17. Son Çırpınış

456 38 4
                                    

Jungkook sinirle olduğu yerde titrerken istemsizce elleri vücudunu saklamaya çalışıyordu. Eski hatıralar aklına geliyordu. Gardını indirmek üzereydi. "Jungkookie~e gel ve bir öpücük ver bana. Hadi ama~a sırf aileni benden çok seviyorsun diye öldürdüğüm için öpücükten mahrum kalamam. Gel ve öp diyorum." Sesindeki otorite Jungkook'u kokrutmuştu. O zamanki gibiydi. Başındaki keskin acıyı boşverip bütün dünyaya kulaklarını kapatmıştı. Kurdunu bile dinlemiyordu.

Eski hatıraları aklına geliyordu. "Taehyung-g l-lütfen öl-ölmeğğ." Kısık sesiyle yalvarıyordu yerdeki bedene. Taehyung kıpırdamıyordu, nefeste almıyordu. Jin Woo yavaş adımlarla elindeki bıçağı fırlattığı yerden aldı. Jungkook susmuyordu ve bu sinirine dokunuyordu. "Jungkook sevgilim. Neden benim yanıma gelmiyorsun. Bak kötü adamdan da kurtulduk. Kollarıma gel bebeğim." Sesindeki otoriteyi ciddiye almamıştı. Gitmeyecekti yanına ölen eşiyle kalacaktı eğer uyanmazsa bende öleceğim diye düşünüyordu. Tek sevdiği de ölürse yaşamak için bir sebebi olmazdı. Jin Woo sinirle adımladı ve yere Jungkook'un yanına oturdu. Elindeki bıçağı defalarca yerdeki bedene batırdı. O bedenden fışkıran kanlar Jungkook'un yüzüne ve etrafa saçılıyordu. Jungkook gözlerini kapamak istedi ama Jin Woo izin vermiyordu.

"Bak! Bak dedim sana!" Boğazını sıkıca tutup başını eğdi ve Taehyung'u izlemesini istedi(?). Jungkook saatlerce o pozisyonda eşinin defalarca her bir yerinin parçalanmasını izledi. Jin Woo'ysa bundan keyif alıyordu. Sonunda artık sıkılınca Jungkook'un yüzüne yaklaştı. "Hadi bana bir öpücük ver sevgilim." Sesindeki sertlik Jungkook'un midesini bulandırdı. Dudaklarını ısırıp öpmesin diye uğraşıyordu. Jin Woo elindeki bıçağı Jungkook'un bacağına saplayınca Jungkook acı içinde çığlık atıp dudaklarını serbest bırakmıştı. O sırada Alfa zorla dudaklarına yapışmıştı. Jungkook onun dudaklarına dişini geçirip koparmaya çalışmıştı ama başarısız olmuştu. Bayılana kadar dayak yedikten sonra uyandığında kendini yatak odasında bulmuştu. Üstündeki Alfa ve çıplak vücudu yüzünden yana dönüp kusmaya başlamıştı.

Jin Woo onu yatırıp yarım kalan işine devam etmişti. Jungkook dayanamıyordu. Çığlıklarını kimse duymuyordu. Dur diyerek yalvariyordu ama kimse yardım etmiyordu. Dayanamıyordu ona yapılan bu iğrenç şeye. Kusuyordu sadece ama daha fazla tekrar edemiyordu. Ne yediyse hepsini çıkarmıştı. Burada kaç gündür duruyordu bilmiyordu. Jin Woo ise yanından hiç ayrılmıyordu. Yemek vermiyordu su ise yalvarırsan veririm diyordu ama Jungkook ona sadece onu öldürmesi için yalvarıyordu. "Lütfen öldür beni..dayanamıyorum. yalvarırım öldür beni..lütfen." Jin Woo daha fazla sinirleniyordu. Ve hem dövüyordu hem de sert bir şekilde tecavüz ediyordu.

YES BOSS/TAEKOOK OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin