HBP 21

10 1 0
                                    

"Dah habis bergaduh dengan anak-anak aku ? Jom bergaduh dengan aku pula"

Dia.. Tuan Xander Sheldon Lee . Bekas mafia paling berpengaruh . Sekali Tuan Xander turun pasti habis bersih musuhnya disapu . Adam dan Muiz yang berada disitu memandangnya dengan penuh ketakutan .

"Kau.. kau .. Xander Lee ! Kenapa .. kenapa kau datang sini ! Ini hal aku dengan anak-anak kau ! Kau jangan nak menyibuk !" jerit Adam Kasyaff .

"Aku dah cakap kau kacau anak-anak aku dan menantu aku , memang aku takkan lepaskan kau . Kau ingat aku dah cuci tangan 100% ? Kalau melibatkan anak-anak aku , aku sanggup kotorkan tangan aku baliklah !" Tuan Xander mengarahkan anak-anak buahnya untuk mengepung musuh-musuh mereka . Kini tiada lagi jalan keluar .

Muiz yang melihat keadaan sekeliling itu menjadi cemas . Dia melihat abangnya , mereka memandang antara satu sama lain . Tidak tahu apa yang bakal berlaku .

"Arghh ! Aku tak kisah apa nak jadi jadilah ! Sekarang aku nak semua keluarga kau mampos ! " Muiz meluru ke arah Tuan Xander dengan sepucuk pistol . Entah berapa butir peluru yang tinggal dia tidak kisah tentang hal itu janji Tuan Xander lenyap .

BANG
BANG
BANG

"Daddy, hati-hati !" jerit Fiq

BUK

Fiq berlari menuju ke arah Tuan Xander lalu menolak Muiz jatuh ke tepi dengan kuat .

"Kamu ni Fiq . You haven't changed from before, you still care about others more than yourself . Now let me take care of it." Tuan Xander maju ke depan . Dia mencengkam leher Muiz .

"Tell me . Where is my son and my daughter . Tell me before i kill all of your descendants ! " ugut Tuan Xander .

BUK
BUK

Tuan Xander tidak berpuas hati dengan senyuman sinis yang diberikan oleh Muiz . Dia terus menumbuk lelaki itu sehingga mukanya berdarah-darah .

"Daddy stop or you will kill him !" Fiq menghalang Tuan Xander .

"Just bring your brother to the hospital . he lost a lot of blood now , go !" Tuan Xander mengarahkan beberapa anak buahnya untuk mengiringi Fiq yang memapah Fiey keluar .

"Alex jaga daddy ! Jangan biarkan dia seorang, hancur tempat ni nanti !" arah Fiq .

Alex menggangguk lalu berlari ke arah Tuan Xander untuk melindunginya dari musuh . Kelihatan anak-anak buah Adam Kasyaff masih ada beberapa yang tinggal .

BANG
BANG
BANG

"Alex go and catch that bast*rd ." 

Alex menangkap Adam Kasyaff dan merebahkan lelaki itu di atas lantai .

"Tell me more Adam Kasyaff . Where is my wife and Riel . Before i kill you and your brother ." Alex menghalakan pistol ke arah wajah lelaki itu .

"Aku... takkan bagitau kau ! Tuihhh !" Adam Kasyaff meludah ke arah wajah Alex .

"Kau memang takreti bersyukurlah !"

Alex menembak 3 das tembakan di paha Adam .

"Abang !!!" jerit Muiz .

"Boys hold him !" Tuan Xander mengarahkan anak buahnya untuk memegang Muiz supaya tidak terlepas .

"Lepaskan akulah ! Kau jangan apa-apakan abang aku ! Kalau tak anak-anak kau takkan selamat !" jerkah Muiz .

"Tell me now or i will kill him !" arah Alex .

"Hotel ... hotel Atlas , level 6 room 234 .. sekarang lepaskan abang aku !"

[ON GOING]  || His Beloved Princess ||Where stories live. Discover now