Tubbo i Tommy nie widzieli się przez dłuższy czas. Nie było jednak to ich ostatnie spotkanie. W ich osadach atmosfera była napięta, oba plemiona zauważyły ślady obecności Endermanów. Ceny ich rogów były ogromne i poszukiwane na rynki. Bardziej szczyciły się jednak ich oczy.
Wedle starożytnej legendy, człowiek, który posiądzie 12 par oczu i wsadzi je w ramy portalu będzie mógł przedostać się do innego świata, aby móc pokonać smoka i uwolnić obywateli Endu spod jego władzy.
Większość twierdzi, że to jednak bujda i zabijają te biedne stworzenia tylko po to by się wzbogacić.
Ale i także zyskać sławę i podziw ze strony innych.✧-☆-✧-☆-✧-☆-✧-☆-✧-☆-✧-☆-✧
Podczas nieobecności ojca Tommy'ego, chłopiec postanowił zajrzeć do jego izby i poprzeglądać jego notatki na temat Endermanów. Nie wiedział w końcu jak wyglądają, a gdyby znalazł jakiegoś mógłby go zabić i przynieść głowę tego stworzenia swojemu ojcu, aby ten zaczął go szanować.
Z szuflady biurka wyciągnął kilka kartek, nie było tam nic szczególnego. Znajdowała się ten legenda na ich temat, alfabet w przetłumaczeniu na język ludzki. Blondyn znalazł jednak to co chciał - opis i szkic Enderman'a.
Nie musiał czytać zbyt długo aby zdać sobie sprawę, że istota, którą poznał z Tubbo była endermanem. Pobiegł do swojego pokoju po ołówek i kartkę aby przepisać ten alfabet. Było jeszcze widno więc wybiegł z chaty i pobiegł w kierunku spływu wodospadu. Przez pośpiech zdołał się potknąć.
Kiedy stoczył się z całej góry nad brzegiem zauważył kozę Tubbo, faun musiał być gdzieś w pobliżu.
-Tubbo? - Powiedział z zapytaniem Tommy
Nie usłyszał odpowiedzi, zauważył jednak coś na wzór na mostu z liści i gałęzi, który prowadził do miejsca za wodospadem.
- Co jeśli dowiedział się o tym jak rogi i oczy Endermanów są drogie na rynku? - Pomyślał Tommy i pobiegł prowizorycznym postem w kierunku jaskini pod wodospadem.
~04.04.2022~
CZYTASZ
Always Forever | The Bench Trio
PertualanganPo prostu przyjaźń To takie niezwykłe kiedy przyjaźń,jak róża kwitnie... To takie wspaniałe, kiedy w przyjaźni wszystko jest naturalne... To takie urocze kiedy przyjaźń jest okazywana, albowiem - łączy... To takie miłe, kiedy przyjaźń się odzywa... ...