Başlamadan önce bu kurguda;
Karakterin adı Perla Amy Reyes
Draco ile 5. sınıfta çıkmaya başladılar.
Şimdi ikisi de değişti ve bu anlaşmazlığa yol açıyor
*
"Peki o zaman bu ne?" dedi ve bileğimi sertçe tutup biçimsiz jilet kesiklerini gösterdi. Elimi ondan kurtarmaya çalışırken cevap veremedim. Bir kaç masada ki yüz bize döndü.
"Bana söz vermiştin" kolumu bıraktı ve gözlerimin içine odaklandı. "Kendine bir daha bunu yapmayacağına söz vermiştin"
Sertçe yutkundum, ve kendimi bir yalan ararken buldum ama artık Draco'ya yalan söylemekten bıkmıştım. "Demek ki ikimizde sözlerimizi tutamadık" Seni sonsuza kadar seveceğim Perla.
"Seni sevdiğime inanmıyorsun bile, bu güvensizliğin ve Paranoyaklığından bıktım anlıyor musun?" Gözlerimdeki yaşları tutmaya çalışırken önümdeki sudan bir yudum aldım. Haklıydı, onun kadar bıkmıştım bu duygudan. "Benim elimde olan bir şey mi sanıyorsun?" dedim sert bir sesle, biraz sesli söylemiş olacağım ki tekrar bakışlar bize döndü.
Draco sinirini yatıştırmaya çalışıyor gibiydi. "Bu canımı yakıyor ama seninle kavga etmeyeceğim"* masadan yavaşça kalktı. "Berbat haldesin zaten"* son işittiğim bu cümle ile göz yaşlarımı daha fazla tutamadım. Draco çoktan gözden kaybolmuştu. Zaten bu berbat hallerimde bana destek olması gerekmez miydi? Ama o sadece bu berbat halimden bıkıp beni yalnız bırakmıştı. Göz yaşlarım daha da arttı, artık oradan kalkıp ortak salona doğru yürümeye başladım.
Koridordan geçerken tek duyduğum hakkımda yapılan dedikodulardı, gözlerim kıpkırmızı bir şekilde Gryffindor ortak salonuna girdim. İçerde sadece ödev yetiştirmeye çalışan Harry ve Ron vardı. Hızlıca kızlar yatakhanesine doğru yöneldim.
"Hey sen iyi misin?" arkamı dönüp gülümsemeye çalıştım. "İyiyim" merdivene kaç basamak çıktıktan sonra, tekrar bir ses yükseldi. "Hayır iyi değilsin Perla uzun zamandır bizim yanımıza da gelmiyorsun. Bir sorun olduğu ortada" bu ses Ron'a aitti. Tereddüt ederek merdivenden indim ve yanlarına, kırmızı koltuğa oturdum. İkisi de yalnızca bana bakıyorlardı. Onlara nasıl oturup tüm ailemin ölüm yiyen olduğunu ve beni de ajan olarak kullanmak istediklerini. Ayrıca peşimde aptal bir sapığın olduğunu söyleye bilirdim ki. "Draco ile ilgili mi? yine kavgamı ettiniz." tek derdimin yalnızca kavga olmasını umardım. "Berbat halde olduğumu söyledi" dedim ikisinin de yüzüne bakmadan.
"Draco'yu bilirsin işte hep aptalca şeyler söyler" dedi Harry teselli etmeye çalışarak. Göz yaşlarımın yüzümü ıslatmasına izin verdim. "Küçükken hayal ettiğim hayat bu değildi" dedim hıçkırıkların arasında. Omzuma bir el dokundu.
"Hayal etmeye devam et"*
"Nefes almaktan vazgeçme"*
"O şeytanlar ile savaş"*
*, The neighbourhood - Afraid adlı şarkıdan alıntı.
Yorum yapmayı unutmayın, sihirli günler dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓽𝓻𝓾𝓮 / ONE SHOT
FanficHarry Potter evrenindeki karakterler ile one shot. İstek karakter yazabilirsiniz.