Marc ile aynı rüyayı görmemiz tesadüf olamazdı. Bundan mutlaka bir şey çıkacaktı.
M: Bir saniye. Sen gerçekten şimdi aynı rüyayı gördüğümüzü mü söylüyorsun?
Marc biraz gerilmişti. Sanırım bu rüya olayı onun da sinirlerini oynatmıştı. Bu rüyanın bir çeşit büyü olma olasılığı gayet yüksekti. Aklıma sadece bir kişi geliyordu. O da Arthur Harrow.
M: Bunu Harrow yapmış olabilir mi Lenora?
- Harrow böceği ele geçirdi niye böyle bir şeyle uğraşsın ki Marc?
Marc ellerini saçından geçirmişti. Sandalyesinden kalktı ve balkonda adımlamaya başladı. Oldukça stresli ve gergin görünüyordu.
M: Farklı bir düşüncen var mı ?
- Şu anda yok ama kimin yaptığını bulacağıma eminim.
M: Bu bir çeşit büyü mü?
- Öyle olma olasılığı gayet yüksek Marc.
Marc bunun bir çeşit büyü olup olamayacağı konusunda tedirgin görünüyordu. Bir şey biliyor gibiydi.
- Marc, sakin olmalısın. Ayrıca Khonshu belki sana çözmen için yardım edebilir.
Marc balkondan içeriye gitmişti. Hızlıca oraya yönelmesi beni korkutmuştu.
- Marc iyi misin? Nereye gidiyorsun?
Marc hemen üzerine geçirdiği lacivert tişörtle geri gelmişti.
M: Burada oturup sabahın gelmesini bekleyemem Lenora. Bir şeyler bulmalıyım.
- Bulmalıyız Marc.
Marc ciddi bir yüz ifadesiyle bana karşılık vermişti.
M: Hayatını daha fazla benim için tehlikeye atmamalısın Lenora.
Yavaşça yanıma yaklaşmıştı. Ellerimi tutarak konuşmaya başladı.
M: Bu artık Steven'ı ve beni ilgilendiriyor.
Yanındaki camdan yansımasına bakıyordu. Kafasını sallayarak konuşmasına devam etti.
M: Ve inan ki Steven da aynısını istiyor. Seni tehlikeden uzaklaştırmak.
- Harrow sadece sizin için değil benim için de bir tehdit Marc.
M: Bu da ne demek oluyor şimdi?
- Bu demek oluyor ki Harrow'un tek amacı Ammit'i diriltmek değil.
M: Harrow dünyayı ele geçirmek istiyor. Ama Ammit'i diriltmekten başka nasıl bir amacı olabilir ki?
Marc ellerini yavaşça çekmişti. Bu söylediklerim onu biraz şaşırtmıştı.
- Bana o gün müzedeyken Harrow'u nereden tanıdığımı sormuştun.
Marc bu söylediklerimi onaylar şekilde başını sallamıştı.
- Harrow Ammit'i dirilttikten sonra bazı büyüleri çalmak istiyor. Ve bu konuda önündeki en büyük engel de benim.
M: O büyüleri koruyorsun, bu yüzden o da senden kurtulmak istiyor.
Evet anlamında kafamı sallamıştım.
- Çalmak istediği büyüler o kadar kötü büyüler ki onları ele geçirirse neler olacağını düşünmek istemiyorum. Tabii ki de ilk amacı Ammit'i diriltmek , ondan sonrasında ise büyüleri çalıp güçlenmek istiyor.