12. bölüm

1.6K 132 51
                                    

Notta yazanı okuduktan sonra çok tanıdık geldi ve emin olmak için internette arattım. Tahmin ettiğim gibi şarkı sözü çıkmıştı, hem de sevdiğim bir şarkı.

Bir süre düşündüm ve anneme son zamanlarda eve giren kişileri sordum.

Sadece Jisung, Seungmin, Jeongin, Felix ve Jia gelmişti ve hepsi de odama girmişti.

Hepsi arkadaşım olduğu için şüphelenme sebebim yoktu. Sonuçta Jia zaten erkeklerden hoşlanmıyordu ve Felix'in de hoşlandığı biri vardı.

Diğerleri de beşikten bu yana adeta kardeşim olduğu için onlar olamazdı.

Belki de ben yazmışımdır diye düşündüm ama benim el yazıma benzemiyordu bile. Üstelik ben yazsam neden altında X yazar ki?

Bunun gibi düşüncelerle hazırlanıp evden çıktım ve her zaman yürüyüş yaptığım parka gittim.

// Felix //

Mutfaktaki büyük yemek masasında oturmuş Hyunjin'in verdiği kurabiyelerden yerken bir yandan da içim içimi yiyordu. İlk defa hoşlandığım birine açılacaktım ve bu benim için çok önemliydi.

-he bi sen akıllısın amk keli-

Felix
Ne yapıyorsunuz?
Sıkıldım.

Chan
Buluşalım?

Felix
Çok iyi olur
Ama dışarıda

Changbin
Bensiz olmaz

Minho
hele bensiz hic olmaz

Jisung
ayni evde oldugumuz icin
teknik olarak ben de geliorum

Felix
Güzel
Yarım saat içinde her zamanki kafede buluşalım o zaman.

Telefonu kapatıp giyinmeye başladım. Beyaz tişört ve siyah pantolon giyip mor yeleğimi aldım. Hava sıcak olsa da belli olmazdı sonuçta.

Odadan çıktığımda Jisung çoktan hazır bir şekilde salonda beni bekliyordu.

Kapıdan çıkıp beyaz ayakkabılarımı giydim ve merdivenlerden inmeye başladım. Benim arkamdan Jisung da ayakkabılarını giyip merdivenlerden indi.

Binadan çıktığımızda yol boyunca hiç konuşmadan sadece yürüdük.

Kafenin kapısını ittirip en güzel masalardan birine geçtik ve diğerlerinin gelmesini bekledik.

Chan, Changbin ve Minho aynı anda kafeye girdiğinde gözlerimiz onları bulmuştu. Bizi gördüklerinde yanımıza gelip oturdular ve hal hatır sorma seremonimiz bittiğinde garsonu çağırıp kahve siparişi verdik. Kahvelerimizi beklerken asıl konuya girdim.

"Ben çok korkuyorum, neden bilmiyorum. Aslında hislerimden haberdar olması güzel bir şey ama yine de- ORADA DURAN HYUNJIN DEĞİL Mİ LAN?"

"Nerede?"

"Kör müsün anasını satayım, dışarıda duruyor ya."

"Oha cidden o!"

"Lan içeri girdi!"

"Hatta buraya geliyor."

"El fatiha."

// Hyunjin //

Yürürken yorulduğum için ilk önüme gelen kafenin önünde soluklanmak için durdum ve ellerimi dizlerimin üzerine koyarak eğildim.

Doğrulduğumda kafenin kapısını açtım ve içeriye girdiğimde masalardan birinde oturan Felix, Jisung ve tanımadığım 3 kişiyi gördüm. Muhtemelen arkadaşlarıydı.

Yanlarına doğru yürümeye başladığımda beni fark ettiler ve adımlarımı hızlandırdım.

"Burada karşılaşmayı beklemiyordum, bensiz buluşma ha?"

"Aslında planlanmayan bir buluşma oldu. Her neyse tanıştırayım, bu Chan, Bu Changbin, ve bu da Minho."

"Memnun oldum."

"Gel, otur."

Felix yan masadaki boş sandalyeyi alıp, Minho ile arasındaki boşluğa koydu ve oturmam için zorladı.

"Ee ne konuşuyordunuz öyle heyecanla?"

"Hiçbir şey."

"Kimi çekiştiriyordunuz bakayım!"

"Ya cidden, kimseyi çekiştirmiyorduk."

"Emin misin?"

°

yemek yemek gibi mukemmel bi aktiviteyi yapamadigim icin iftari beklerken bi diger mukemmel aktivite olan gunun 3138438. bolumunu atma zamani

galiba bugun daha bolum yok belki sabaha karsi fln atabilirim ole iste

03.04.2022

wrong number, hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin