°°°
Akşam üzeri olduğunda Kirishima ile tekrar konuşup küçük bir buluşma ayarlamıştınız. Güzel bir bahçesi ve bahçesinde yapay göleti ile birlikte şelalesi olan bir Cafede buluşacaktınız. Kirishima'yı bekliyordun.
İleriden kırmızı saçlarını fark ettin. Gülerek ona el sakladığın sırada arkasından gelen Mina'yı gördün.
Mina'yı görür görmez kendini kötü hissetmeye başlamıştın çünkü ona da haber vermeyi hatta bunu önce ona söylemeyi tamamen unutmuştun. Kızın sevgilisiyle buluşma ayarlaman, dışarıdan biraz yanlış anlaşılabilirdi. İçinden "Neyseki Mina bunu o kadar da dert edecek biri değil" dedin.
"Selam Y/n" gülümseyerek senin karşındaki sandalyeye oturdu Kirishima.
"Selam Kirishima, Selam Mina" gergince gülümsedin çünkü onun ne tepki vereceğini hala kestiremiyordun.
"Selam Y/nn! Sürpriz buluşmanıza sürpriz bir konuk oldum ama?"
"Ah hayır hayır, özür dilerim hatta. Önce seninle konuşmam gerekirdi, biraz aklım dağınık şu aralar bilirsin"
"Sorun yok" dönüp her zamanki gibi gülümsemişti Mina da sana.
Kahveyle birlikte tatlı bir şeyler söyleyip konuşmaya daldınız. Konu yine ona gelmişti.
"Son zamanlar biraz durgun yine. Oysaki son bir aydır daha iyiydi. Ve bu değişiminden önce senin yanındaydı Y/n."
"Evet benim yanımdaydı. Daha doğrusu ben onun yanındaydım. Konuşmuştuk biraz."
"Evet biraz bahsetti bana. Tabi her zamanki brom yine kestirip attı konuyu "
"Neden Bakugou'ya böyle davrandığını anlayabilmiş değilim açıkçası Y/n?"
Mina sonunda içindekini dışarı vurmuştu. Çok bile tutmuştu açıkçası.
"Ona nasıl davranıyorum ki?"
"Bilmem ki, biraz soğuk gibi. Yakın davranman gereken kişi bence o. Sen ise yanlış kişilere yakın davranıyorsun"
Ooo... O gülerek ısırmış mıydı seni az önce? Yok yok. Bana öyle geldi sanırım.
"Aslında kimseye yakın davranmamaya gayret gösteriyorum. Yani duygusal anlamda"
"O kadar da göstermiyor gibisin" gülerek mırıldanarak söylemişti. Ama sen ne dediğini anlamıştın. Kirishima ise gülerek lafa daldı.
"Neyse önemli olan bundan sonrası. Bence bir araya gelip biraz zaman geçirelim boş bir günde."
"Bilmem ki."
"Bence güzel olur" Mina da fikri beğenmiş gibiydi.
"Kızlar siz oturun ben bir lavaboya gidip geliyorum hemen"
"Tamamdır"
Kirishima senin tam karşında olan sandalyesinden kalkıp içeri girdi, gözden kaybolunca Mina onun yerine oturup tam karşına geçti. Bir şey diyecek gibiydi. Meraklı gözlerle yüzüne bakıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPKAÇ - Bakugou x y/n (Mafia AU)
Ficțiune științifico-fantasticăBnha Özgünlüksüz evren. Smut