'Eyşanlık'

1.4K 90 19
                                    

"Eyşan'lar ölmez şekil değiştirir"
_________________________
"Beni dinlemeyi düşünüyormusun? Yoksa Aşk-ı memnudaki Bihter gibi kendimi mi öldüreyim.." dedim Çağan'ın peşinden koşarken.

"Dinlemek istemiyorum Bihter" dediğinde kahkaha atmamak için kendimi tuttum ama o ciddi gözüküyordu.

"Sana Bihter demekle Bihter Ziyagile ihanet etmiş olurum. Eyşan'sın sen. Eyşan'lar ölmez şekil değiştirir" dediğinde aklıma o dizi gelince kaşlarımı çattım.

"Ben sana ihanet etmedim. Arda'nın beni öpmesine rağmen bana trip atıyorsun ama sen beni terk ettin diye ben sana trip atamıyorum.. vay anasını be.."

"Espri anlayışın düzelmiş" dediğinde yüzümü buruşturdum.

"Sen bana eskiden çok iğrenç mizah anlayışına sahiptin demeye mi çalışıyorsun?" Dediğimde yansan güldüğünü gördüm ama hemen ciddileşti.

"Ne seversin birşey ısrmarlayayım? Hediye alayım olmazmı.. bak cidden suçum yok ama ben ona seni sevdiğimi söylemeye gitmiştim" dediğimde kaşlarını çatıp önümdedurdu.

"Çocuk ağzını vakumluyordu Naz aynı Survivor'daki Barış'ın Nisa'yı vakumladığı gibi" dediğinde kusacak gibi oldum.

"Abartmasan mı Çağan'cım"dediğimde gözlerini devirdi.

"Of be ne Naz yaptın" dediğimde hiç takmadan yürümeye devam etti.

"Kızlar bu kadar trip atmıyor Çağan" dediğimde inanamıyormuş gibi bana döndü.

"Bunu sen söylüyor olamazsın.." dediğinde gözlerimi kaçırdım.

"Tamam biraz trip atıyor olabilirim.." dediğimde 'biraz mı?' Bakışları atımca ofladım.

"Çağan konumuz benim trip atışım değil Konumuz sensin" dediğimde gözlerini kaçırdı.

"Bana inanmıyormusun?" Dedim hayal kırıklığına uğramamak için savaş verirken.

"Sana kırgın değilim Naz.. kızgınım" dediğinde haklı olduğunu görebiliyordum.

"Ben böyle birşey olacağını tahmin ettiğim için kolunu tuttum, gidip beraber konuşabilirdik.. insan sevdiğine söz geçiremez anladın mı?" Dedi ve bu benim pişmanlığımı level atlatmıştı.

Hadi be gözünün yağını yediğim affet beni.
Valla deliler gibi sevmesem koşmazdım peşinde..

"Hadi be Çağan.. seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun.. affet beni" dediğimde dayanamıyormuş gibi nefes alıp beni kendine çekip sarıldı bana.

"Büyü falan mı yaptırıyorsun?" Dediğinde güldüm.

"Ders başlayacak sınıflara gidelim, birde okul çıkışı seninle sinemaya gidelim mi?.. gitmedik bayadır, özledim.." dediğimde başıyla onaylayıp hafif bir gülümseme takındı.

Şu andan itibaren anladım ki ne yaparsanız yapın sevdiğiniz çocuk sizi mahvetsede siz o üzülmesin diye elinizden geleni yapıyordunuz..

O mutlu olsun diye..

***

Sondaki cümleme kulak misafiri olun derim bu yüzden yılmayın eğer biri sizi önemsemiyorsa sizde onu önemsemeyin..

Unutmayın mutlu olmanız için bu zalim dünyada yapabileceğiniz 3 şey vardır.

1- kendinizi sevin ve kimseye harcatmayın..

2-kimsenin dediklerine kulak asmayın ve ailenizden çok önemsemeyin.

3- kimseye güvenmeyin, sırlarınız sizde kalsın..

Bu kurallar sizi mutlu edebilir unutmayın :)<3

Beni GörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin