3. Yardım Edeyim Mi?

1.2K 105 32
                                    

Sınıfını bulup arka sıralardan birine yerleşen Jungkook ona tedirgin gözlerle bakan insanlara baktı. Göz devirip başını kollarına yaslayıp ilk derste uyumak için pozisyonunu almıştı. Yanına oturan beden yüzünden kaşlarını çatıp etrafına bakmıştı. Tek boş yer burasıydı ve az önce kavga ettiği kişiyle aynı  sınıfta olması yetmiyormuş gibi aynı sırada da oturuyordu. Üç gündür gelmiyordu ve şimdi mi geliyordu bu piç!?

"Benimle yerini değiştirmek isteyen var mı?" Ayağa kalkıp sınıfta olan kişilerin gözlerine tek tek baktı. Kimseden çıt çıkmıyordu. Yanındaki bedenden korktukları belliydi. Bıkkınca oflayıp geri yerine oturdu. Kafasını kollarına gömüp bir süre uyumak için tekrar rahat bir pozisyon almıştı.

Yanağındaki el yüzünden sinirle uyandı. Gözleri arkadaşı Jimin'de durunca oflayıp tek kaşını kaldırdı. "Niye uyandırdın best omegam?" Uykulu çıkan sesiyle Jimin kıkırdamıştı. Ellerini Jungkook'un saçlarına atmak üzereyken Jungkook ani refleksle geri çekildi. "Biliyorsun...saçlarıma dokunma." Jimin bozulmuştu ama yine de belli etmedi.

"Tamam ya dokunmuyorum saçlarına. Hadi gidelim öğlen arası oldu. Off Gguk sen neden bizim sınıfta değilsin ki!" Yanaklarını şişirip oflayan Jimin arkada bir kaç kıkırtıya sebep olmuştu. "Off ama ben yatmak istiyorum. Best omegam hadi be! Az daha uyuyayım." Jimin gülüp Jungkook'un koluna vurup hızla kapıya doğru koşmuştu. Jungkook da ardından koşup koridorun sonuna kadar koşmuş olan arkadaşına şaşkınca bağırmıştı.

"JİMİN-SHİ! GÖTÜNE MOTOR MU TAKTIN LAN?!" Koridordaki bakışlar onlara dönmüştü. Jimin dayak yiyeceğini umursamayıp arkadaşının yanına gelmişti. "Ya sen nasıl Omegasın! Omega dediğin naif olur! Üstü başı temiz olur! Saçları hep yapılı olur!" Jungkook karşısındaki arkadaşının ciddi olup olmadığını ölçüyordu.

"Sen bana mı diyorsun? Ya olum üstündeki çamur lekelerini görmesem inanacağım. Hayır yani sende Omegasın bende omegayım ama sorun şu ki sen toprakta yuvarlanmış gibi duruyorsun?" Jimin Jungkook'un başına bir tane yapıştırıp dil çıkardı. "Saçlara bak saçlara! Kuş  yuvası gibi? Git saçını başını düzelt evde kalacaksın!" Başında cırlayan beden yüzünden yerinde korkuyla zıplamıştı.

"Lan ben aseksüelim! Evde kalmaktan bahsediyorsun. Ben halimden memnunum ama sen evde kalacak gibi duruyorsun. Bak bak oturmaktan göt büyütümüşsün! Koca götlü seni!" Çemkirerek konuşmasına karşılık Jimin cırlamıştı tekrar. "SEN HANGİ HAKLA BENİM TAPILASI GÖTÜME LAF EDERSİN! KURU GÖT SENİ!" Jungkook artık bir gram uyku bulunmayan gözlerle omegaya bakıyordu.

"KURU GÖT ANANDIR!" Jimin Jungkook'un kolunu tuttuğu gibi tırnaklarını geçirdi. "ANANCI PEZEVENK SENİ! ANAMDAN NE İSTİYORSUN LAN PİÇ! SENİ ÖLDÜRECEĞİM." Jungkook bağırıp arkadaşının sarı saçlarına asıldı. "TIRNAKLARINI SİKİM OROSPU! COK ACIDI LAN! ÇEK ELLERİNİ!" Jimin inatla daha fazla batırdı.

"OROSPU HAA?! SEN BANA OROPSU DEDİN!? SENİN O SAÇLARINI SIFIRA VURDURURUM! AYAĞINI DENK AL! BENİM EVIMDE KALACAKSIN NE DE OLSA!" Jungkook arkadaşını itip yere düşürdü. "SAÇLARIMA DOKUNURSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM. KIRMIZI ÇİZGİMDEN UZAK DUR!" Jimin yerde etrafına bakındı. Kafasının yanında duran bacakların kime ait olduğunu merak etmişti.

Kafasını yavaşça kaldırıp baktı. Yüzünde iğrenti dolu bakışlar olan beden elini uzatıp ayağının altındaki bedene yardım teklif etti. "Yardım edeyim mi?" Jimin yattığı yerde göz devirdi. "Soğuk nevalelere alerjim var. Git ötede yardım gösterisi yap." Yoongi şaşkınlıkla ayağının altındaki bedene baktı. "Elimi tutmak istemiyor musun?" Sesindeki şaşkınlık çok belliydi. "Hayır." Yerden kalkmaya çalışıyordu.

Yoongi elini uzatıp mırıldandı. "Herkes elimi tutmak ister." Jimin tekrar göz devirdi. "Ben herkes değilim bay Kedi." Yoongi sinirle sarı saçlının bileğini tuttu. Ayağa çekince Jimin aniden çığlık atmaya başladı. Öyle yüksek çığlık atıyordu ki bütün bahçedeki herkes onların sınıf camlarına yönelip içeriyi izlemek için yarışa girmişti. Jungkook hemen arkadaşını arkasına alıp hırlamaya başladı.

Jimin bileğini tutarak ağlıyordu. "Yemin ederim canını yakmadım. Omegalara zarar vermem." Jimin daha çok çığlık atarcasına ağladı. "SENİ LANET PİSLİK! BANA DOKUNMAK ZORUNDA MIYDIN?! NEDEN! TANRIM NEDEN ONUNLA RUH EŞİ OLDUM Kİ!?"


Çok kısa bir bölüm oldu

Erken atacaktım ama yazarcığınız sevgili yaptı bu yüzden tüm gün onunla vakit geçirdim çocuğa trip atmaktan bölüm atmayı unutmuşum
Trip atma sebebim ise attığı hikayeye 13 kız bakmış beni de saydın diye sordum evet dedi beni o kızlarla bir mi tutuyorsun diye cırladım kırk yılın başı bi sevgilim olmuş az trip atim canım çekti hdkshkdks

Neyse sonra görüşürüz

Kendinize iyi bakın canlarım 💚

YES BOSS/TAEKOOK OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin