°°°
"Ne yani ona hiç bir şey söylemeyecek misin?!"
O kız gittikten sonra babanın Shinso'ya herhangi bir şey dememesi üzerine, peşinden odasına çıkmış ona çemkiriyordun.
O da seni tepkisiz ve sıkılmış bir ifade ile dinliyordu sadece.
"Bu evdeki kurallar sadece benim için mi var?! Eğer ben kurala uyduysam o da uyacak!"
"Y/n... Yine bu konuyu açacaksan hiç açma. Biz bunu orada o gün bitirdik."
Ellerini sıkmış önünde oturan babana bakıyordun. O zamanki üzüntün yerini sinire bırakmıştı.
"Eğer sen bir şey yapmazsan ben yaparım!"
Arkanı dönmüş gidecekken baban sana seslendi.
"Ne yaparsın?"
"Bana ne yaptıysanız onu."
Odadan çıkarken başka bir şey söylememişti. Seninle tekrar bu konunun tartışmasına girmek istemiyordu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Bakugou
Selam
Selam
Nasılsın?
Eh işte
Sen nasılsınBen iyiyim de sen pek iyi değil gibisin.
Bir şey mi oldu?Moralimi bozdular biraz
Önemli bir şey değil.Buluşalım?
Yani konuşuruz iyi gelir
Tabi istersenOlur aslında
Tamam hazırlan
15-20 dkkya geliyorum.Tamam.
"Uff şimdi bir de ne giyeceğim diye mi düşüneceğim ya?"
Kıyafet seçerken bir yandan da odana geçer geçmez içine doğmuş gibi mesaj atmasını sorguluyordun.
Hızlıca giyinip, günlük olarak bir makyaj yapıp at kuyruğu yaptığın saçlarınla indin aşağı.
"Dışarı mı çıkıyorsun?" Sero ve Todoroki yan yana oturuyordu koltukta. Seni ilk fark eden de Sero olmuştu.