episode 9

143 19 67
                                    

Strange'e her şeyi sırasıyla anlatmıştım. Steven'ın Mr. Knight oluşunu, Marc ile yaşadıklarımı , America ile tanışma hikâyemi... Strange en fazla Marc'ın bana bağırdığı kısımda sinirlenmişti.

D.S: Marc bu konuda masum olmadığını kabullenmeli. Sana bu şekilde bağırması çok kalp kırıcı olmuş Lenora.

Yavaşça başımı sallamakla yetindim.

- Peki ya şimdi nasıl devam edeceğim Stephen? Benim yoluma çıkma diyen birine nasıl yardım edebilirim?  Nasıl yapacağımı hiç bilmiyorum.

Strange oturuşunu dikleştirmişti. 

D.S: Bu yolun başında sana dediklerimi hatırlıyor musun Lenny? Her ne olursa olsun yoluna devam etmelisin. Görevini biliyorsun.

America meraklı gözlerle ikimize bakıyordu.

A: Bu görev de neyin nesi Lenora?

Strange'e bunu söylemeli miyim dercesine bakmıştım. Beni anlamış olacaktı ki  gözlerini evet dercesine kapatmıştı.

- America, tatlım görevim aslında gizli bir görev. Bundan Steven'ın bile haberi yok.

A: Steven kim?

- Marc'ın bir diğer kişiliği. Yani tatlı ve centilmen kişiliği. Bu detayları sana sonra anlatırım.

Strange de sanki söylediklerimi yeni duyuyormuş gibi beni dinliyordu.

- Arthur Harrow adında bir adam var. Bu adam avatarı olduğu Ammit'i yeniden canlandırmak ve dünyadaki masum insanları öldürmek istiyor.

America beni hayranlıkla dinliyordu.

- İşin Steven kısmına gelirsek tabi ki de onunla tanışmam ve Marc ile etkileşiminin artması tesadüf değil. Bunların hepsi planlı bir şekilde gerçekleşti.

D.S: Bu Lenora'nın ilk görevi değil. O çoğu imkansızı başarmış birisi. O yüzden bu kadar çabuk pes etmesini istemiyorum.

Konuşmama devam ettim.

- Vishanti kitabını mutlaka biliyor olmalısın America.

A: Evet , hatta onu görmüştüm. Darkhold'un büyülerini yenebilecek tek kitap olduğu söyleniyor.

- Demek Darkhold'u biliyorsun. 

A: Geldiğim birçok evrende Darkhold iyi amaçlar için kullanılmadı Lenora. Bence onu bu evrende de güvence altına almalısın. Bu evrenin de diğer evrenlerle aynı kaderi yaşamasını istemem.

America'nın sözleri üzerine Strange konuşmaya başlamıştı.

D.S:  Vishanti sadece bir peri masalı Lenora. Bunu sen de biliyorsun.

- O zaman bu göreve çıkma sebebimi sana hangi kitap gösterdi?

D.S: Salem cadıları gayet iyi kehanette bulunurlar bunu çok iyi biliyorsun.

- Her neyse America. Vishanti'nin kehanetine göre Arthur Harrow'u durduracak kişi Marc Spector. Ve bunu yapmak için de Steven'ın da Mr. Knight kimliğini keşfetmesi gerekiyordu. İşin bana düşen kısmı da Steven'a yardım edip Harrow'un büyüleri çalmasını engellemek ve onu durdurmak.

America şaşkınlıkla beni izliyordu.

A: Kulağa zor bir görevmiş gibi geliyor Lenora. Sana başarılar diliyorum.

moon knight fictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin