13. bölüm

1.5K 127 13
                                    

yeahmur baci ve kirk yilda bir gelen bolum yazma perileri sunar

"Birini niye çekiştirek yarrak."

"İyi tamam kızma apla."

Hyunjin biraz bizimle oturduktan sonra işi olduğunu söyleyip yanımızdan ayrıldı.

"Şimdi ne yapacağım lan?"

"Böyle oturup hiçbir şey yapmadan bekleyecek misin yoksa itiraf edecek misin artık?"

"Not işi iyiydi aslında."

"Peki notla anlayabileceğini nereden çıkardın? Belki sikine takmayacak, belki malın biri taşak geçiyor sanacak, belki notları görmez bile."

"Ben de anlamasını sağlarım o zaman."

"Nasıl yapacaksın?"

"Siz de gelin benimle yardım edersiniz."

Kafeden çıkıp ters yoldan eve yürüdük, Hyunjin'in bizi görmesini göze alamazdık. Arka kapıdan binaya girdik ve amcamların evine çıktık. Jisung anahtarla kapıyı açtığında kendimi mutfağa attım. Malzemeleri çıkarıp diğerlerine bir bakış attım.

"Pasta yapacağız, not falan, sonra da kapıya bırakıp kaçmak."

"Dahiyane bir fikirmiş cidden."

"Bula bula cidden bu fikri mi buldun?"

"Deneyelim yine de."

Pandispanyasını ayarladıktan sonra sıra meyveler ve kremadaydı.

"Hyunjin hangi meyveleri sever acaba, sen biliyor musun Jisung?"

"Hepsini sever aslında, ama en çok çileğe yardır aslanım elini korkak alıştırma!"

Meyveleri doğrayıp kremayı da hazırladıktan sonra pandispanyayla kat kat buluşturduk. Son katı yaptıktan sonra sarı kremayla dışını kaplayıp üzerine süslemeler ve meyvelerle civciv yaptık.

"Ya çok güzel oldu!"

"Hadi koş notu yaz."

Odaya gidip sarı bir not kâğıdı aldım ve notu yazıp pastayı koyduğumuz sarı kutunun üzerine yapıştırdık. Pasta küçük olduğu için oraya götürmemiz kolay olacaktı.

Tabii camdan görebilme ihtimali göz önünde bulundurulunca Jia'dan başka birine güvenemezdik.

5 dakika içinde arka kapıdan giren Jia'ya kutuyu koyduğum siyah poşeti verdim ve ne yapması gerektiğini anlattım.

Geldiği gibi arka kapıdan çıkıp, sokağın arkasından dolanacaktı. Şanssızlığım burada da peşimi bırakmıyordu tabii, binanın arka kapısı olmadığı için binaya yapışık bir şekilde kapıdan girecekti. Sonra sessizce çıkıp poşetten kutuyu çıkaracaktı, önceden küçük kardeşi Lia'ya söylediği gibi kendisi gittikten sonra o gelip zile basacaktı ve kaçacaktı. Küçük olduğu için kaçıp saklanması daha kolay olacaktı.

Plan takır takır işliyordu. Camdan Jia'nın gizlice binaya girişini izliyorduk.

Birkaç dakika sonra Jia tekrar saklanarak binadan çıktı ve arkadan dolandı. Bizi arayıp işi hallettiğini söyleyince geriye bir tek beklemek kalıyordu.

°

simdilik bu kadar yazabildim gece uzunca sey edicem

06.04.2022

wrong number, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin