Ly mencelikkan matanya dan cuba mengingati kejadian semalam..Dia ingat bahawa dia diculik dan pengsan di dukungan abang Fiq..Tapi dia pelik bangun-bangun dah ada dalam wad dan tangannya digenggan seseorang..
Ly melihat Alex yang sedang nyenyak tidur dan kepalanya diletakkan tepi katil yang sedabg Ly duduki..Comel pulak dia tidur dari muka bengis dia omel Ly didalam hati..
Ly mendekatkan dirinya ke arah Alex lalu dia melihat wajah Alex yang nyenyak tidur sambil menyentuh kening Alex yang agak tebal tetapi sangat kacak dan comel..
"Princess jangan lebih-lebih ye .. lepas kawin takpe sekarang belum sah lagi" Alex berkata kepada Ly dengan kepala yang masih direhatkan di tepi katil..Ly terkejut terus menjauhkan diri dari Alex..
"Awa--awak dah bangun?" soal Ly
"Sayang aku dah bangun sejak kau sentuh kening aku" jawab Alex
"Erm kenapa saya kat sini?" soal Ly
"Semalam kan my princess pengsan so all of us bawa princess ke hospital..my family hospital.." jawab Alex sambil menuangkan air untuk Ly.
"Drink this .. you must be tired.." Alex terys menghulurkan gelas berisi air suam
"Thankyou..Alex"
KREKKK
Pintu hospital itu ditolak tertonjol muka Riel yang semangat nak jumpa Ly manakala Fiq dan Fiey ditinggalkan dibelakang..Fiq menuju ke arah Ly dengan membawa pakaian Ly..Fiey membawa makanan.. Tuan Xander serta Puan Zahra serta merta menuju ke arah anak perempuan mereka..
"Anak mummy macam mana boleh jadi macam nii are you okayy? Ada sakit mana-mana tak?" Bertubi-tubi soalan yang ditanya
"Mi amore sabarlah anak kita baru bangub right Alex? Kesianlah kat dia .." Tuan Xander bersuara apabila melihat kesayangannya itu cemas..
"Daddy ni sempat lagi ya menggedik" selamba Riel memperli daddynya itu
"Eleh kau tu pon sama je ikut perangai gedik daddy" Fiey mencelah .. saja nak kenakan abangnya itu..
"Fiq kau tengok adik kau tuh..geramnya akuu rasa nak pijak-pijak je kau" mengadu Riel dengan geram kepada abang kembarnya itu..
"Gadohla korang..Hii Princess feeling better now ?" soal Fiq dengan lembut
"Hmm dah okay dah sikit thank you everybody !" Ly berterima kasih dengan ikhlas kepada semua orang yang berada di wadnya itu..
KEESOKKAN HARINYA
"Okayy now dah boleh balikk Princess i dah prepare everything for you hehe" Riel dengan gembiranya menyambut adiknya
"HAHAHAHA ada-ada jelah abang Riel ni hm..mna abang Fiq dengan abang Fiey?Alex pon taknampak pon?" soal Ly
"Janganlah risau diorang pergi jumpa mummy dengan daddylah.." balas Riel
"Tapi Ly nak...
Tanpa sempat Ly menghabiskan kata-katanya Riel terus menyampuk
"Ala Princess go change your clothes now...Driver dah tunggu kat bawah cepatt"
Pantas Ly mengambil baju di dalam beg kertas yang disediakan oleh Riel lalu menukar bajunya di tandas hospital..
"Haihh mana budak ni aku suruh tukar baju .. Baju pon aku dah bagi japlah gi tengok" Riel terus pergi melihat pintu toilet yang dah sedikit terbuka ..
"Patutlahhh lama Princess you ni takbaik tau selfie takajak abang Riel huh" jawab Riel yang acah-acah merajuk..
princessly
liked by fiqsya,rielsyaf and others 11,000
discharged day 🦋
fiqsya-balik cepat Princess
zanderalex-a lot of beauty !"Eh hehehe sorrylah abang Riel Ly selfie ni pon random je hehe.." Riel yang mendengar jawapan Ly terus berjalan pergi tanpa menghiraukan Ly tetapi .. Riel memimpin tangan adiknya keluar ke kereta..Eleh merajuk pon sayangkan adik huh.
YOU ARE READING
[ON GOING] || His Beloved Princess ||
Action𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐳𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐒𝐲𝐚𝐫𝐢𝐞𝐥 ✔︎ "my little princess is only mine and always mine" "no one can stop me but only my princess" Zander seorang 𝐂𝐄𝐎 termuda yang berumur 28tahun dan mempunyai beberapa syarikat di Rusia,Itali dan sal...