episode 2

174 18 8
                                    

Gözlerimi yorgun geçen bir günün ardından yeni bir güne açtım. Dün yaşanan şeylerden sonra Stephen ile henüz konuşmamıştım.

Bana söylediği şeyleri beni korumak için yaptığını düşünüyordu ama bilmiyordu ki beni daha da fazla kırıyordu.

Evet, belki de bir cadı olmak kolay değildi. Runlarla uğraşmak, tehlikedeki insanları kurtarmak , gerçeğin çizgisini korumak ve en önemlisi de akıl sağlığımı korumak gerekiyordu.

Wanda yarattığı Hex denen yerden sonra yıpranmıştı. Ailesini , çocuklarını ve Vision'u tekrardan kaybetmişti.

Yanımdan ayrılırken de beni Strange' a emanet etmiş ve beni korumasını istemişti. Çünkü ben de bir cadıydım. Ve benim de bir tacım vardı.

Wanda kardeşi olduğum için bana fazlasıyla değer ve ilgi gösteriyordu. Ben Peter'ı, o ise Pietro'yu kaybedince birbirimize daha çok kenetlenmiştik.

Ama Wanda güçlerini keşfetmek için Darkhold ile birlikte farklı bir yere gitmişti.

Ben de birkaç gün Salem'e gitmiştim ve orada oyalanmıştım. Agatha'nın Agnes adı altındaki kişiliğini de koruma altına alıp yolumuza taş koymasına engel olmaya çalışmıştım.

Şu an ise buradaydım. Londra'ya farklı bir  atmosferde bulunmak için ve de önemli bir görev için gelmiştim.

Bu görevi de kimseye kaptırmaya niyetim yoktu.

Kendimi toparlayıp yataktan kalktım ve müzeye tekrar gitmek için hazırlandım. Yola çıkıp bir an önce Steven'a haber vermek istiyordum.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Müzeye tekrar geldiğimde tekrardan bana cevap vermeyen güvenlik görevlisini görmüştüm. Bu sefer onun yanına gidip gitmemekte kararsız kalmıştım.

?: Hanımefendi nasıl yardım edebilirim?

içimden bir ses dün dersini aldığını söylüyordu.

-Merhaba, ben Steven Grant'a bir not bırakmak istiyorum. Ona iletebilir misiniz?

?: Tabii, kimden diyeyim??

- Lütfen Miss Lenora'dan diye iletin. Şimdiden teşekkürler, iyi günler.

beni soru yağmuruna tutmaması için elimdeki notu hemen eline tutuşturdum. Umarım Steven'a ulaştırır.

-.-.-.-Cuma Günü -.-.-.-

Steven geçen bu iki gün içinde beni arayıp teklifini kabul ettiğim için teşekkür etmişti.
Tanıdığım en kibar adamdı.

Ben de şu anda ne giyeceğime karar vermeye çalışıyordum. Ne çok şık ne çok spor gayet uygun parçalar bulmak istiyordum. Sonunda istediğim parçaları bulabilmiştim. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
moon knight fictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin