winx osurix sunar
// Hyunjin //
Evden çıktım ve merdivenleri ışık hızıyla indim. Karşıdaki apartmana giden yolu 2 adımda koştuktan sonra direk merdivenlere yöneldim.
Kapıda beni bekleyen Jisung'a asker selamı verip içeri geçtim. Felix salonda oturuyordu ve beni görünce ayaklandı. Ona da bir selam verip koltuğa oturdum ve havadan sudan konuşmaya başladık.
Susadığım için mutfağa girdim ve bardak alırken bir şey fark ettim.
Sarı pasta süsleri... Kapıma gelen pastadaki süslerle aynıydı.
Her evde vardır mutlaka o pasta süslerinden, sorgulamamak gerek. Sonuçta Jisung benden hoşlanıyor olamaz, bu imkansız. Ayrıca Jisung pasta börek tarzı şeyleri yapmaktan çok yemeyi sever. Peki etrafımda başka pasta yapmayı seven ve güzel yapan biri var mıydı?
// Felix //
Hyunjin'in arkasından mutfağa gittim ve baharatların olduğu rafa baktığını gördüm. Pastada kullandığım süslere doğru bakıyordu hem de.
Hemen yan raftan bir bardak çıkarıp aynı anda baharat rafının kapağını kapattım. Umarım bir şey anlamaz, anlarsa biterim.
"Ben de bardak arıyordum, sağol."
"Hadi içeri geçelim."
Elindeki bardağa su doldurup içtikten sonra bulaşık makinesine koydu ve salona gittik.
"Öyle işte, kapıma bırakıp kaçmış biri."
"Gizli hayran demek, heyecanlandım."
"Her kimse el lezzeti çok iyi, bayıldım resmen. Harika yapmış."
"Peki kim olabilir?"
"Çok arkadaşım yok ki, zaten sevgilim bile olmadı benim."
"Yine de arkadaşlarından biri olamaz mı?"
"Sadece 5 tane arkadaşım var Lix. Dördü siz biri de çocukluk arkadaşım, bizim binaya taşındıklarından beri tanıyorum onu. Böyle biri değil, erkeklerden hoşlanmıyor."
"Bir de Jeongin, Seungmin falan çıkıyormuş."
"Saçmalama lan Jeongin'in geçen seneden beri hoşlandığı biri var. Seungmin zaten öyle bir enayi değil."
"O zaman Lix ve ben kalıyoruz."
"Senden şüphelenmek söz konusu bile değil anasını satayım. Boklu donlarını gördük birbirimizin, resmen kıçımdan çıkarmışım seni. Asla öyle bir şey olmaz."
"Geriye bir tek ben kaldım."
"Salak olsan tamam ama gram değilsin Lix."
"Senden hoşlanmak için illa salak olmak mı gerekiy-"
Kapının çalınmasıyla Felix sustu ve kapıya baktı.
// Felix //
"Jia hoşg-"
Hyunjin'in Jia'yı tanıdığımı bilmediği aklıma gelince sustum ve tanımıyormuş gibi yaptım.
"Buyurun?"
"Selam, Hyunjin ve Jisung'un arkadaşıyım."
"Peki, geç istersen."
"Naber bisiklet suluğum, bensiz buluştunuz mu lan kahpe veledler!"
"Ama böyle yapma bisiklet suluğum."
"Sus."
"Trip atma lan 50 kuruş ver şaziye."
"Jisung şaziye ne ya?"
"Boşver anlamazsın, geç otur hadi."
"Şaka maka madafaka özledim sizi."
"Sık sık buluşalım eskisi gibi."
"Ee bu arkadaşı tanıştırmayacak mısın?"
"Bu benim amca oğlu, maalesef."
"Maalesef mi? İstemiyorsan doğmasaydın bana mı tapulandın lan kezban-ül vahşet-i kâbus."
"Pardon aşkım, sevgilim olmanı isterdim o yüzden maalesef dedim."
"Adam ol yoksa seni yırtık çorabıma yama bile yapmam."
"Çoraba yama mı yapılır?"
"Tabii siz anneniz tarafından düzeltilen yırtık çoraplarınıza her bakımdan yetersiz gördüğünüz yamayı yapmaya şiddetle karşısınız değil mi?"
"Repliği ezberlemiş amına koyayım, bir de uyarlıyor."
"Beyler ben yavaştan gideyim artık. Lia'yı okuldan almam gerek."
"Tamam, görüşürüz."
"Görüşürüz."
Jia gittiğinde salondaki koltukta uyuya kalan Hyunjin'i izlemeye başladım. Gerçekten melek gibiydi, bu kadar güzel olma be adam.
°
aslinda sabah salcaktim ama simdi sey ediyim dedim sebepsiz
18.04.2022
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong number, hyunlix
ФанфикHyunjin yanlış numaraya bir fotoğraf gönderir... texting + düz yazı