10. Güzelce Yedim

609 53 8
                                    

Jungkook geldiği evinde çantasını fırlatıp yatağa yattı. Gözlerini kapatınca aklına eski anıları geldi.

"Jungkook bak çok güzel değil mi? Yıldızlar benim neden favorim biliyor musun?" Jungkook kıkırdayıp kafasını salladı. Cevabını bildiği soruları ondan tekrar duymayı seviyordu. "Yıldızlar Çok güzel tıpkı Jungkook'un gözleri gibi...gözlerinde galaksiler var sanki. Bir kere gözlerinden Öpebilir miyim?" Şehvetle göz kırpıp küçük bedene yaklaşmıştı.

"Seni pis prens bozuntusu! Yaklaşma ısırırım...Kim olduğunu sanıyorsun da beni kaçırıyorsun?" Taehyung sıkıntıyla yanaklarını şişirip havayı dışarı üfledi. "Sen hâlâ oraya takılı kaldın? Yani ne var seni baloda görüp kaçırdıysam? Hadi bana bir öpücük ver zaten ruh eşiyiz. Sonraki hayatta da bana çok öpücük vereceksin değil mi?" Jungkook muzipçe gülümsedi. "Öpücüğünü sonraki hayatında alabilirsin ne de olsa sonraki hayatta seni çok öpecekmişim. Neden şimdi seni şımartayım ki?" Taehyung yavru köpek bakışları atıp yıldızlı gecede yanında duran bir çift galaksiyi izledi.

Jungkook gözyaşları içinde kafasını yastıktan çekti. Geçmiş ona acı veriyordu. Lavaboya koşup biraz kustuktan sonra soğuk bir duş alıp buzdolabına ilerledi. İçinden çıkardığı içki şişesiyle geri koltuğa döndü. Üstündeki bornoz bir kenara fırlatıp baksırla olabildiği kadar yayıldı koltuğa. İçkisini yudumlarken içeri giren bir arı tarafından ısırıldı. "Siktir çok acıdı." Aklındaki görüntü anında durmasını sağladı.

"Jungkook...siktir çok acıyor...kalbim çok acıyor. Hissediyor musun? Acımı hissediyor musun? Kardeşimi kendi ellerimle ölürdüm..jungkook korkar o..çok karanlıktır orası. Neden benden böyle bir şey istedi ki? Çok korkmuştur şimdi. Söz...söz veriyorum onu diğer hayatımda ne pahasına olursa olsun koruyacağım..Jungkook çok acıyor kalbim. Onu bu ellerle boğarkende canı yanıyor mu diye düşündüm. Şimdi bu ellerle sana sarılıyorum. Kalbim patlayacak gibi. Eğer daha önceden bilseydim. O kardeşimi doğurmak zorunda kalmazdı..Jungkook ben o çocuğa bakamam. Onu da öldürmek istedim babamla birlikte o çocuğu da öldürmek istedim ama yapamadım..sende hamilesin Jungkook aklıma sürekli karnındaki çocuğumuz geliyor." Kendini hamile esini Kollarında teselli ararken suçluyordu.

Hıçkırıkları bütün geceyi doldurmuştu. "Taehyung bende büyük hatalar yaptım 3 yaşındaki kardeşim benim yüzümden kollarımda öldü. Annemin acı çığlıkları kafamdan bir saniye olsun çıkmıyor. Babamın acıyla intihar etmesi beni ne kadar yaraladı biliyor musun? Benimde kalbim çok acıyor. Bunlar hiç olmamalıydı. Biz ikimiz sadece yaralarla doluyuz. Kaderimiz bu sanırım." Gözyaşları içinde hızlıca konuşmuştu.

"Saçmalama söz veriyorum sonraki hayatımızda seni ve herkesi kurtaracağım. Kardeşimin ölmesine izin vermeyeceğim..o kadar güçlü olacağım ki hiç kimse beni yenemeycek. Söz veriyorum hiç acı çekmeyeceksin."

"Yalancı piç. Hani hiç...acı çekmeyecektim." Hıçkırıklarla daha fazla içti. "Sözlerini neden tutmadın...beni neden kurtarmadın..ama sen güçsüzsün öleceksin." Ağlayarak şişenin dibini buldu.

Bir hafta sonra bile aklında sürekli eski anılar vardı. Her uyuduğunda geçmiş yaşamından bir görüntü görüyordu. Baştan sona kadar bütün herşeyi yavaş yavaş film seyreder gibi izliyordu. Yemekten kesilmişti iştahı hiç yoktu. Sadece içki tüketiyordu. Gelen telefonla telefonunu aradı. Bulduğunda gördüğü isimle açmakta kararsız kaldı.

Alo. Best omegam sorun ne?

"Sorunun mu ne? Lan piç seni aramak için bir sorun mu gerek? Özledim de o yüzden aradım."

Anladım. Nasılsın.

"İyiyim. Şey ben geçmiş görüntüleri güzel bir şekilde tekrar gördüm ve Yoongi'ye boşuna eziyet ettiğimin farkına vardım. Vicdan azabı çekiyorum. Orospu kurt bana yanlış göstermiş bir de afedersin diyor. Sen nasılsın?"

İyiyim. Dağda yapacak bir şey yok manzaranın keyfini çıkarıyorum. Sonunda biraz sessizlik. Senin gürültülü sesini dinlemekten kulaklarım kanamıştı hahhaaha.

"Siktir ordan ben mi gürültü yapıyorum. Ne gürültüsü lan! Eve geldiğim yok uyumaya geliyordum sadece, o da sadece kapı sesi oluyordu. Tam bir piçsin hahahhaa. Yemek yiyor musun? Genelde yemek yemeyi unutursun. Unutmadın değil mi? Bu öğünü atlamadın."

Hhmhhm atmaladım. Güzelce yedim.

"Ne yedin? Merak ettim. Abur  cubur ya da içki değil değil mi?"

Elbette değil ramen yedim. Kimbap'ta yedim. Pirinç kekleri de yedim. Sensiz yedim diye kızma ama tamam mı haahahha.

"Şerefsiz başta sormamalıydım canım çekti. Neyse Yoongi boşuna mı var gider alır gelir canım kedim."

Mutlu olmana sevindim. En azından ikinizde mutlusunuz bunun tadını çıkarın.

"Jungkook fırtınadan önceki sessizlik gibisi yemin ediyorum. Birazdan mutluluğumuz bozulacakmış gibi hissediyorum sağol."

Özür dilerim. Cidden sevinmiştim. Yakışıyorsunuz da. Üzülme lütfen.

"Tamam özüre gerek yok sen özür dileyince korkuyorum. İyi olduğuna emin misin?"

Evet çok iyiyim kapatmam gerekiyor. Şebeke kuvvetli değil. Sonra görüşürüz.

"Tamam sonra görüşürüz sende beni ve diğerlerini ara olur mu arada da gruba gir."

Tamam kapattım.

Jungkook telefonu fırlatıp kanayan burnuna peçete bulmak için koşarak dolaplara baktı. Bulduğunda burnuna tutup nefes almaya çalıştı. Sanırım yeni bir semptom daha belirmişti.

Taehyung'tan

"Taehyung burnun kanıyor! İyi misin?" Yoongi şaşkınlıkla sormuştu. "Evet iyiyim sadece bu hafta fazla yoruldum. Geceleri değişik rüyalar gördüğümden düzgün uyuyamadım." Yoongi kaşlarını çatıp esmer alfaya baktı. "Ne gibi rüyalar." Taehyung yamuk bir şekilde gülümseyip peçeteyi daha çok bastırdı. "Yıldızları izlemek yerine bir çift galaksiyi izlediğim rüyalar."

Slm

Hayır ya taslaklarım bitti zaten ise gidip zaman bulamıyorum

Off zaten bu gün 24 deftere 900 TL verdikten sonra mental çöküş yaşadım

Hayır iyiyim iyiyim hiç bir şey yok

Siktir ya gitti paracıklarım zaten zor kazanıyorum tek seferde 1200 harcadım kırtasiyede nasil bi saçmalık bu defter nasıl 37 TL olabilir şaka gibi elime aldığım başka bir defter de 57 TL mis geri bıraktım hemen nasıl bir sacmaliksa

Sinirim bozuldu

Kendinize iyi bakın sonra görüşürüz

Bye

YES BOSS/TAEKOOK OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin