Başlamadan önce, bu kurguda;
Karakterin adı Jessica Hazel,
Harry ile bir kötü bir geçmişleri var,
Harry, Jessica'yı fazlaca kırmış görünüyor,
Jessica artık eski aşkının karşısında yer alıyor,
*
Harry gece bir hışırtı sesi duyarak uyandı, çadırın dışarısından geliyordu bu ses. Birisi dışarda hiç çekinmeden geziyordu. Asasını eline aldı Hermione ve Ronu uyandırdı. Herkes bir anda panik olmuştu, ölüm yiyenlerin yerlerini öğren diklerinden şüphelendiler. Anlık bir saldırıyla Ron ve Hermioneyi iki ölüm yiyen silahsız bıraktı. İçeriye siyah saçlı bir kız daha girdi ve Harry'e yaklaştı. Pelerinini açtı ve yüzünü gösterdi. Harry genç kızı zar zor tanıdı.
"Jessica, Merlinin sakalı bu sensin" dedi Harry hala karşısındaki ölüm yiyene asayı doğrulturken, genç kız çok değişmişti yüzü hareketleri ve hatta bakışları bile. Gözlerindeki ışık sanki sönmüştü. Jessica Harry'nin bu afallamasından yararlandı. "Expelliarmus" Harry'nin asasını tek hamlede yakaladı. "Jessica sen..-" diye başladı Hermione cümleye ama tamamlayamadı. Genç cadı bu sefer Hermione'ye asasını çevirdi, ağızından küçük bir kahkaha çıktı yaptığı şeyden keyif alıyordu, onların bu şaşkın suratları onu eğlendiriyordu. Asayı Harry'nin boynuna dayadı.
"Jessica Neden bunu yapıyorsun" dedi Harry tekrar inanmamış gözler ile. Eskiden deli gibi aşık olduğu bu kıza neler olmuştu. "Çünkü bebeğim artık düşmanlığımız var"* Harry, Hermione ve Ron boş gözlerle ona baktı.
"Biliyorsun bu eskiden delice bir aşktı"*
"Yani yaptığına dön bir bak"*
"Çünkü bebeğim artık düşmanız"*
"Bunca yaşananlardan sonra nasıl voldemorta hizmet edebiliyorsun" dedi sinirle yumruklarını sıkarak.
"Ah, güzel zamanları düşünmek çok üzücü"*
"Sen ve Ben"*
"Artık düşmanız"* Genç cadı asasını indirdi ve yanındaki diğer bir ölüm yiyene talimat verdi. "Bunları Voldemorta teslim et"
*; Taylor Swift - Bad Blood. Belki bu şarkıyla bir tane daha One Shot gelebilir.
Pek içime sinmedi ama atmak istedim umarım beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayın ve Yorumlarınızı bekliyorum.
Sıradaki karakter veya sahne öneriniz varsa yazarsanız çok mutlu olurum 🤍
Sihirli günler dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓽𝓻𝓾𝓮 / ONE SHOT
FanfictionHarry Potter evrenindeki karakterler ile one shot. İstek karakter yazabilirsiniz.