doğum günüm olduğundan saat 5'te yattımda Çağancım" güldü.

"Ölü gibisin"
"Sınavlardan çıkalım işte ben o zaman ölücem"
"Çalışmadın mı?" Ona ciddimisin bakışları attım.
"Çağan günlerdir sizinleyim sence ders çalışma fırsatım kaldımı?" Dedim.

"Ben sana kopya veririm" dediğinde heyecanla ona baktım.
"Ciddimisin?!" Dediğimde başıyla onayladı.

*
Sınavlardan Çağan sayesinde çıktıktan sonra gayet rahattım.

Spor salonuna indiğimizde boştu ve işimize gelmişti biraz basketbol oynadıktan sonra oturmuştuk trabzanlardan birine. Suluğumdan su içerken saçlarımı arkama attığımda Çağan'ın gözü boynuma kaydı.

Bir an sıcakladığımı hissedip suyu kapattım ve gözlerimi kaçırdım.

Leya ve Yağız'ın yanımıza geldiğini görünce gülümsedim ve ayağa kalktım. Aşağıya indiğimde peşimden Çağan'da geldi.

"N'apıyorsunuz?" Dedi Yağız gülerek.

"Bizde işte öyle 3. Sınavdan çıktık" dedi Çağan bana bakarken.
"Naz bizim eve gelsene bugün" dedi Çağan birden bire. Kaşlarımı çattım.
"Aa Çağan bizi niye çağırmıyorsun ayıptır günahtır" diyince Çağan güldü ve alttan alttan bana bakınca utançla gözlerimi kaçırdım.

Ellerimi ter basmıştı.
"Birdahakine sizde gelirsiniz" dedi Çağan imayla o öyle söyleyince Yağız'la Leya aynı anda birbirlerine baktılar. Sanki arkadan 'neler geçiyor aklımdan tövbe tövbe' çalıyormuş gibi surat ifadeleri vardı.

"Öhm hadi sınıflara" dedim ve ordan uzaklaştım hızlıca.. gerçi buna kaçmak deniyordu..

"Kaçma" diye bir ses duydum arkadan Çağan'ın sesiydi.. utançtan geberecektim.

***
Okul çıkışı Çağan'a gideceğim için önce Çağan'la bizim eve gittik.

Çağlar arkadaşına gitmişti bende hızlıca çantama kıyafet koydum ve bana hep lazım olan şeyleri yanıma aldım.

Altıma siyah pantolon üstünede Leya'nın aldığı Sweatshirt'ü giydim. Şapka olarakta Yağız'ın aldığı şapkayı seçmiştim.

Çantamla aşağıya indiğimde Çağan koltukta oturmuş sırıtıyordu.
"Neye sırıtıyorsun?" Dedim gülerek.
Ben öyle diyince bir an afalladı ama sonra kendine geldi.
"Sırıtıyormuydum? Seni düşünürken aklımı kaybediyormuşum sanırım" dediğinde kalp krizi geçirdim.

Midemde kelebekler halay çekiyordu.
"Hadi gidelim" dedim yere yığılıp kalmamak için..
***

Eve geldiğimizde Fatma ablanın yaptığı yemeklerden yiyip sohbet eşliğinde onları topladık.

Sonra salona geçip sohbet etmeye devam ettik beraber PC oynadıktan sonra film izlemeye karar verdik.

"Korku filmimi yoksa komedi falan mı olsun?" Dedi Çağan siteden film bakarken.
"Komedi olabilir" dediğim sırada telefonum çaldı.
Sultanım♥︎ arıyor..

"Efendim Anne?"
"Kız nerdesin?" Dedi annem soruyla.
"Çağanlardayım" dediğimde karşı taraf sessizleşti.
"Sen habire bu uşakla geziyorsun he kız sevgilimisiniz yoksa benide tanıştır çocukla" diyince yanaklarım kızarmıştı ve elim ayağıma karışmıştı.
"Anne! Saçmalama yok öyle birşey aaa" dedim kelimeleri toparlamaya çalışırken.
"Kız bak tanıştır ama beni" diyince suratım şekilden şekle giriyordu.
"Kapatıyorum ben anne öptm baay" dedim ve telefonu kapattım.
İki saniyede beni kalpten götürmeyi nasıl beceriyordu bu kadın..

"N'oldu?" Dedi Çağan gülerek. Surat ifademden dehşete düştüğüm anlaşılıyordu.
"Hiiç altın gününden bahsediyorduda" diyip hayatımın en saçma yalanına başvurdum.
Çağan bunu fark edip kahkaha attı ama sonra üstelemedi.

Işığı kapatıp o günkü gibi pikeleri üstümüze serdik ve koltuğu açtık.
Komedi filmi izlerken Çağan yanıma yaklaşıp başını boynuma gömünce elim ayağıma karışmıştı.
Çağan boynumu bir kere öpüp geri çekilince alevler basmıştı içimde sanki.

Beni kendine çekip bana sarılınca bugün 827282. Defa kalpten gidiyordum.
Birsüre sonra alışıp bende ona sarıldığımda beni daha çok kendine çekip bir eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı şuan çok yakındık ikimizinde kalpten gittiğini hissedebiliyordum.

"Seni öpebilirmiyim?" Dediğinde kitlenmiştim.
Çağan beni öpmek istiyordu.
Öpmek..
N'aptığımı bilmeden kafamla onaylayınca çeneme baskı uygulayıp dudaklarımızı birleştirdi.

Kalbim çok hızlı atıyordu hemde çok hızlı.
Zaman durmuştuda biz süratle gidiyorduk sanki.
Beni uzunca öpüp bırakınca nefesim düzensizleşmişti.
Kasıtlı olarak ilk defa öpüşmüştük.
Ve ben utancımdan gözlerimi bile açamıyordum.
Gözlerimi hiç açmadan Çağan'a geri sarıldım ve televizyonu izlemeye devam ettim.
Kalbim çıkacak gibi atmaya devam ediyordu.
Bir yandanda sırıtıyordum.

Sanırım ondan hoşlanmaya çoktan başlamıştım..

***
İşte o beklenen bölüm ağağğa🥳😻💖✨

Kasıtlı olan ilk öpücük ayh bana bişiler oliyi..

Sizi öpüyorumm<3

Beni GörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin