setelah selesai urusan mereka di butik Alex terus menghantar Ly pulang ke rumah . Ly terus masuk ke rumah agam keluarganya untuk membersihkan dan mrehatkan diri..selesai sahaja mandi Ly membaringkan diri dengan hanya memakai bathrobe . tiba-tiba dia mendapat notification dari someone tersayang .
auwww siapa tu hehe . readers jangan marah okeyy ade orang nak bersawit .
Alex si Pakcik Tua🦋
heyyo my little princess yang comellagikan cantik .
ye nak apa
pakcik ?err apela sayang nih takstandard lah
panggil i pakcik tua huh
eee cepatlah nak
apa ? kira
untung saya
jawab
huh .hehe i nak ajak you
keluar dinnerlahhh >.<gediknyalah mamat nih . sedang khusyuk Ly membebel sendirian sampai takperasan abang Fiq dia masuk . terus fon nya disambar Fiq .
"eh abang bila masuk ?" soal Ly hairan takperasan pon Fiq masok
"mana nak perasannya kalau Princess dok layan mamat gedik nih . sejak bila jadi gedik pon abang taktahu . kat company dia beku semacam gila punya orang ." Ly terkekek suka mendengar abangnya sorang nih . bebel macam takde esok hari .
"tunggu jap abang nak bebel kat mamat nih"
"teruskan Ly sokong 100% yuhuuu"
adik abang sama ja haih ni baru Fiq . Fiq sikit je gila dia kalau Riel mau roboh rumah nih layan perangai gila dia . nasiblah abang Ly si Fiey tu takmacam Riel kalau takpecah otak nak melayan .
hey abang Fiey kita ni sweet tau !
RING
RING
RINGmybaby princess💕
Alex tersenyum sungging melihat nama pemanggil laju-laju jari jemari nya menekan simbol hijau menandakan dia menjawab call tersebut . tapi takseindah yang di jangka .
"hoi kau kalau nak menggedik dengan adik aku pon tunggulah lepas akad nikah . dasar mamat beku hati ada taman ." - Fiq
Alex tergamam apabila dia menanti suara bidadari syurga nya menjawab tapi hampeh bapak singa nih yang jawab getus Alex dalam hati
"bapak singa ek Fiq ha asal kau yang jawab huh ? mana princess aku huh ?"
"ewah ewah banyak buruk muka kau .. kau nak bawa adik aku keluar minta izin aku dulu . ade hati panggil aku bapak singa . taksedar ke tengah cakap dengan bakal abang ipar huh . kan Princess kan" -Fiq
"ekk Fiq aku nak cakap dengan Princess lahhh !"
"okey abang Ly tidur balik awal nanti..dah shuh shuh pergi tengok abang Riel dengan Fiey dari tadi diorang panggil abang tuh..
haaa Alex kenapa awak call saya nih ?" - Ly"hi my dear lovely one hehe . i nak bawa you keluar dinner tonight . do want it ?"
"b--boleh je . pukul berapa ?" - Ly
"kenapa gagap sayang ? are you blushing ? HAHAHAHAH tunggulah lepas kawin nanti i cubit cubit pipi you bila you blushing ehekkk"
Ly tergamam mendengar celoteh Alex . eee malulahhhh janganlahh macam niii .
maaf readers kalau single hadap jelah . lek author pon single mingle oghey HAHAHA .
"ee awakni kann cepatlah nak pergi pukul berapa nanti mummy daddy culik saya kang kempunan awak nanti HAHAHA" -Ly
YOU ARE READING
[ON GOING] || His Beloved Princess ||
Action𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐳𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐒𝐲𝐚𝐫𝐢𝐞𝐥 ✔︎ "my little princess is only mine and always mine" "no one can stop me but only my princess" Zander seorang 𝐂𝐄𝐎 termuda yang berumur 28tahun dan mempunyai beberapa syarikat di Rusia,Itali dan sal...