0.6

487 32 3
                                    

bölüm şarkıları

Selda Bağcan-Yalan dünya

Ahmet Kaya-Nereden bileceksiniz

Ahmet Kaya-Söyle


Herşeyi unutun medyadaki şarkıyı açın arkanıza yaslanın ve okumaya başlayın.

Okumaya saat kaçta başladınız buraya bırakın bakalım.

Ben buraya sizler için yıldız bırakıyorum sizlerde benim için aşağıdaki yıldızı parlatın 🌟



Babam'ın bu adamla nasıl bir bağlantısı vardı da bu kadar intikam duygusu kabarmıştı, o gün depoda Amcam'a ve Gökhan'a nasıl davrandıysan dedi ve bana silah doğrultup sıktı,ne yani babam da onlara öyle mi yapmıştı yok artık Bade saçmalama Babam böyle bir insan mı, ellerimle gözlerimi ovaladım koltuklara doğru ilerledim biraz daha oturmazsam ayağım kötüye gidecekti, unutmuştum ki ağrıyla kendini bana hatırlattı ayağımı yeniden pansuman etsem iyi olacak gibi yoksa mikrop kapar daha kötüye giderdi burada beni hastahaneye götürecek insan bile yoktu.

"Şimdi ben ilk yardım çantasını nereden bulacağım" dün banyoda gördüğüm ilk yardım çantasını nasıl unuttum ihtiyacım olacak herşey vardı da kim o kadar merdiveni çıkıp alacak ayağım gerçekten çok ağrımaya başlamıştı ekrafta gözlerim gezindi kimsecikler yardım etmezdi kendi işimi kendim görsem daha iyi,tam adım atıcakken gözüm önünde bir karartı belirdi midem çok kötü bulanmaya başladı koltuklara oturmak için geri dönecektim ki ayaklarım yerden resmen kaydı.

*-*

Gözlerimin üzerindeki ağrı her uyandığımda olmak zorundamıydı gözlerimi açmamla beyaz tavanla karşılaştım ne oldu yine bana ben bu adamlarla tanıştığım günden itibaren sürekli bayılıp ayılıyorum ayağımdaki ağrı yok olmuştu "Hemşire Hanım ben sizi sürekli baygın mı göreceğim?" yan tarafımdan gelen sesle kafamı o tarafa çevirdim benim başıma bu işleri bulaştıran adam tam karşımda sırıtıyordu,birde mal gibi gülüyor.

"Sana birşey sordum cevap ver" birden yüz ifadesiyle sesinin değişmesini beklemiyordum allahım sabır ver delilerle tek başıma kaldım sağım deli, solum zırdeli yatakta oturur pozisyona geldim "cidden benden ne istiyorsunuz ben bu hale nasıl geldim" gözleri boylu boyunca üzerimde gezindi "eve geldiğimde yerdeydin açlıktan tansiyonun düşmüş abartacak birşey yok" abartacak birşey mi yoktu ayağımdan silahla vuruldum ben, gözlerimle ayağımı gözterdim, dudağının kenarı yukarı kıvrıldı "ha sen onu diyorsun, sıyırmış üstüne fazla basma geçer bir iki haftaya " 

Derince bir nefes aldım kolumdaki serumu tek hareketle çıkardım yere attım "bakın sizinle insan gibi konuşmak istyorum, uzlaşmak için İNSANLAR GİBİ" anlar umuduyla konuşmayı birde bunda denedim diğer yontulmamışta işe yaramadı ama "ne söyleyeceksen söyle benim işlerim var"

Ellerimi önümde birleştirdim "sizin gibi adamlara hiç rastlamadım Fatih Bey görmedim bile normal bir hayatım vardı sizin gibi insanlarla karşılaşmadan önce hastahaneleriniz de çalışıyordum ben. Böyle işlerin insanı hiç değilim bırakın gideyim kimseye birşey söylemem susarım" oturduğu yerden ayağa kalktı kapıya doğru ilerledi orada durdu "konuşulacak bir konu yok ortada"sinirle çıkıştım "NASIL YOK YA BİRİ BİR İKİ AY DUR GİT DER,BİRİ KONUŞULACAK BİRŞEY YOK DER BEN BURADA YAŞAYAMAM SİZLERİ TANIMIYORUM BİLE" ellerini sakalları arasında gezdirdi bana doğru bir adım attı "sesinin tonuna dikkat et ilk önce. Baban gelene kadar burada kalacaksın başkası olsa buna şükür ederdi önündeki şansı geri itiyorsun Hemşire Hanım" dişleri arasından tısladı resmen Babam'ın geçtiği her cümle de kin,gözlerinde öfke vardı bu benim canımı daha çok sıkıyordu "derdiniz benimle değilmiydi ya en son, Babam'ı ne karıştırıyorsunuz ne işiniz varsa benimle çözün" dudaklarında şeytani bir gülümseme belirdi "Baban'la göreceğimiz işi seninle görmeye kalkarsak acısından dayanamaz ölürsün ona hıncım kinim o kadar büyük anladın mı?"ayağımı önemsemeden kalktım "ne yaptı size bu adam, ya ne yaptı " bana daha çok yaklaştı "bilmek mi istiyorsun o orospu çocuğu baban öyle bir şerefi yoktu ki hıncını, kinini küçücük çocuktan çıkardı o daha dört yaşındaydı Babam'ı boş ver senin o it Baban DÖRT YAŞINDAKİ ÇOCUKTAN NE İSTEDİ LAN" ne saçmalıyor bu adam "benim Babam senin ailenle bir alakası bile yoktu o kaç senedir yurt dışında, iftira atma" sözlerime alt dudağını ısırarak güldü "iftira ha iftira niye adını değiştirdi,niye kendini gizledi,seni niye ölü gösterdi, niye bizi görüp sesimizi duyduğunda kimsiniz bile demedi?" hayır Bade hayır öyle birşey yapmaz yapamaz "BABAM SİZE BİRŞEY YAPMADI BU BİR KANIT DEĞİL" 

SIRLARA TUTSAK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin