Slm
İyi okumalar
Sabah evde Jimin'i göremeyince meraklanıp onu arayacakken aklına bu gün nöbetçi olacağı geldi. Etkisini yitiren koku bastırıcılarını tekrar sürecekti. Duşa girip çıktıktan sonra bulduğu bastırıcıları hızlıca sürüp okul çantasını hazırladı.
Okula vardığında bir grup Alfa çevreyi sarmıştı. Dün ona çarpan Alfanın geleceğini karartmıştı. Eh dövüşmekte iyiydi ama bu kadar Alfa onun için bile fazlaydı. Okul gömleğinin kollarını sıvayıp çantasının tek kolunu omzundan düşürüp tek kolunu her an fırlatacak gibi tutuyordu.
Yavaş adımlarla dokuz Alfanın arasından geçiyordu. Bir sürü kafa onlara dönmüştü. "Hey Beta!" Çantasından tutularak geri çekilmişti. "Ne var?" Arkasını dönerken saçlarından tutulmasıyla olduğu yerde durmuştu. Sinirleri geriliyordu ve bu hiç iyiye işaret değildi.
"Senden üstün olan ırklarla düzgün konuşmalısın. Dün o yaptığın neydi? Güç gösterisi falan mı? Kim Taehyung'tan uzak dur?" Jungkook yumruklarını sıkıyordu. "Neden böyle bir şey için tehdit ediliyorum acaba. Siktiğimin Alfaları, o sizi korkak gibi beni dövmeniz için mi gönderdi. Vay vay sizde ne kadar gururluymuşsunuz." Alayla gülüyordu.
"Yenisin diye karışmak istemiyordum ama sen çok kaşınıyorsun. Kim Taehyung benim. Bunu o küçük beynine sok ve ondan uzak dur. Kendini kanıtlama çaban mükemmel gerçekten." Sinirle tıslayan beden elinde tuttuğu saçları daha çok çekiyordu.
"Kendimi kanıtlama çabam mı? Umrumda değilsiniz. Şimdi o ellerini saçlarımdan çek yoksa ben yapacağımı biliyorum." Arkasındaki Alfa daha çok sıkıyordu. Sinirle dişlerini gıcırdattı. "Sakın yapma! Dur lütfen!" Arkasından bağıran Jin hyungu yüzünden dikkati dağılmıştı. "Merak etme küçük arkadaşına fazla zarar vermeyeceğim." Jin Alfaya bakmayıp gözlerini Jungkook'a çıkardı.
"Sana demedim gerizekalı. Jungkook lütfen sakinleş." Endişeyle arkadaşına bakıyordu. Alfa sinirlenip daha çok saçını çekince Jungkook dayanamayıp dirseğini Alfanın karın boşluğuna geçirdi. Alfa saçlarını bırakınca acıyla sızlayan yerleri görmezden gelip karşısındaki bedenin ayaklarına vurup onu yere düşürdü.
Yere düşmesini fırsat bilip boğazına yapıştı. Jin boğaza sarılan kolları çekmeye çalışıyordu ama başarısız olmuştu. "Hayvan gibi gücün var mübarek! Lan çocuğu öldüreceksin!" Jin başında bağırıyordu. Elinin altında nefessiz kalan beden zorla çırpınıyordu. "Canımı sıkmasaydı Jin hyung. Ben onu uyardım. Dinleseydi." Sinirle elinin altında kıvranan bedene bakıyordu.
"Seni öldüreceğim Beta!" Gürleyen sesle kafasını arkaya çevirince yüzüne yediği yumruk bir oldu. Elindeki boyunu bırakıp sinirle ona yumruk atan Alfaya baktı. "Jungkook dur artık incineceksin." Jin hyungu son kez konuşuyordu. "Merak etme hyung. Siktiğimin Alfaları hepsi aynı! Ona gününü göstereceğim." Ona yumruk atan Taehyung'a yumruk atıp sendeletmişti.
"Amına koduğumun piçi! İki insan olsaydın bu hale gelmeyecekti her şey! Beni yere düşürdüğün için özür dinleseydin her şey bitmiş olacaktı." Üzerine gelen bedenin attığı yumruğu atlatıp hızla karın boşluğuna yumruk attı. Dövüşmesini biliyordu. Küçükken kick boks dersi almıştı. Ardından onun afallamasından faydalanıp bir tane de göğüs kemiklerine tekme attı.
Etraftakiler sadece bakınıyordu. Jin hyung korkuyla olanları izliyordu. Evet daha geleli üç gün olmamıştı ama olay çıkarmakta bir numaraydı. Durup etrafı incelemesi yüzünden yüzüne yediği yumruk dudağını patlattı. "SİKECEM AMA!" Sinirle bağıran Jungkook kolunu tuttuğu Taehyung'a atabileceği en sert tekmeyi atıp onu kıvrandırmıştı.
"Koduğumun Betası! Hayvan gibi gücü nerden buldun lan!" Okulun korkulan Taehyung'u neredeyse bir kavgayı kaybetmek üzereydi. Baskın bir Alfa olmasından dolayı da yumruklarından çok feremonlarına güveniyordu. Hızla feremon yaymaya başladı. Jungkook gram etkilenmemişti. Çevresindeki omegalar ve Betalar hızla uzaklaşırken Alfalar bile burnunu kapatıyordu ama Jungkook sanki hiç etkilenmiyormuş gibi davranıyordu.
Sinirlenen Taehyung daha çok feremon yaydı. "Yeter artık feremon yayma arkadaşların zarar görüyor. GÖT HERİF SANA NE DİYORUM!" Bağırarak söylediği cümleler Alfayı daha da sinirlendiriyordu. "SİKTİĞİMİN BETASI! NEDEN ETKİLENMİYORSUN!?" Bağırarak söyledikleri cümleler uzakta olmalarına rağmen bir çok kişi tarafından duyulmuştu.
"Feremon yoksa baskı da yoktur." Taehyung şaşkınca anlamadığı cümleleri algılamaya çalışıyordu. Jungkook attığı sert yumrukla Alfayı yere serip tekrar konuştu. "Siktiğimin Alfası." Arkasını dönüp gidecekken kurdunun konuşması onu afallattı. Benden bu kadar mı utanıyorsun? Omega olmaktan? Hiçbiri ne senin suçun ne benim suçum. Lütfen insanlardan beni saklama. Zoruma gidiyor. Bunca zamandır dayandım ama artık dayanamıyorum. İçinde ağlayan kurduyla kalbi sızlamıştı.
Ciddiyetini koruyarak arkasını dönüp yerde kanayan burnunu tutan Alfaya baktı. Yanan gözleri kurdunun kendini belli etmek için mavi yaptığını gösteriyordu. Mavi gözlerle yerde yatan bedeni ayağıyla dürttü.
"BU ARADA BEN BETA DEĞİLİM. BEN OMEGAYIM. HEPİNİZİ SİKİM. HAYIRLI GÜNLER."
Bu gün dışarıda fink atmaktan bölüm atmayı unutmuşum yeni atıyorum kusura bakmayın
Sonra görüşürüz
Kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YES BOSS/TAEKOOK OMEGAVERSE
FanfictionJungkook.97 senin pipini keserim Kim aptal Alfa thv seni öldüreceğim Jeon aptal Omega Omega Jungkook Alfa Taehyung Yaralarla dolu iki gencin birbirini iyileştirmesi... Geçmiş yaşamlar ve anılar... uzun bir aradan sonra tekrar yes boss a yeni bölu...