'Kırık'

1.7K 104 41
                                    

"Seni görünce nasıl kalp krizi geçiriyordum hatırladın mı? O zamanlar daha çocuktuk, şimdi ise ruhumuz çocuk.."
-Blyrise
_____________________________

Kantinden çıkıp spor salonuna geldiğimizde kızların orda olduğunu görmem gözlerimi devirmemi sağladı.

Sahanın ortasına doğru yürüyüp basketbol topunu aldım yerden ve Çağan'a attım.

Kızlardan biri Çağan'a bakınca bende ona baktım ama o beni görmüyor daha çok Çağan'a bakıp sırıtıyordu.
"Neye bakıyorsun hiç mi insan görmedin hayatında?" Diye bağırdım sarışın olana.
Kız bana dönünce itici itici bakmaya başladı ve gözlerini devirip Çağan'a doğru yürüdü.

Çağan kaşları kalkık bir şekilde kıza bakarken kız Çağan'ın dibinde bitmişti.
"Kıyamet kopacak" dedi Yağız sessizce.

Bende onların yanına yürüdüğümde kızı yolmamak için zor duruyordum.

"Bu kız gerçekten sevgilin olamaz değil mi baby? Bu kıza o güzel yüzünü satmış olamazsın" dedi bana doğdu itici bir şekilde bakarak. Şu saatten sonra kimse beni tutamazdı.

Çağan'ın elindeki topu alıp kafasına attığım an kızın yere düşmesi bir oldu.
Çağan bana dönüp kaşlarını çattı, "n'apıyorsun Tuana?" Diyip yere eğildi ve kızı ellerinden tutup kaldırdı. Tuana mı?

Ben onun yaptığı şeye anlam vermeye çalışırken Çağan ekledi, "kıza top atmana gerek yoktu?!" Diye yüksek sesle söylediği şey yutkunmamı sağladı.

"Dediği şeyleri duymadın m- sözümü kesti.
"Duydum ama ona birşey olabilirdi topu niye atıyorsun?!" ne..

"Kötüye birşey olmaz" ne diyordum ben..

"Sensin be o Yelloz" dedi kız Çağan'ın arkasına saklanırken.

"Ne dedin sen?!" Dedim Kızın üstüne yürürken Yağız ve Leya kolumdan tutmuştu kızın arkadaşı ise gözden kaybolmuştu.

"Tuana sakin.." dedin Yağız sessizce.

"Kıza saldırma, topu ona atan sensin ne diye üstüne yürüyorsun?" Dedi Çağan bu çocuk neler söylüyordu?

"Sen kimin tarafındasın ya?!" Dedim ona dönerek.

"Haklı olanın"
"Haklı olan o mu?" Dediğimde Kızı korumak için geri çekmişti.
"Ne?" Dedim sessizce bir ona bir kıza bakarken.
"Çağan.." diyip sözüme devam etmedim.
Hızlıca spor salonundan çıktığımda Leya'nın peşimden bağırdığını duydum.

Benim o gün Çağan'ı korumam için yaptığım şeyi Çağan o kıza yapmıştı..
Bu çok ağır gelmişti bana.

***
"Kız bana orda tonla laf saydı dediklerini umursamayıp gitti kızın ellerinden tutup kaldırdı hemde bana bağırdı.." dedim yere bakarken. Gözlerim doluyordu ama ağlamıyordum.

"Haklısın birşey diyemeyeceğim ama üzülme erkek milleti değmez.." Çağan bana hiç öyle davranmamıştı ki? Biz düşmanken bile böyle tavır yapmamıştı.

Sınıfa Çağan'ın girmesiyle gözlerimi devirdim ama Çağan bana bakmamıştı bile.
Bu kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.

Sınıfta yanımda oturduğu için yanıma oturmuştu ama bana hiçbirşey söylemeyip sınıfa bakmaya başlamıştı.
Çağan Leya'nın ona kaş göz hareketleri yaptığını görünce, "ben kimseye hak etmeyeceği birşey söylemedim tamam kız orda ona laf etmiş olabilir ama Tuana'nın o topu atmasına gerek yoktu?" Dediğinde inanamayarak ona baktım.

O ise beni umursamıyor gibiydi.
"Ne diyorsun sen ya? Hak etmeyeceği mi.." diyip yutkundum tekrar. O her canımı acıtacak birşey söylediğinde yutkunup gözlerimi kapatıyor sonra geri açıyordum. Hazmedemiyordum çünkü alışık değildim..

"Evet? Kızla ben konuşacaktım sen niye araya giriyorsun ki kızın başı şişmişti buz koyması için revire götürdüm"

"Ne? Gidip sırtında taşısaydın Çağan, ayakları falan kopmasın şimdi yürürken!" Diye bağırdım ona.
"Bana bağırma" dedi çene kasları gerginleşirken.

"Sakin olun herkes sizi dinliyor" dedi Leya omzumdan tutarken.
"Bırak ya birazda eleştriyi o kaldırsın" dedim nefret kusar gibi.
"Ben bu tavırları hak edecek birşey yapmadım neye yücelmeye çalışıyorsun" dedim.

"Bırak ya.." dedi gözlerini devirip önüne dönerken.
"Tavırlarının ne kadar kırıcı olduğunun farkındamısın?" Dedim sessizce.

"Çok kırılıyorsan dinleme" dediğinde ona şok ve kırgınlıkla bakıyordum.

"Çağan iyi misin sen ne diyorsun?" Dedi Leya şokla.

"Haklısın.." dedim sessizce..
Başka bir kız gelince değişeceğini tabiki tahmin etmeliydim.. Anıl'da da böyle olmuştu.. Gizem gelince beni bırakıp onun yanında durmaya başlamıştı ve beni suçlamıştı onun yanına gelmiyorum diye..
Aynı şeyler mi olacaktı yine..
Gözlerimi kapatıp derin nefesler aldım.
Çağan'a dönüp gülümsemeye çalıştım.
"Özür dilerim" dedim buruk bir gülümsemeyle.

"Gerek yok" demesiyle kalbim artık paramparça olmuştu.. ben ona birşey yapmamışken bana o kız yüzünden mi böyle davranıyordu? O zaman bende ona o şekilde davranırdım.

"Bir kız geldi diye beni satman mı? Şaşırmadım" dedim kaşlarımı imayla kaldırıp indirirken.
"Diyene bak" dedi itici bir şekilde gülerek.

"Çağan saçmalıyorsun" dedi Leya çatık kaşlarıyla.
"Ders başlıyor gitmek zorundayım Çağan saçma sapan şeyler söyleyip kırma kızı okul çıkışı konuşucaz" diyip gitti Leya.

Boğazımda bir acı vardı ağlamamak için kendimi tutuyordum.
Ders bittiği an Çağan'a dahi bakmadan çantamı tek omzuma atıp çıktım sınıftan.

***
Bahçe kapısından çıktığımda arkamdan Leya'nın seslenmesiyle girdiğim yoldan arkamı döndüm.
Çağan, Leya ve Yağız yanıma geliyordu.
"N'oluyor niye tartışıyorsunuz,bir kız yüzünden mi?" Dedi Yağız.

Tam cevap verecekken Çağan itici tavırlarıyla araya girdi.
"Kendi kendine triplere giriyor"

"Ne? Ben mi kendi kendime triplere giriyorum sen daha sabah gelen kızı gelmiş bana savunuyorsun" dedim inanamayan yüz ifademle. Cidden fazla kırıcı oluyordu.

"Hak ettin!" Dedi bağırarak.
Yağız Çağan'ın kolundan tutup çekince gözümden bir damla yaşın düşmesi an meselesi oldu.

Çağan'ın bana farklı bakmasını sağladı.
Ama gözlerini kaçırması 2 saniyesini aldı.

Dudaklarımı birbirine bastırıp yavaşça akan gözyaşlarımı silmeden arkamı döndüm.

Hiçbiri peşimden gelmeyip Çağan'a kızıyordu.

Evime doğru yürürken ağlıyordum sessizce..
Söyledikleri aklımdan geçiyordu.

"Ben n'aptım ki.." dedim sessizce.

***
Çağan niye kızı kırıyorsun ya..
Diğer bölümü atam mı yazıpp
😻✨

Beni GörHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin