18. YİNE Mİ

313 27 27
                                    

𝗦𝗲𝗹𝗮𝗺𝗺𝗺 𝗴𝘂𝘇𝗲𝗹 𝗯𝗲𝗯𝗲𝗸𝗹𝗲𝗿𝗶𝗺

𝗨𝘇𝘂𝗻 𝗯𝗶𝗿 𝗮𝗿𝗮𝗱𝗮𝗻 𝘀𝗼𝗻𝗿𝗮 𝘆𝗶𝗻𝗲 𝗯𝗲𝗻
𝘂𝘇𝘂𝗻 𝗱𝗲𝗺𝗶𝘀𝗸𝗲𝗻 𝗻𝗲𝗿𝗲𝗱𝗲𝘆𝘀𝗲 𝗻𝗶𝗿 𝘆𝛊𝗹 𝗼𝗹𝗺𝘂𝘀🥺🥺

𝗬𝗮𝘇𝗮𝗺𝗮𝗱𝛊𝗺 𝗰𝘂𝗻𝗸𝘂 𝗶𝗹𝗵𝗮𝗺 𝗴𝗲𝗹𝗺𝗶𝘆𝗼𝗿𝗱𝘂 𝗯𝗶𝗿 𝗰𝗼𝗸 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗹𝗲𝗺 𝘆𝗮𝘀𝗮𝗱𝛊𝗺 𝘃𝗲 𝘀𝗮𝗴𝗹𝛊𝗸 𝗱𝘂𝗿𝘂𝗺𝘂𝗺 𝗽𝗲𝗸 𝗶𝘆𝗶 𝗱𝗲𝗴𝗶𝗹 𝘀𝗶𝗺𝗱𝗶𝗱𝗲 𝗶𝘆𝗶 𝗱𝗲𝗴𝗶𝗹 𝘃𝗲 𝗶𝘀𝗲 𝗴𝗶𝘁𝗺𝗲𝗱𝗶𝗺 𝗰𝗼𝗸 𝘂𝘇𝘂𝗻 𝘇𝗮𝗺𝗮𝗻𝗱𝛊𝗿 𝘆𝗮𝘇𝗺𝗮𝗱𝛊𝗴𝛊𝗺𝛊 𝗳𝗮𝗿𝗸 𝗲𝗱𝗶𝗽 𝘆𝗮𝘇𝗮𝘆𝛊𝗺 𝗱𝗲𝗱𝛊𝗺

𝗰𝗼𝗸 𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗸𝗼̈𝘀𝗲 𝘆𝗮𝗽𝘁𝛊𝗺 𝘀𝗮𝗻𝛊𝗿𝛊𝗺 𝘃𝗲 𝗼𝗻𝗰𝗲𝗸𝗶 𝗼𝗹𝗮𝘆𝗹𝗮𝗿𝛊 𝘂𝗻𝘂𝘁𝘁𝘂𝗴𝘂𝗺 𝗶𝗰̧𝗶𝗻 𝘁𝗲𝗸𝗿𝗮𝗿𝗱𝗮𝗻 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗸 𝗶𝘀𝘁𝗲𝗺𝗲𝗱𝗶𝗺

𝗲𝘃𝗲𝘁 𝗲𝘃𝗲𝘁 𝗯𝗶𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘅𝗼𝗸 𝘂𝘀𝗲𝗻𝗴𝗲𝗰𝛊𝗺

𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝘂 𝗸𝗼𝗻𝘁𝗿𝗼𝗹 𝗲𝘁𝗺𝗲𝗱𝗲𝗻 𝗮𝘁𝛊𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗲 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝗱𝘀𝗻 𝘆𝗮𝘇𝛊𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘃𝗲 𝗯𝗮𝘇𝛊 𝗸𝘂𝗹𝗹𝗮𝗻𝗱𝛊𝗴𝛊𝗺 𝘆𝗮𝘇𝛊 𝘀𝘁𝗶𝗹𝗶𝗻𝗶 𝗯𝘂𝗹𝗮𝗺𝗮𝗱𝛊𝗺 𝗮𝗺𝗮 𝗳𝗼𝗻𝘁 𝘂𝘆𝗴𝘂𝗹𝗮𝗺𝗮𝘀𝛊𝗻𝛊 𝗸𝘂𝗹𝗹𝗮𝗻𝛊𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺

𝗜̇𝘆𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿 𝗯𝗲𝗯𝗶𝘀𝗹𝗲𝗿

Güzel morumsu menekşeyi görmek içini gıdıklamıştı resmen. Sevinçle elini gerçekliğine inanmak için sallamıştı. Cidden biri yapıştırmamıştı orada bir çiçek vardı. Bir anlık kendini tutamayıp yüksek ve tiz bir çığlık atmıştı. Atmasıyla koridorda ve diğer odalardan sesler gelmişti. Hızla koşup gelen üstü başı dağınık bedenler Jungkook'ta sorun var mı yok mu diye kontrol ediyorlardı. Jungkook heyecanla avcundaki menekşeyi gösterdi.

Jimin ona bakıp tazelenmiş vücudunu gördükten sonra sinirle kaşlarını çatmıştı. Ardından ayağındaki terliği çıkarıp Jungkook'un kafasına fırlattı.

"Lan uyan!" Sarsarak uyandirmaya çalışan bedene Jungkook gelişi güzel bir tane yapıştırınca Jimin çığlık atıp küfür etti. "Ne yapıyorsun best omegam iflahımı siktin resmen!" Jin ona bakıp ateşini ölçerken yanında sesli bir şekilde nefes veren arkadaşlarına baktı. Baş ucunda Taehyung'u görünce hafif siritip ona baktı.

"Bu delirdi mi niye bana böyle bakıyor?" Taehyung bir adim gerileyerek revir dolabına çarptı. "Bu mu? Sence de ruh eşine biraz fazla kötü davranmiyor musun?" Masumca sorusu üzerine Jimin hemen etrafini aramaya başladı. "Ne cicegi amina koyim! Olamaz öyle şey! Hani ilk ben ciceklenecektim." Jungkook Jimin'i durdurup ona boş gozlerle baktı.

"Sen zaten ciceklisin ya mavi karanfil var bileğinde." Jimin inanmayan gözlerle bileğini ona gösterip nerde dercesine baktı. Jungkook hemen bileği eline alıp ters çevirip duz çevirdi. "Yalan söyleme Jimin. Sen Taehyung'un arkadaşı Yoongi ile ruh eşisin. Ne bok yedin de çiçeğini sakladın." Korku dolu gözlerle arkadaşına baktı.

"O kediyle mi ruh eşiymişim?! Jungkook bebeğim kafanı çok sert mi vurdun? Çocuk okula en fazla 3 yılda iki kez geldi. Ve sende alfa Kim'le ruh eşi değilsin." Jungkook ona inanmayan gözlerle baktı. Biraz gözleri dolmuştu ve aglamamak için zor duruyordu. "Ne yani herşeyi ben kafamda mi kurdum? Taehyung'la olan kavgalarımız? Senin Yoongi ile mavi karanfilinin olması, Hoseok ve Yugeom'un mor sumbulleri. Benim alfalardan korkmam ve nefret etmem. Geçmiş hayatımı görmem, Taehyung'la olan yakınlaşmalarımız? Hepsi mi yalan. Hepsi mi yalan Jimin!" Sonda dayanamyıp bağırarak ağlamıştı.

YES BOSS/TAEKOOK OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin