Lyzahra berada di dalam bilik pengantinnya sekarang menunggu ketibaan suami tercinta .. eh eh
Ya mereka telah melakukan upacara akad nikah sebentar tadi majlis hanya kecil-kecilan sahaja kerana risaukan keselamatan Ly . Ly menunggu suaminya yang mengucapkan terima kasih kepada tok kadi dan keluarga terdekat yang sudi hadir .. Ly membuat keputusan untuk mandi sebentar akibat badannya yang sudah berpeluh .
Sedang dia mandi dia terdengar bunyi pintu bilik dibuka tanda suaminya telah masuk ke bilik .
Tiba²
TOK
TOK
TOK"Sayang are there ?" Soal Alex apabila terdengar bunyi pancuran air hujan .
"Y-ya kenapa ?" Ly yang berada di dalam bilik mandi meremang bulu roma kejap .. Alex panggil dia sayang tapi dalam nada..manja...auwww membahang mukanya ..
"Mandi cepat sikit atau abang join sekali kang" usiknya
"Eeee abangggg !" Ly terdengar sisa tawa Alex yang menggelakkan dirinya kerana cuak .
Beberapa minit berlalu dan Ly sudah siap mandi dia mencapai bathrobe dan mula mengitai di balik pintu bilik mandi untuk memastikan line clear .. line clear nak ambil baju and pakai dalam bilik mandi balik tetapi sangkaannya meleset apabila melihat susuk tubuh Alex yang takberbaju hanya memakai pants takat lutut yang sedang berdiri di depan pintu itu .
"Puas dah tilik badan abang ?"
"Eh m-manada dah tepilah pergi mandi sana" Ly cuba menolak tubuh Alex ke tepi tetapi tidak berhasil .. yela perempuan kecik apalah sangat nak tolak lelaki besar .
Alex menghentikan pergerakkan Ly dengan menghalang Ly dari menuju ke wardrobe..dia menolak sedikit badan Ly dan ye Ly tersandar di dinding terperangkap di antara lengan sasa Alex .
Ly cuba untuk menjauhkan jarak antara mereka tetapi tidak berjaya .
"Abang takkan mandi selagi sayang tak ucapkan kalimat magik dan give me some present~" ayat terakhir itu sengaja Alex berbisik dengan husky voice ..
Alex senyum miang apabila melihat Ly yang sudah malu berbahang .
"Abang lepaslahhh pergilah mandi eee" kata Ly saja mahu melepaskan diri .
"Nope until i get my kiss form my lovely wife "
Ly dengan malu-malunya memberikan kiss di pipi kanan Alex .. tetapi Alex seakan akan menunggu lagi .
"A-apa?" Soal Ly
"Sayang takcakap pon i love you kat abang?"
Ly hanya mampu mengutuk Alex didalam hatinya .. orang dah bagi peha nak betis pulak cis...
"I love you abang" senyum Ly
"Macam tulah baru wife Alex" Alex mencuit hidung Ly sebelum nelepaskan Ly dan berlalu ke bilik mandi .
Ly berasa lega tetapi malu .. malu Tapi mahu namanya .. Ly terus bersiap siap untuk turun ke bawah menolong mummynya untuk membuat makan malam.. tetapi ketika sudah turun mummynya sudah menyiapkan semuanya dan menyuruh Ly mengajak suaminya untuk turun makan .
Ly hanya akur dan naik ke bilik..
KREK
Ly membuka pintu dan wah pemandangan indah di depannya .. dia ternampak suaminya yang bertuala paras pinggang takberbaju baru habis mandi nampaknya..kelihatan sixpack abs cik suaminya .. banyaknyaa roti eh Ly ingat kau datang nak panggil dia makan bukan kau yang jamu mata ! Katanya didalam hati .
"Tengok je taknak sentuh ke ?" Soalan Alex membuatkan Ly terkedu sebelum berdehem ..
"Mummy panggil turun makan malam okey bye" Ly tidak sempat melarikan diri lagi dan sekali lagi suaminya menangkap tangannya lalu menutup pintu bilik .
YOU ARE READING
[ON GOING] || His Beloved Princess ||
Action𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐳𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐒𝐲𝐚𝐫𝐢𝐞𝐥 ✔︎ "my little princess is only mine and always mine" "no one can stop me but only my princess" Zander seorang 𝐂𝐄𝐎 termuda yang berumur 28tahun dan mempunyai beberapa syarikat di Rusia,Itali dan sal...