Bölüm şarkısı Emir Şamur-SAÇMA SAPAN
-BUGÜN BAŞKASI İÇİN SUSARSAN YARIN İSTEDİĞİN KADAR BAĞIRSAN DA KİMSE TARAFINDAN DUYULAMAZSIN -
Herşeyi unutun medyadaki şarkıyı açın arkanıza yaslanın ve okumaya başlayın
Okumaya saat kaçta başladınız buraya bırakın bakalım
Ben bura ya sizler için yıldız bırakıyorum sizlerde benim için aşağıdaki yıldızı parlatın 🌟
Şuan ne yapsam nasıl düşünsem anlayamadığım bir zamanın içerisindeydim ayağımın ağrısı git gide artıyordu başımın ağrısını saymıyorum bile gözlerim kapansa da bir saattir ayık tutmaya çalışıyordum,ne de olsa ben uyuduktan sonra bana bir şey yapabilirlerdi Nil polise gitmişmidir acaba? sanmıyorum gitmemiştir nasıl korkuttularsa artık.Ben yokken yanın da, neyin içindeyim ben "tüm aptallık bende sen neyine güvenir de çıkarsın oraya,aldın başına belayı"
Gözlerimin üzerindeki yorgunluk beni daha da zorluyordu karnımda acıkmaya başlamıştı keşke yemeğimi yeseydim. O zaman da ben evdeyken gelir alır götürürlerdi ve ayağımdan vurulmazdım kaçtım da ne oldu? yine yakalandım sanki bir işe yaradı oturucam şuraya içim dışıma çıkana kadar ağlayacağım başka çarem kalmadı artık biraz uyursam ne olurdu ki uyuyarak ölmek daha iyi bence ayağımı dikkatli bir şekilde koltuğa uzattım, ardından bedenimi kolumun üzerine de kafamı koydum bağlı ellerim acımaya başlamıştı kapanmaya yüz tutmuş gözlerim kapanınca rahatladı artık.
*-*
Kafamın içinde yankılanan erkek sesleri beni delirtiyordu tam kapayın çenenizi diyecektim ki kafamdan aşağı buz gibi su döküldü uyku sersemi bağırmaya başladım"NE YAPIYORSUNUZ YA İNSAN BÖYLEMİ UYANDIRILIR" ayağa kalkmaya çalıştım ama ayaklarımın bağlı olduğu aklıma geldi gözlerimi açtığım da karşımda dört tane erkek görmeyi beklemiyordum "ha siktir " ağzımdan çıkan kelimeye hakim olamadım adamlardan ikisi bana bile bakmadan yerdeki kovayı alıp çıkıp gitti geriye Nil'in zarar vermez dediği ve beni vuran adam kalmıştı biraz naneyi yemiştim galiba beni vuran adam "toparlan patron geliyor seni böyle görmesin" patron mu gözlerim kocaman oldu Nil'in bahsettiği adam mı" Yağız Akdemir mi" beni vuran adam sabır çekti "ne Yağız'ı Yiğit"dedi Nil'in bahsettiği adam Ferhat mı ne adı?
Şimdi herkesten gizlenen adam benim yanıma mı gelecekti ama niye Nil onun yerine adamları halleder demişti kesin beni öldürecekler o yüzden geliyor biliyordum böyle bir şey olacağını hissediyorum birden kapı gürültülü bir şekilde duvara çarptı kafamı kapıdan tarafa çevirdiğimde bana doğru uzun boylu bir adam geliyordu galiba Yağız Akdemir ay pardon Yiğit tam karşıma geldi durdu model mi acaba? kafamı hızla iki yana salladım bade adam seni öldürecek düşündüğün şeye bak.
Kapı tekrar açıldı içeriye yine bir adam geldi ellerinde iki tane dosya,dosyayı birazdan azrailim olacak adama uzattı "gösterdiğim resimdeki adamla kadını tanıyormusun" başım dönüyordu kendine gel bade dosyayı getiren adam ellerimi ve ayaklarımda ki ipleri açtı ellerimle bileklerimi ovmaya başladım ardından ellerimi yüzüm de gezdirdim dosyayı birden yüzüme attı sabır çekerek dosyaları açtım dosyaların içindeki fotoğraflar Annem ile Babam'ın gençliklerindeki çekindikleri fotoğraflardı yutkundum çünkü isimlerinin altında doğum ve ölüm tarihleri yazıyordu kafamı kaldırarak beni bekleyen dört adama baktım.
"Bunlar benim Annem ve Babam ama ölü değiller burada ölüm tarihleri yazıyor" karşımdaki adam bana daha da çok yaklaşmaya başladı tedirginlikle koltuğa yapıştım resmen "bu işin şakası yok eminmisin " kafamı hızla aşağı yukarıya salladım "eminim Yiğit bey hatta telefonum olsaydı onlarla çektiğim fotoğrafları gösterirdim" yüzünde şeytani bir gülümseme belirdi "nerede telefonu " diye bağırdı bu korkumu daha da tetikledi koşarak bir adam içeriye girdi koşarken düşürdüğüm telefonumu eline verdi "göster" diyerek telefonu bana uzattı hızla elinden aldım ellerim telefonu tutamayacak kadar çok titriyordu.
Açar açmaz fotoğraflara girdim bir sene önce yanlarına gittiğim zaman zorla çekindiğim fotoğrafı onlara doğru çevirdim hemen elimde ki telefonu aldı ve hiç hoşlanmadığım bir kahkaha attı "biliyordu onların ölmediğini biliyordum" dedi Annem ve Babam'ı tanıyor muydu bana doğru eğildi "bana yaşadıklarını kanıtla görüntülü ara Baban'ı ya da Annen'i" elime telefonu bıraktı neler oluyor hala anlamadım "Annem ve Babam'ı işe karıştırmayın" ayağa kalmaya çalıştım ama arkasındaki iki adam omuzlarımdan bastırarak tekrar oturturdu beni.
"SANA GÖRÜNTÜLÜ ARA DEDİM" diyerek bir anda bağırdı hızlıca Babam'ın isminin olduğu numarayı görüntülü aradım çok çalmadan babam telefonu açtı "bebeğim ne oldu neden aradın bu saate " babam onu normalde arıyorum zanetti tam kapatacaktım ki karşımdaki adam telefonu elimden aldı "vay vay vay Akif bey nasılsınız ne de olsa yıllar sonra eninde sonunda karşılaştık sizinle " tahmin ettiğim gibi Babam ile Annemi tanıyorlardı Babam bağırmaya başladı "SAKIN KIZIMA DOKUNMA YİĞİT SAKIN SENİN DERDİN BENİMLE ONUN KILINA BİLE ZARAR GELMESİN" ortalığı bir kahkaha kapladı "sen Gökhan ile amcama nasıl davrandıysan bizde kızına öyle davranacağız merak etme Akif demirer ölü olarak göstersen de kendini ellerimize yine de düştün ne o kızını kayıtlardan silince bulamayacağımızı mı sandın" ne yani annem babam kayıtlar da ölümüydüler "Baba neler oluyor bura da korkmaya başlıyorum" Babama doğru bağırmaya başladım Babam'ın sesi titriyordu "meleğim sakın korkma hemen yanına geleceğim bak Yiğit kızma dokunma ben yarın geleceğim türkiyeye benimle hallet işini onun bir suçu yok" Babam'a cevap bile vermedi elini beline attı ve siyah bir silah çıkardı silahı görmemle büyük bir çığlık koptu ağzımdan.
"Babam da sana öyle demişti ama sen ne yaptın geldi mi aklına bende öyle yapacağım fazla hızlı davranma kızının cenazesine yetişirsin merak etme Babam nasıl kardeşimle amcamın cenazesine geldiyse sende kızının cenazesine geleceksin " silahı birden bana doğru tutu babam yapma diye telefondan bağırtıları kulaklarım da çınlıyordu daha dün tanımadığım bir adama doğrultulan silah şimdi bana doğru bakıyordu ben yine sesimi çıkarmıyordum daha ne olduğunu bile anlamadan birden tetiğe bastı silahtan gelen gürültülü ses kulaklarım da yankılandı...
Tekrar bir bölümle sizlerleyim bademlerim♡
Bölüm hakkında düşüncelerinizi belirtir misiniz?
Sonraki bölümde görüşmek dileğiyle sizi seviyorum♡
🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLARA TUTSAK +18
ChickLitKLASİK BİR MAFYA KİTABIDIR 18+ SAHNELER (ŞİDDET,MADDE KULLANIMI) BULUNMAKTADIR. Sırlardan nefret eden bir adam Hayatı sırlarla dolu olan bir kız _____________________ "Şimdi seçenekler senin, zamanın az düşün karar ver ona göre seni yerine yerleşt...