"Ölü denizciler, kayıp galaksiler..
Buldum gözlerindeler🦋🥺✨"
__________________________
6 yıl sonra..
"Oğlum bassana gaza!" Diye bağırdı Leya telaşla.
"Kız doğuracak yarabbim.."dedi Annem elimden tutarken."Şimdi sen derin nefesler al çok güzel bei oğluşun olucak aşkım" dedi Leya elimi sımsıkı tutuyordu..
"Malzemeleri aldınız mı?" Dedi Yağız telaşla koltukta otururken.
"Arabada doğurmak istemiyorum!" Diye bağırdım ağlarken bir yandanda.. acıdan heryerim ağrıyordu karnıma kramplar giriyordu.
Çağan'a dikiz aynasından baktığımda telaştan ağladığını fark etmem benide ağlatmaya yetmişti.
***
"Tuana Naz Ak?" Dedi doktor içeri girerek.
Elinde ittiği küvezde bir melek yatıyordu minicik ayaklarıyla..Çağan yanı başımda saçımı okşarken bebeğimize doğru ilerledi..
"Şunun tatlılığına bak Naz" dedi gülümseyerek.. ağlıyordu bende ağlıyordum..
Bebeği kucağına alıp yavaşça yanıma getirdi..
o kadar narin tutuyordu ki kıyamadığını görüyordum..Kucağıma verdiğinde avcum kadar minicik bu meleğin bana ait oluşu hıçkıra hıçkıra ağlamama neden olmuştu.
"Şunun yakışıklılığına bak" dedim elleriyle oynarken.. bir yandanda emziriyordum..
"Babasına çekmiş" dediğinde ona güldüm.
"Annemler nerde" dedim kısık çıkan sesimle..
"Selma abla kalpten gidecek diye aşağıya indirdi Leya'yla Yağız hava alsın diye" dediğinde gülümsedim..
"İsmini hâlâ koyamadık Naz" dedi bir elimden tutarken..
Gözlerini kapalı olduğu için göremiyordum ama içimden bir ses Deniz koymamı fısıldıyordu..
"Deniz" dediğimde Çağan gülümsedi..
"Eğer kızımız olursa Çağan" dedim yutkunarak..
"İsmi Okyanus olacak" gözümden akan yaşı sildi.
"Naz.."
"Hı?" Eliyle yüzümü tutup alnımdan öptü.
"Seni seviyorum.." dudağımı ısırdıktan sonra gülümsedim..
"Bende seni Efe.. bende seni seviyorum"
***
Ağlarım..🥺✨🖤