I want your love and I want you revenge🦋..
________________________Eve gittiğimde çıldırmıştım ve Çağlar'a patlamıştım bu sebepten birbirimize dalmıştık ve annem tarafından azarlanmıştık.
Normalde annem döverdi bizi ama babamın geldiği olaydan sonra yumuşamıştı ve eve daha fazla gelmeye başlamıştı kendini suçluyordu ama hiç bir suçu yoktu..
Ben olan olayları düşünerek merdivenden çıkarken Çağlar arkamdan, "ergensin!" Diye bağırıyordu ama ben göz devirmekle yetinmiştim.
Çağan gittiğinden beri Anıl'la birkaç kez konuşmuştuk ama onu sevmiyordum eskisi gibi hatta hiç.
Odama girip kapıyı kapattım ve kendimi yatağa attım.
"Dertlerim hergün durum güncellemesi yaşıyor" diyip ofladım ve geri kalktım.Sıcak bir banyo yapıp odama geri girdiğimde vücudum en azından rahatlamıştı.
Can sıkıntısından bilgisayarımdan oyunlar oynayıp kahve falan içtim.
Sonra saçlarımı fön makinesiyle düzleştirip yatağıma girdim ve yattım.
***
Sabah üstüme gri bir sweat geçirdim ve altımsa siyah pantolonumu giydim.Çağan okuldaydı ama onunla muhattap olmayı dahi düşünmüyordum çünkü beni çok kırmıştı.
Bir süre mesafe koyacaktım.
En azından neden burdan uzaklaştığını öğrenene kadar.Akşamdan hazırladığım sırt çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim ve evden çıktım.
Üstümde siyah bir deri ceket vardı çok üşümesemde soğuktu hava.
Okula girdiğimde beni ilk görenler Arda ve arkadaşları olmuştu hepsi bana imayla bakıp gülerken Arda 'susun oğlum' tarzı şeyler söylüyordu.
Onlara aldırmadan okula girdiğimde 10/A sınıfının önünde Çağan'ı görmemle afalladım.
Bu sınıfa mı gelmişti? Yan sınıfıma..
Yanında geçeceğim sırada kolumdan birinin çekmesiyle bir bedene çarptım.
Geri çekildiğimde Çağan'ı görmemle tejrar arkamı dönecektim ki aynı şey yine oldu.
"Ne istiyorsun?" Dedim umursamaz bir tavırla.
"Seni bırakıp gittiğim için özür dilerim"
"Bu kadar mı? Açıklama yapmayacakmısın hiçbirşey söylemedin Çağan" dedim söylemesini yalvarırcasına..
"Bir açıklamayı da hak ediyorum.." dediğimde gözlerini kaçırdı.
"Bunu açıklamam zor Naz.." dediğinde yere baktım.
"Ne olmuş olabilir ki Çağan seni bir anda ortadan yok etmiş ne olabilir?" Dediğimde dayanamıyor gibiydi."Naz bana inanmazsın" dediğinde ona kaşlarımı çattım.
"İnanırım" dediğimde zorlukla kelimeleri çıkarmaya çalışıyordu ve yutkunuyordu.
"Kardeşmişiz Naz.. Kardeş"
"NEY?"
***
Dırırırım dırırırım
Hepiniz ŞOK..
Suratınızı tahmin edebiliyrüm..Ama merak etmeyin bu hikaye Efnazsız bitmezz✨