Başlamadan önce bu kurguda;
Karakterin adı Almira Black,
Sirius'un 15 yaşındaki kızı,
Almira 1 yaşında iken Annesi Bellatrix tarafından öldürüldü ve Sirius Azkabana gitti,
Remus Almira'nın sorumluluğunu üslendi ama bir çocuğa bakmak için fazla gençti bu yüzden Narsissa, Remus'a gizlice yardıma geliyordu. Bu sayede Draco ve Almira kardeş gibi büyüdüler,
Harry ile Almira arasında geçen karanlık bir geçmiş var,
Şimdi ise Almira, Grimmauld meydanı on iki numarada Sirius ile beraber yaşıyor.
*
"Remus ve diğerleri Harry'i getiriyorlar" dedi Sirius yatağında kitap okuyan kızına, kız kitabı bırakıp babasına baktı. Sirius, Almira'nın masasındaki fotoğraflara dikmişti gözünü. 4 fotoğrafın hepsini itina ile inceledi, birinde Draco ve Almira'nın sarıldığı bir fotoğraf vardı yanındaki çerçevede ise Remus ,Tonks ve Almira'nın koltukta oturduğu bir fotoğraf vardı, üçünün de gözlerinin içi gülüyordu. Diğerinde ise Sirius ve Almira'nın fotoğrafı vardı. Sonuncuda da Almira'nın arkadaşlarının hep birlikte olduğu bir kare vardı.
Genç kız ayağa kalktı ve babasının yanına geldi, "Daha çok fotoğraf çektirmeliyiz" dedi gülümseyerek. Sirius kızının parlayan gözlerine baktı, "Harry ile aranızda ne oldu" kız hemen başını çevirdi yüzü düşmüştü. "Hiçbir şey sadece ondan pek hoşlanmıyorum" dedi kısaca, aslında hoşlanmamakla kalmayıp ondan nefret ediyordu. "Neden?" dedi Sirius, artık kızının ve vaftiz oğlunun düzgünce anlaşmasını istiyordu. Genç kız bu soruyu cevaplamadı.
"Hermione ve Weasley kardeşler ile vakit geçirmelisin" Almira bıkkınlıkla tekrar yatağına oturdu. "Benden pek haz ettiklerini sanmıyorum"
Sirius güldü. "Saçmalama eminim onlar da yanlarına gitmeni bekliyorlardır. Hadi onlara bir şans ver yeni arkadaş edinmenin nesi zarar" dedi ve kapıya doğru ilerledi.
"Hey! Hoş geldin Harry. Sirius, Almira'nın yanındaydı birazdan gelir." Moly Weasley'in sesi duyuldu. Sirius elini kızına uzattı, "Hadi sende gel"
*
Sirius ve Harry sarılırken, Weasley ikizleri gözlerini Almira'ya dikmişti. Hermione serçe Fred'e bir dirsek atınca bakışlarını çevirmek zorunda kaldılar, "Ama Hermione nerdeyse 2 haftadır odasından çıkmıyord-"
"Şşş susun duyacak"
Harry ve Sirius ayrıldığında Harry, Almira'nın yanına geldi ve elini uzattı. "Selam"
Almira zarzor cevap verdi, "Sana da selam" Sirius kızgınca Alimraya bakınca konuşmayı toparlamaya çalıştı. "Geldiğine çok sevindim" dedi yapmacık bir şekilde.
Almira gülümsemeye çalıştı, o sırada yanına Remus geldi ve Almira'ya sarıldı, "Görmeyeli senin boyun mu uzadı?"
"Sende kilo almışsın sanki he " Almira ve Remus gülüşürken herkesin kendilerine baktığını yeni fark eden ikili daha çok kahkahaya boğuldu.
"Gülmeyi biliyor muymuş" dedi Ron fazla sesi bir şekilde, Almira gülmeyi kesti duvara yaslandı ve gelenleri incelemeye başladı. "Sanırım seni duydu Ron" dedi Harry sessizce.
"Baba ben odama çıkıyorum" dedi Almira sadece Sirius'un duyacağı bir ses ile. "Harry arkadaşlarınla Almira'nın odasını çıkın isterseniz" Almira Hayır dercesine Sirius'un yüzüne baktı.
"Aranızdaki buzları eritirsiniz" Sirius elini Harry'nin sırtına koydu.
"Baba"
Almira itiraz etmeye çalışsa da boşunaydı, çoktan odasının önüne gelmişlerdi. Harry, Hermione ve Ron içeri girdi. Kapıda duran Almira ise Sirius'a sert bir bakış attı ve odasına girdi.
Ron eşyaları kurcalamaya başlamamıştı bile ama Almira içeri girince hızlıca yatağa oturdu. Hermione ise sadece camdan dışarı bakıyordu, Harry doğrudan Almira'ya bakıyordu.
Almira yatağındaki kitabı aldı ve kitaplığına yürüdü o sırada Hermione ona sesledi. "O kitaba bakabilir miyim?" dedi. Almira arkasını döndü ve Kitabı Hermione'ye verdi. Harry hala ayakta bekliyordu. "Koltuğa oturmak için izin mi bekliyorsun?" dedi sertçe, Harry hızlıca koltuğa oturdu.
"Bitirdin mi?" dedi Hermione kitaba bakarak, "Hayır yarısına geldim daha" dedi ve Hermione'nin yanına oturdu, belki o kadar berbat insanlar değildir diye geçirdi içinden.
Yalnızca Hermione ve Almira konuşuyordu, Ron ve Harry oturdukları yerden etrafa bakmakla yetiniyordu. Bir süre böyle geçtikten sonra Harry, Almira'ya seslendi. "Sanırım bir mektubun var" dediği anda genç kız pencereye çevirdi gözlerini.
Haklıydı baykuşu Banjo camın önünde bekliyordu. Hemen yanına gidip onun içeri aldı. Mektubu alıp baykuşuna yemek verdi. Daha sonra mektubu eline aldı ve kimden geldiğine baktı. Mektup Draco Malfoydan gelmişti. Harry hızla ayağa kalktı, "Ona Karargahın yerini mi söyledin!" Almira bu ani bağırma ile yerinden sıçradı. "Mektubumun kimden geldiğine bakma izini kimden aldın!" dedi Almira. Harry soruyu duymazlıktan geldi.
"Çok tehlikeli bunu nasıl söylersin ahmak!" Almira mektubu kitabını arasına sıkıştırdı. "Seni ilgilendirmiyor, çık buradan!" bağrışmalar daha da yükseldi. "Hey çocuklar!" Ron ve Hermione onları susturmaya çalışsa da bir işe yaramıyordu. "Aptalsın Almira, o korkağa inanacak kadar aptalsın!"
"Draco hakkında düzgün konuş Pottah!" çok geçmeden Remus, Sirius ve diğerleri odaya varmışlardı. "Yine mi çocuklar hadi ama yine neden kavga ediyorsunuz" dedi Sirius bir Almira'ya bir de Harry'e bakarak. "Almira kendi söylemek ister belki" dedi Harry, hala sinirini yatıştırmaya çalışıyordu.
"Almira?" dedi Remus soran gözler ile. Almira kimseye bakmıyordu yalnızca sinirle Harrye bakıyordu. "Almira" diye tekrarladı Sirius.
Harry dayanamadı, "O söyleyemiyorsa ben söylerim! Draco Malfoy'a Karargahın yerini söylemiş" Harry bakışını Almira'ya çevirdi. "Ben söylemedim!" dedi boğazında bir yumru oluşmuştu. Harry, Almira'nın elinden kitabı çekerek aldı ve mektubu çıkardı.
"Harry!"
"Söylemediysen bu nasıl geldi!" dedi ve mektubu yere fırlattı. Almira irkilmeden edemedi.
"Harry yeter!" dedi Sirius ve nerdeyse ağlayacak olan kızının yanına gitti. Tonks ise Harry'i sakinleştirmeye çalıştı. "Baba, ben söylemedim ilk mektup geçen ay geldi nasıl öğrendi bilmiyorum. Size söyleyecektim ama çok yoğundunuz" dedi Sirius ve Remus'a "Tamam Almira sorun yok" dedi Sirius kızına ve Harry'e döndü. "Sakinleştin mi artık Harry" dedi yumuşak bir ses ile aslında ona biraz kızgındı ama belli etmedi. Harry cevap vermeyince yerdeki mektubu alıp Almira'ya verdi. "Almira böyle bir aptallık yapmaz merak etme Harry. Draco burayı kendisi bulmuş nasıl bulduğu akıl almaz ama böyle bağırman pek hoş değildi" Harry bakışlarını Sirius'a daha sonra Almira'ya çevirdi. "Ben.. üzgünüm bir anda.. kendimi kaybettim"
*
Etraf sakinleşmişti Almira bunca olaya sebep olan mektubu eline aldı ve yırtmamaya özen göstererek açtı, "Adın bile kaos çıkarmaya yetiyor salak, nasıl başarıyorsun bunu" dedi kendi kendine. Mektubu tamamen açtı ve okumaya başladı.
Sevgili Almira;
Nasılsın? umarım Harry bozuntusu ile konuşmak zorunda kalmıyorsundur. Seni bizim aileye mi geçirsek? Neyse sana söylemem gereken önemli bir şey var. Voldemort ile savaşmak yerine onun karşısında olmaya karar verdim. Bu cesareti bana verdiğin için teşekkürler, babamdan birkaç bilgi öğrendim bu bilgileri verirsem seninkiler bana inanır mı? İnanmalılar çünkü birinin hayatı söz konusu, Hayır Harry'den bahsetmiyorum. Buluşmalıyız sana ve Yoldaşlığa anlatacaklarım var. Lütfen hızlı ol, seni endişelendirmek istemem ama Voldemort Sirius'un peşinde olabilir babanın hayatı söz konusu. Seni her zaman ki yerde bekliyor olacağım.
Sevgiler,
Draco
Mektubu hızla elimden bırakarak odamdan çıktım. "Baba!"
Sihirli günler dilerim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓓𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓾𝓷𝓽𝓲𝓵 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶 𝓬𝓸𝓶𝓮 𝓽𝓻𝓾𝓮 / ONE SHOT
Fiksi PenggemarHarry Potter evrenindeki karakterler ile one shot. İstek karakter yazabilirsiniz.