kalp rahatsizligi olanlara okunmasi onerilmez, butun romnatikligimi tek bolumde kullandim
ne kadar ask bocegi biri oldugumu goreceksiniz sögzşaöfkcxçw
iyi seyirler
// Seungmin //
"Zamanım sana hediyem, kabul ediyor musun?"
"Ne diyeceğimi bilemiyorum. Sade bir cevap vermek istemiyorum o yüzden şuan pek bir şey diyemem."
"O zaman yarın buluşsak, söylersin?"
"Öyle olur bak. Hyunjin yazdı gitmemiz gerekiyormuş."
// Hyunjin //
"Biz neyiz? Artık bundan emin olmamız gerek."
Bir anda bunu sorduğumda bir süre bakakaldı, sadece boş boş etrafa baktı.
"Aslında ben de seninle bu konuyu konuşacaktım Hyunjin. Ben artık her şey bitsin istiyorum bütün belirsizlikler, hepsi bitsin."
"Ben seni seviyorum. Söylemiş miydim pek hatırlamıyorum, biraz balık hafızalıyım. Ama bilmeni isterim ki başından beri bu böyle."
"Benim seni sevdiğimi söylememe gerek yok galiba. Notlar, kurabiyeler, pastalar, hepsini biliyorsun."
"Evet biliyorum ve bu bildiğim en güzel şey."
"Ya ben artık sana sarılabilmek, elini tutabilmek istiyorum. Çık benimle lan."
"Aslında bunu ben sormayı düşünüyordum Felix. Hatta bu akşam yapmak istediğim özel şeyler vardı."
"Peki, sen nasıl istersen."
"Şimdi gitmem gerek, akşam için hazırlık yapmalıyım."
"Görüşürüz."
Ona veda ettikten sonra evin oradan geçen otobüslerden birine bindim ve yolda bizimkilere haber verdim.
Otobüsten indiğimde altı mal yanıma geldi ve hazırlık için önce markete, sonra eve, en son da göl kenarına gittik. Marketten aldığımız malzemelerle hazırladığımız şeyleri göl kenarında güzel bir masaya dizmiştik.
Jeongin masanın etrafındaki direklere tül asıyor ve ışıklarla süslüyor, Jisung masaya mumlar koyuyor ve etrafa mumlardan yol yapıyordu. Changbin, Seungmin ve Minho sürprizleri hazırlıyorken ben de karşı kıyıdaki pufların etrafını çiçekler ve ışıklarla süslüyor, oradaki şeyleri ayarlıyordum.
Biraz sonra Chan, yanında gözlerini bağladığı Felix ile geldi ve herkes yapacağı şeyler için ortadan kayboldu.
Sadece Felix ve ben kalmıştık. O benim orada olduğumu bilmediği için biraz uğraşmak istedim ve etrafta oyalanmaya devam ettim. Bir süre sonra Felix dayanamayıp gözüne bağlanmış kurdeleyi açtı ve ileride masanın önünde dikilen takım elbiseli beni fark etti. Tabii ki Chan getirmeden önce onun kıyafetlerini de giydirtmişti.
Gülümseyerek mum yolunu yürüdü ve karşımda durdu.
"Çok güzel yapmışsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong number, hyunlix
FanficHyunjin yanlış numaraya bir fotoğraf gönderir... texting + düz yazı