- Khonshu, o bana güvenmiyor değil mi?
Marc sorduğum soruya cevap vermemişti. Onun yerine sadece büyük bir of çekti.
-Peki ya beni duyabilir mi?
Yine sorduğum soruya cevapsız kalmayı tercih etmişti. Ama Khonshu'nun beni duyabileceğini düşünerek konuşmaya başladım.
- Seni bencil Tanrı! Marc ve Steven'a gerçekleştirmesi oldukça zor bir görev veriyorsun. Ve onların yardım almasını da kabul etmiyorsun.
Marc Khonshu'ya bu şekilde seslenmemi beklemiyor gibiydi. Yavaşça arkasına döndü. Ve söylediklerimi dikkatle dinlemeye devam etti.
- Marc veya Steven senin elinde tuttuğun ve ipleriyle oynattığın birer kukla değiller. En azından onlara yardım edeceğim ve senden sonsuza dek kurtulmuş olacaklar.
M: Sonsuza dek? Khonshu her zaman yeni bir şey bulur.
- Ama bu sefer son olacak Marc. Tanrıların huzuruna çıktığını duydum. Bütün bunlardan rahatsız olduğunu dile getirmişsin.
M: Evet, rahatsız olduğumu söyledim. Ama bunu yapmak zorundayım Lenora. Bundan vazgeçemem.
- Vazgeçmen gerekmiyor. Ama sonsuza kadar onun dediğini yapan birisi olmayı ve seni gölgenden izleyen bir seyirci olmasını kabul mu edeceksin?
Marc kafasını olumsuzca sallayarak tekrardan cevap vermişti.
M: Yapamam. Çünkü onunla bir anlaşma yaptım.
Anlaşma mı? Bundan daha önce hiç söz etmemişti.
- Bir anlaşma mı? Bu ne tür bir anlaşma Marc?
M: Hayatıma karşılık onun intikam yumruğu olmaya and içtiğim türden bir antlaşma.
- Ne? Seni öldürmekle mi tehdit ediyor? Bu kadar ileri gidemez.
Marc söylememesi gereken bir şeyi söylemiş gibiydi. Hızlıca elindeki şapkayı başına geçirdi. Ve yürümeye başladı. Ona yetişmek için koşmam gerekiyordu.
- Hey Marc! Bekle!
Sesimi duymasına rağmen hızını kesmemişti. Hızlı adımlarla onu takip edip kolundan tuttum.
- Tamam, daha fazla Khonshu hakkında soru yok. Neden buradasın?
Marc gözlerini kapattı ve derin bir nefes aldı. Yorulmuş gibiydi.
M: Ammit'in mezarını bulmama yardım edecek bir şey için buradayım: Senfu'nun Lahdi. Onun yerini bilen birini arıyorum. Kara borsada eli olan birisinde olduğunu düşünüyorum.
Senfu'nun Lahdi, daha önce hiç duymadığım bir şeydi.
- Peki Ammit'in kabrini bulmamıza ne gibi bir yardımı olacak? Böcek Harrow'da.
M: Steven o lahitte bir çeşit yıldız haritası olduğunu söyledi. Eğer onu okumayı başarabilirse Ammit'in yerini bulabiliriz.
- O zaman bize yardım edecek birisine ihtiyacımız olacak.
M: Onu nerede bulacağımızı bilmiyorum.
- Ben bilen birisini tanıyorum.
Marc cevabımı duyunca şaşırmıştı. Lahit'in yerini bilmiyordum ama bize yardım edecek birisini tanıyordum. Merakla ne diyeceğini bekliyordum. Ama o sessiz kalmayı tercih etmişti.