'Yakalanmak'

1.7K 92 22
                                    

"Yıldızlar kadar öpücük birtanem :)"
-delibal
_____________________________
Çağan'la uyuyakaldıktan sonra uyandığımda hâlâ bana sarılıyordu.
Normalde aşırı deli yatan biri olmama rağmen Çağan'la birlikte olunca kılımı kıpırtatmıyordum.
Buda benim fantezi türüm.

Yavaşça ayağa kalkıp yukarı çıktım ve üstümü değiştirdim.

Aşağıya indiğimde Çağan hâlâ uyuyordu.
Çok tatlı uyuyordu be zalımın oğlu.

Yanına gidip Çağan'ı dürttüm.
"Çağan kalk hadi" dedim dürtmeye devam ederken.
Gözlerini açıp bana baktı uykulu gözlerle.
"Güne seninle başlamak mı? Aşırı zevkli" dedi sırıtarak.
Gözlerimi kaçırdım.
Aklıma dün gece geliyordu ama çaktırmamaya çalışıyordum.
"Dün geceyi hiçbirşeye değişmem" dedi sırıtmaya devam ederken.
Omzuna yumruk attım sertçe. İnleyip elini omzuna götürdü.
"Hayır beni rezil etmek için gerekirse milyon dolarlar vereceksin" dedim isyan ederken.

"Seni utandırmak için milyon dolarlara ihtiyacım yok güzelim" dediğinde yanaklarım kızarmaya başlamıştı.
"Bak harbi diyorum yapma şunu" dedim vücuduma basan ateşi söndürmeye çalışırken içten içe..
Kendimle savaş veriyor gibi birşeydim.

Yatakta doğrulup bana yaklaşınca yine elim ayağıma dolanmıştı ve kaçmak için bahaneler türetiyordum burnu burnuma değince telaşla konuştum.
"Benim amcam doğum yapmış ben ona bakıp geleyim" dedim ayağa kalkıp. Bu dediğime kaşlarını çattı.
"Daha dahiyane bir fikir olamazdı müthiş zekanı kanıtlamış oldun" dedi alkışlayarak.
"Dalga geçme sabah sabah dayak yiyeceksin!"

"Tama tamam kızma" dedi ve gülerek ayağa kalktı.
Tişörtünü çıkarınca kendimden geçmiş kadar olsamda çaktırmamak için büyük savaş veriyordum.
"Utanma istersen senin için hergün böyle gezebilirim" dediğinde elime geçen ilk yastığı ona fırlattım.
Oysa o sadece küçük bir kahkaha atmıştı.
"Koltukta uyuyunca belim tutuluyor bir dahakine yatakta uyumalıyız"

"Çağan birazdan keşke onları demeseydim diyeceksin Tatlım"
"Tatlınmıyım gerçekten?" Dedi gıcık kızlar gibi.

Ona sert bir yastık bulup fırlattığımda kendini korudu.
Peşinden koşturduğum sırada beni bileğimden tutup duvara yaslaması bir oldu.

Bileğimi duvara kaldırıp tuttu ve bana doğru eğildi.
"Yakından ayrı bir güzelsin" dediğinde nefes alıp verişim hızlanmıştı.
Bne onun gözlerine bakarken onun gözledi benim önce dudaklarıma sonra boynuma kaydı.

Sessizce yutkunduğum sırada alnını alnıma yaslayıp burnunu burnuna değdirdi.
"Nasıl yapıyorsun bunu bana Naz.." dedi acı çekiyormuş gibi.
"Ne yapıyorum?"
"Beni deli ediyorsun.." bu söz bana çok tanıdık gelmişti..
Gülümsediğimde gözleri tekrar dudaklarıma kaydı ve dudağımı öptü yavaşça.
Geri çekildiğinde kalbimdeki ritim hızlanmıştı.

"Bu heyecan benim için mi?" Dedi heyecanla.
Aslında o benden daha heyecanlıydı.

Kapı açılıp kapanma sesi geldiğinde ikimizde bir anda kapıya dönmüştük.

Hâlâ aynı pozisyondayken Fatma ablanın içeri girmesiyle Çağan'ı ittirmem bir oldu.

Çağan'ın eli bileğimde olduğu için yanlışıkla beni çekmesiyle bende onun üstüne düşmüştüm.
"Ay Tövbe Estağfurullah çocuklar napıyorsunuz ödüm koptu, iyimisiniz?" Dedi bize tepeden bakarken Fatma abla.

Çağan'ın üzerinden kalkıp Çağan'a elimi uzattım "iyimisin?" Çağan'ın gözleri kapalıydı.

"Çağan?" Dediğimde ses yoktu, haraket de yoktu.
Mideme kramplar girmeye başlayınca yere oturup Çağan'ın yüzünü tutup ve sallamaya başladım.

"Çağan?" Dedim titreyen sesimle.

Fatma abla korkudan titriyordu.
"Çağan şaka mı yapıyorsun?!" Dedim korkudan kalbim sıkışırken.
"ÇAĞAN" dedim bağırarak..

***
:( kötü son..
Tabi olmayabilirde :D
Oladabilir.. spoiler vermicm..
Kudurun meraktan dkjdskşe

Diğer bölümü atayım mı? Yoksa sizi meraktan çatlatayım mı..

💃🏻🥳😻

Beni GörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin