8🐍🐍

360 60 9
                                    

Yoonmin room,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,🐱🐥

යුන්ගි ජිමින් ලගට ආවේ කිසි කැමැත්තකින් නෙමේ .මොකද යුන්ගිට හොදටම සුවර් ජිමින් මොනාහරි බීලා කියලා.එත් යුන්ගිටත් හැගිම් කියලා දෙයක් තියෙනවා නේ .යුන්ගි කොහොමද ඉවසන්නේ තමන්ගේ හස්බන්ඩ් තමන් ඉස්සරහා නිරුවතින් ඉද්දි .

"  ඔයාට මම ආදරෙයි ජිමින් "  එහෙම කියපු යුන්ගි ජිමින්ගේ ඇග උඩට ඇවිත් ජිමින්ගේ තොල් තදින් කිස් කරන්න ගත්තේ ජිමිනුත් කිස් එකට සහායොගය දෙද්දී.

" අම්..ම්ම්..ජිමින් ඔයාගෙ ලිප්ස් හරි...ම..ර.සයි.."  යුන්ගි ජිමින්ගේ ලිප්ස් වලින් ඇත් වෙලා තමන්ගේ ඇදුම් ටිකත් ගලවන ගමන් කිව්වේ ජිමින් තමන්ගේ කකුල් දෙක ඈත් කරලා යුන්ගි දිහා සරාගි බැල්ලමකින් බලද්දී .

යුන්ගි ජිමින්ගේ මූලු ඇගම කොටසක් නෑර කිස් කරලා ජිමින්ට තමන්ගේ ඇගිලි දෙකක් ඇතුලු කරලා අවශ්‍ය ප්‍රමාණයට කොල්ලාගෙ ඇතුල් වීම හදාගෙන ජිමින්ට ඇතුලු උනේ එහා රුම් එකේ හිටපු ටේකුක් දෙන්නාගෙද නින්ද නැති වෙන විදියට ජිමින්ව කෑගස්සවලා

යුන්මින් දෙන්නා එ දෙන්නාගෙ ලොකේ ඉද්දි ටේගෙ නම් හැගිම් ටේව සෙල්ලමට අරන් .

.
.

.
.

.

.

.

.

.

.

At taekook room .................,,,,,,,,,,,,,,,,🐰🐯

"  මම කිව්වා හයුන් ඔයාට ජනේලේ වාහන්න කියලා බලන්න කො දැන් ඉතින් "  ජන්කුක් මේ ටේට බනින්නේ ටේ ජනෙලේ වැහුවේ නැ කියලා .

"  ඉතින් බබු මම දන්නවා ද අපේ හයුන් ජිමින් එක්ක අරක කරයි කියලා "  ටේත් වැඩේ අතහරින්න කැමති නැ එයත් නිදහසට කරුණු කියන්න පටන් ගත්තා .

"  හයුන් ඔයා එක්ක කතා කරලා වැඩක් නැ ඔයා හිතන්නේ ඔයා තමා ඔක්කොම දෙවල් දන්නේ කියලා 😑 "

"  මම ඔක්කොම දෙවල් දන්නවා තමා දැන් ඔයාට මොනාද මගෙන් දැනගන්න ඕන "

"  ඔයා නිදාගන්නේ කීයටද කියලා 😑 "

"  නිදාගන්න පුළුවන් ද අර සද්දෙට "

🔪🔪 LOVE AND  HATE🔥🔥🐍🐍🐍Where stories live. Discover now