"Huarghhh , ngantuknyaaa.. oi Riel bangunlah.. kau tengok abang dah takde. Awal dia pergi office.." Fiey mengejut Riel yang masih terbongkang tidur .
"Ishh kau ni kacaulahh.. Fiq tu memang awal-awal lagi pergi office kalau kau nak tahu.. Yang kau tu selalu sangat takde pergi mana .. sampai daddy tanya aku tau tak !" Riel membuat riak merajuknya .
"Aku ada hal lah.. lagipun aku sibuk jejak di Muiz dengan Adam Kasyaff tu .. abang suruh aku buat sementara dia busy" kata Fiey lalu terus masuk ke bilik air untuk mandi .
Riel yang blur terus lelap seketika . Dia bangun semula dan mandi .
Sambil mandi...
"Mengapaa sulittt untukku bisa milikii hatii muuu~" lah menyanyi pulak mamat ni..
Selepas siap mandi dia melilit tuala dipinggang dan mengatur langkah ke meja di tepi katilnya.
"Eh ada mesej apa pagi-pagi ni.." dia membuka icon whatssup..
"OMOOOOO " Riel menjerit lalu berbaring melayani iphonenya .
Riel dengan tergesa-gesa memakai baju dan membelek rambutnya dicermin .
"Yess im handsome as alwayss" dengan riaknya dia keluar untuk turun ke bawah dan terhidu sesuatu yang sedap ..
"Mummy masak apaaa ?" soal Riel .
"Bukan mummy masaklah kau ni bangg .. turun dahla lambat aduu .." bebel Fiey .
"Ni hahh adik kamu yang masakk " kata Puan Amalina .
"Hah?! Pengantin baru tu masak ?!" soal Riel terkejut .
"Abang Riel takpayah terkejut sangat ye .. Dah cepat duduk kita makan sama-sama." Ly menyediakan makanan untuk semua .
Ly terus menyedok nasi itu untuk semua orang .. Semua keluarganya ada disitu kecuali Fiq dan Tuan Xander .. Mereka berdua memang awal pagi akan terus menuju ke office .
"Mummy taknak makan sekali ke ?" Soal Alex .
"Korang makanlah mummy ada mesyuarat dengan group mak-mak .. okaylah mummy gerak dulu assalamualaikum anak-anak mummy" Puan Amalina terus keluar selepas bersalaman dengan anaknya .
"Fuhh sedapnya Princess masak.. macam ni hari-hari masaklah kan abang kannn" usik Fiey kepada Riel .
Lalu Riel pon menyambung .
"Haahlah .. Boroi perut kita hari-hari macam ni "
"HAHAHAHAHAHAHA" Riel dan Fiey ketawa bersama-sama .
"Eee mana boleh hari-hari Ly nak ikut juga abang dengan Alex pergi markas " marah Ly .
"Princess if nak ikut boleh tapi jangan kasar-kasar .. nanti kalau Princess pregnant takkan nak kasar jugak ?" tegur Alex yang hampir menghabiskan makanannya .
YOU ARE READING
[ON GOING] || His Beloved Princess ||
Action𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐀𝐥𝐞𝐱𝐳𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐒𝐲𝐚𝐫𝐢𝐞𝐥 ✔︎ "my little princess is only mine and always mine" "no one can stop me but only my princess" Zander seorang 𝐂𝐄𝐎 termuda yang berumur 28tahun dan mempunyai beberapa syarikat di Rusia,Itali dan sal...