I love you, baby.
Trust in me when I say...
'XSiyah kağıda, beyaz kalemle yazdığım notu cebime koydum ve kekin olduğu tabağın üzerine bir kapak yerleştirip kapıya doğru yöneldim.
"Sakın notu senin koyduğunu belli etme."
"Merak etme."
Ayakkabılarımı giyip merdivenlerden inmeye başladığımda Jisung arkamdan kapıyı kapattı.
Bina dışına çıktığımda Hyunjin'in oturduğu binaya doğru yürüdüm.
Merdivenlerden endişeyle çıktım ve 3. katta durup sol taraftaki kapının yanındaki zile bastım.
"Buyurun?"
Kapıyı açan annesi bana soran gözlerle bakarken içeriye doğru bakıp Hyunjin'i sordum.
"Hyunjin'e bakmıştım da."
Annesi arkasını dönüp ona seslenecekken Hyunjin koşarak buraya geldi ve annesi içeri gitti.
"Selam, kek yapıp ona götürdüm, notu da bıraktım. Sana da getireyim dedim."
"Teşekkürler. İstersen içeri geç, ben de tabağı değiştireyim."
Ayakkabılarımı çıkarıp içeriye doğru adım attığımda Hyunjin arkamdan kapıyı yavaşça kapattı.
Odası olduğunu düşündüğüm, beyaz duvarları güneşten parlayan küçük odaya girdim ve yatağın başına oturdum.
Kapıya doğru bakıp kimsenin görmediğinden emin olduğumda komodine baktım ve çekmeceyi açtığımda siyah kapaklı bir kitap buldum. Elime aldım ve arasındaki ayracın olduğu sayfayı açtım.
Cebimdeki notu çıkarıp açık olan sayfaya, hemen ayracın üzerine koydum ve kitabı kapatıp çekmeceye geri koydum.
Hyunjin, elinde benim getirdiğim tabak ve içine koyduğu kurabiyelerle geri geldi ve elimdeki kapağı alıp tabağın üzerini kapattı.
"Tekrar teşekkürler. İçeride tadına baktım, baya güzel olmuş. Ellerine sağlık. İstersen gitme, otur biraz."
"Yok, gitmeliyim. Kurabiyeler için teşekkür ederim."
Kapıya doğru yürüdük ve Hyunjin kapıyı açtı. Ayakkabılarımı giymemi bekledi ve veda ettiğimizde arkamdan yavaşça kapıyı kapattı.
Merdivenlerden inip, binadan çıktım ve yürümeye başladım. Elimdeki tabaktan gelen güzel kokulara karşı koyamayıp binadan içeri girdiğimde kapağı kaldırıp baktım. Elmalı ve tarçınlı, en sevdiğimden.
Dayanamayıp bir tane aldım ve merdivenlerden çıkarken bir yandan mideye indirdim.
2. kata geldiğimde, kapıyı açmış beni bekleyen Jisung'a bir bakış attım ve elimdeki tabağı ona verip ayakkabılarımdan kurtulmaya çalıştım.
"Keki verdin mi?"
Olumlu anlamda kafamı salladım ve ikinci soruyu sormasını bekledim.
"Peki Not?"
Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdim ve salona doğru yürüdüm. Jisung kapıyı kapatıp mutfağa tabağı bıraktı ve yanıma geldi. Orada olanları anlattım ve üzerimdeki ince yeleğimi çıkardım.
"Notu benim koyduğumu anlayabilir, sonuçta en son ben gittim oraya."
"O zaman biz de anlamamasını sağlarız."
Ne düşündüğünü soran bakışlarla ona baktığımda cebinden telefonunu çıkardı ve rehbere girdi. Adı Jia olan birini aradı.
"Naber Jia? Uzatmadan konuya gireceğim çünkü çok acil. Hemen bir bahane bulup Hyunjin'e git ve odasına girmeye çalış. Orada bir şey yapmana gerek yok, sadece birkaç dakika bulunman yeter. Anladın mı?"
Telefonu kapattı ve Jia'nın kim olduğunu söylemesini bekledim.
"Jia Hyunjin'in komşusu, yakın arkadaş oldukları için Hyunjin'in odasına rahatlıkla girebilecek sayılı kişilerden biri. Asla birini odasına kolay kolay sokmaz. Yani, Hyunjin ondan hoşlanan kişinin kim olduğunu anlayamayacak, oraya en son giden kişiler sen ve Jia olduğu için, ve siz onun arkadaşı olduğunuz için sizden şüphelenmez. Aslında Jia gitmese de senden şüphelenmesi ihtimali düşük, ama yine de işimizi garantiye alalım."
"Umarım bir şey anlamaz."
"Bana güven, anlamayacaktır."
// Hyunjin //
Felix gittikten 5 dakika sonra kapı tekrar çaldı ve açtığımda Jia gülümseyerek içeri girdi.
"Naber kaçak, arayıp sormuyorsun hiç?"
O odama doğru giderken ben de mutfağa girdim ve birer içecek doldurup yanına gittim.
"Çok durmayacağım, sadece 5 dakika. Evde işler bitmiyor, annemden zor izin aldım seni kısacık görebilmek için. İnsan bir alo der hal hatır sorar, nasıl arkadaşsın?"
Alaycı şekilde söylediğinde güldüm ve bardaktaki içecekten bir yudum aldım.
"Aslında arayacaktım ama bu sıralar sürekli dışarıda işim çıktı, kısmet bugüneymiş."
Kısa bir süre oturup sohbet ettikten sonra gitmesi gerektiği için ayaklandı.
"Görüşürüz."
Kapıdan çıktığında odama geri döndüm ve müzik açıp çekmecedeki kitabı elime aldığımda kaldığım yerde bir not buldum.
Bu not da neydi?
Ben yazmadıysam kim yazmıştı?
°
ole bisiler iste
03.04.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong number, hyunlix
FanfictionHyunjin yanlış numaraya bir fotoğraf gönderir... texting + düz yazı