episode 1

377 22 17
                                    

- Strange, umarım bahsettiğin müze geldiğim yerdir.

D.s: Lenora oraya seni portalla yolladığımı biliyorsun.

- Evet tatlım, ama görev psikolojisi olarak tedirginim.

D.s: Lenora göreve odaklanmalısın, unutma ve güçlerini zorunda kalmadıkça kullanma!

- Gayet gerginim Strange, telepatiyi kesiyorum eğer ihtiyacım olursa tekrar iletişime geçerim.

D.s: Dikkatli ol Lenny.

"Antik Mısır Sergisi"  afişini gördüğüm müzeye doğru ilerliyordum. Londra'daki gördüğüm ilk müzeydi burası.

Gezmeyi seven birisiydim ama ilk defa geldiğim bu şehri gezmeye vaktim olmamıştı.

Hızlı adımlarla müzeye doğru ilerledim. Müzeye giriş ücretsiz olduğu için direkt kendimi ana salonda buldum.

Etraf bahsedildiği gibi gayet ferah ve güzel bir atmosfere sahipti. Burasının büyüsüne kapılmamak gerekiyordu.

Ortalıkta birkaç ziyaretçi ve güvenlik görevlisi vardı. Müzenin sorumlu personelini bulmak için etrafa bakındım. En sonunda bir görevlinin yanına gittim.

- Merhaba, burada görüşebileceğim bir sorumlu var mı?

- ... 

Bana karşı cevapsız kalmıştı.

- Beyefendi?

Bu sefer biraz sesimi yükseltmiştim. İrkilerek cevap vermişti.

?: Buyrun hanımefendi nasıl yardımcı olabilirim?

- Az önce belirttim ama sanırım çok meşgulsünüz.

?: Kusura bakmayın su samuru belgeseli izliyordum. 

telefonunu bana doğru çevirdi.

?:Sizce de çok şirin değiller mi??

- Evet evet :) 

Bu kısa konuşmadan sonra yanından ayrıldım. Dikkati çok dağılmış birisiydi ve güvenlik sorumlusuydu , ne kadar da ikonikti?

Çaresizce etrafıma bakarken biraz müzeyi gezmeye karar verdim. Hava karardığı için fazla kişi kalmamıştı.

Bir camekânın içinde sergilenen Keops  Piramiti'nin yanına gittim. Görüntüsü gayet güzeldi. Maketi de çok ince bir işçilikle yapılmıştı.

S: En çok görmek istediğim yerlerden birisi Keops Piramitidir. Beni oraya çeken ilahi bir varlık olduğunu düşünüyorum. Ne dersiniz?

Arkamdan gelen ani sesle birlikte irkilmiştim.

S: Ben özür dilerim , sizi korkutmak istememiştim.

- Hayır tabii ki sorun değil. Bu arada lütfen bana Lenora diye hitap edin.

S: Peki Miss Lenora ben de Steven.

- Grant??

S: Evet Steven Grant ama siz nasıl biliyorsunuz?

- B..Ben şey buraya gelen birkaç arkadaşımdan ismini duymuştum.                              
diyerek bir yalan uydurmuştum hemen. Ona gerçeği henüz anlatamazdım.

moon knight fictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin