// Felix //
Hyunjin'i evin oradaki parkta bulmayı beklemiyordum.
İlk başta tereddüt etsem de, parka yürüyüp oturduğu bankın önünde dikildim.
"Ne yapıyorsun burada Lix?"
"Bir şeyleri düzeltmeye geldim."
"Düzeltilmesi gereken bir şey yok."
"Emin misin Hyun?"
Morali bozuk gibiydi ve dokunsam ağlayacak gibi bir hali vardı.
"Her şeyi biliyorum Lix."
"Ne?"
// Hyunjin //
Başından beri her şeyi anlamıştım ama salağa yatmıştım. Hepsinin bir olup bizi bir araya getirmek için yaptıkları şeyler dahil her şeyden haberim vardı. Jisung'un ağzını aradıktan sonra emin oldum ve kurabiyeyi bahane ederek yanına gitmek istedim.
Onu bir kızla görmek o kadar kötü değildi. Sonuçta benden hoşlandığını Jisung söylemeden bile anlamıştım.
Yine de o kızın kardeşi olduğunu öğrendim ve tam o sırada annem arayıp teyzemin bir kaza geçirdiğini söyledi.
Hastaneye bile gitmeye korkmuştum. Birbirimizi çok sık göremesek de onu çok seviyordum.
Şimdi ise ondan gelecek iyi haberi bekliyordum.
Tam bu sırada ilacımın gelip beni bulması biraz da olsa korkumu azaltmıştı.
Emin olduğum şey ise, seni sevdiğimdi Lee Yongbok. Jisung gibi bir salak ile kuzen olduğun anlaşılmasın diye Instagramda bile annenin soyadıyla kayıt olmuştun ve bunu öğrendiğimden beri acaba benim soyadım olsa nasıl olurdu diye düşünmeye başlamıştım.
Seni seviyorum Lee Yongbok.
Seni seviyorum Han Yongbok.
Seni seviyorum Hwang Yongbok.
Her türlü çok güzelmiş söylemesi..
// Felix //
"Hepsini biliyorum. Planlarınızı, notları, kurabiyeleri...ve beni sevdiğini."
"Nasıl öğrendin tüm bunları?"
"Aslında anlamak kolay olmadı. Bize geldiğin gün, ben yanından ayrıldığımda kalem sesi falan duydum. Kitabımın arasındaki notu da görünce sen olduğuna emin oldum. Geri kalanını ise sizi takip edip dinleyinc- öyle işte."
"Peki neden üzgünsün?"
"Teyzem kaza geçirmiş. Korkumdan hastaneye bile gidemedim."
"Hadi kalk birlikte gidelim."
"Ya ona bir şey olduysa?"
"Kötü şeyler düşünmeyi ne zaman bırakacaksın?"
Elinden tutup kaldırdım ve duraklara doğru yürüdük.
Hastaneden geçen otobüs gelince bindik ve bütün yol boyunca elini bırakmadım. Otobüs ineceğimiz durakta durunca indik ve hastaneden içeri girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong number, hyunlix
FanficHyunjin yanlış numaraya bir fotoğraf gönderir... texting + düz yazı