Slmmm
Şuan bu bölümü unutmak istiyorum şarkısıyla dinliyorum offf aşırı duygusal yazasim geldi ama yapmiycam yapada bilirim
Yok yok yapmiycam bitti şarkı
İyi okumalarrr
Jungkook içeri girdiği gibi Jimin onu tutup çekiştirmişti. "Neler oluyor?" Jungkook şaşkınca sorarken Jimin susmasını işaret etti. Pencereden dışarıyı izleyip gözleriyle telefonu gösterdi. Telefonu alıp Jungkook'un ağzını kapattı. Hemen son mesajlara girince Jungkook sinirlenmişti. Elinden almak isterken odadan gelen tıkırtılar yüzünden durmuştu.
Jimin hızlıca Taehyung'a mesaj atıp yardım et yazmıştı. Aniden çalan telefonla hemen kapıyı açıp dışarı koşmuştu ve peşinden Jungkook'u sürüklemişti. "Sikeyim Jimin ne yapıyorsun?" Şaşkınlıkla tökezleyip peşinden koşuyordu. "Jungkook eve biri girdi." Telefon ikinciye çalmıştı. Jungkook telefonu alıp açmıştı.
...
"Ne yardımı Jeon?"
Jungkook koş geliyor peşimizde.
KTH seni beklediğim yere gel.
"Neredesiniz kim peşinizde? Jeon ne oluyor hangi lanet oyunu oynuyorsunuz?"
Lanet olsun Jungkook hızlı koş yakalayacak.
Bilmiyorum eve geldim ve Jimin dışarı çıkardı. Eve biri girmiş ve bizim peşimizde. Polisi ara koşmam gerek.
...
Nefes sesleri telefonda yankılanırken Jungkook telefonu kapatıp koşmaya başlamıştı. Biraz daha hızlanıp Jimin'i peşinden sürüklüyordu. "Nereye Jungkook?" Jungkook hızla parka doğru koşarken arkalarından bir motor sesi duydu. Bir motor sesi daha işitmişti. Sonunda salıncakların olduğu yerde durmuştu ve yanında iki motorlu alfa vardı. Sıfır kol giyen Taehyung'tu ama diğeri kimdi hiçbir fikri yoktu.
"Lanet olsun Jeon ne oldu?" Yüzü gözü kızarmış omegaya bakıp şaşırmıştı. Jungkook kendini yere atan Jimin'in yanına atmıştı. "Eve..eve biri girdi. Jungkook kapıyı açınca sesimizi duydu ve sen arayınca yerimizi buldu." Jimin kollarını kendine çekip ağlamaya başlamıştı. "Jungkook'un odasına girmişti kokusunu oradan aldım. Jungkook'un peşindeydi buna eminim." Diğer alfa kaskı çıkarırken mint yeşili saçlar gözüne çarpmıştı. Min Yoongi göz altı torbalarıyla çevrelenmiş gözleri ve beyaz teniyle ölü gibi duruyordu.
Üstündeki deri ceketi çıkarıp Jimin'in üstüne atmıştı. "Ne benim peşimde miydi?" Jungkook o an nefessiz kalmıştı. "Keşke bir bıçak falan alsaydın best omegam." Bütün gözler şaşkınlıkla ona dönmüştü. "Ne bıçağı Jeon delirdin mi?" Jimin cebindeki bıçağı gösterip kumların üstüne bırakmıştı. "Düşünmedim mi sandın. Asıl sana ne demeli! Jungkook sen hiç eline meyve bıçağı bile almamış insansın ne yapacaktın alfa mı bıçaklayacaktın?" Jungkook kafası karışmış bir şekilde ona baktı.
"Jimin bıçak almadıysam bile kick boks yapabiliyorum haberin var değil mi? Polisi arasaydin bende onu dövebilirdim." Jimin aydınlanmış gibi bakmıştı omegaya. "Haklısın bu neden benim aklıma gelmedi." İkisi sanki mantıklı bir tartışma yaşıyormuş gibi birbirlerine hak verirken alfalar onları izliyordu. "Polisi aradım. Zaten bu civarlardaydım Yoongi de yanımdaydı ve onu da getirdim." Jimin mint yeşilli alfaya baktı. "Oha çok yakışıklı." Jungkook yumruk yaptığı elini Jimin'in kafasına vurmuştu.
"Senin alfa radarını sikeyim. Lan iki dakika ciddi kal burada evine biri girmiş." Jimin omuz silkip Jungkook'a göz kırpmıştı. "Sen ondan daha tehlikelisin ya gelse adamı döve döve öldürürsün kesin." Jungkook hafif sırıtırken Taehyung'a baktı. "Geldiğin için teşekkür ederim beni yine bekletirsin sanmıştım tam beş buçuk saat kadar falan." Taehyung mırıldanarak beş saat demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YES BOSS/TAEKOOK OMEGAVERSE
Hayran KurguJungkook.97 senin pipini keserim Kim aptal Alfa thv seni öldüreceğim Jeon aptal Omega Omega Jungkook Alfa Taehyung Yaralarla dolu iki gencin birbirini iyileştirmesi... Geçmiş yaşamlar ve anılar... uzun bir aradan sonra tekrar yes boss a yeni bölu...