bölüm şarkısı Sezen Aksu-Masum değiliz<İRADE GÜCÜNÜZ GİTTİĞİNDE,ÇARESİZSİNİZ >
Herşeyi unutun medyadaki şarkıyı açın arkanıza yaslanın ve okumaya başlayın
Okumaya saat kaçta başladınız buraya bırakın bakalım
Ben bura ya sizler için yıldız bırakıyorum sizlerde benim için aşağıdaki yıldızı parlatın 🌟
Neler olmuştu öyle üst katta, koşarak Nil'in odasına girdim koltuğa kendimi zor attım sen ne gördün öyle Bade nasıl bir şeye bulaştın kendimi hiç iyi hissetmiyordum midem bulanıyor, başım dönüyordu adamın kafasına nasıl sıkmıştı öyle hem de halâ nefes alabilen birisine.
Kalkıp yüzümü yıkamak gerekiyordu ama ayağa bile kalkamıyordum kapı bir anda açıldı korkuyla yerimden zıpladım. "Bade ne oldu?" Nil'in geldiğini anlayınca ağlamaya başladım"ben büyük bir bok yedim Nil sen haklıydın merak hiç iyi değilmiş" yanıma oturdu "neler oluyor Bade"
Yüzümü ona döndüm "burada konuşamayız eve gidelim sana her şeyi anlatacağım" kafasını salladı " sabah olmak üzere nöbet saatimiz doluyor diğer Hemşire ve Doktorlar gelsin çıkalım" başımı sallayarak onayladım, ölen adamın görüntüsünü unutmaya çalıştım gözlerime hala inanamıyorum.
"Hadi sen biraz dinlen ben gideceğimiz zaman seni çağırırım senin yerine Damlaya diyeyim işlere baksın" minnet dolu gözlerimi ona çevirdim. "Teşekkür ederim" koltuğa uzandım gözleri mi yumup uykuya dalmayı diledim bu sahneleri unutmam gerekiyordu.
*-*
(NİL........)
Neler olduğunu hala anlayamamış'tım "Bade hadi güzelim kalk" uykusundan hızla kalktı gözlerindeki korku ile etrafa bakmaya başladı " Tamam sakin ol, neler oluyor sana böyle" kafasını ellerinin arasına alarak " Nil hemen gitsek buradan gitmek istiyorum soru sorma lütfen" Kapıya doğru ilerledi neler oluyordu bu kıza çantası ve montunu askıdan aldım "soğukta ölmeyi istiyorsun galiba giyin şu montunu" beni duymadı bile çıkışa doğru ilerledi " ben çıkıyorum Bahar,Bade de çıkıyor bugün ki hastalarıma pelin hoca baksın bugün işlerim var ben gelemeyeceğim" hemen ayağa kalkarak "Tabi hocam, Pelin hocaya iletirim" kafamla onaylayarak Bade'nin yanına geldim donuk yüzle etrafa bakıyordu "benim arabamla gidiyoruz hadi" Diyerek koluna girdim.
Arabanın içini bir sessizlik kaplamıştı ne Bade ne de ben eve gelene kadar tek kelime etmemiştik, arabayı park edip Bade'ye "eve geldik hadi in" arabadan indi ne cevap verdi ne de beni onayladı arkasından hemen bende indim. Merdivenlerden hızlı hızlı çıktı sanki eve girse sorunları bitecek gibi davranıyordu.
Bana bakarak " çantam nerede anahtar içerisindeydi" kenara iterek "çekil sen açarım ben kapıyı, senin kendinden haberin mi var" Kapıyı açıp kenara çekildim girmesi için ona yer açtım hemen odasına doğru ilerledi arkasından bende girip kapıyı kapattım "Bade artık neler olduğunu anlatacak mısın acaba?" Cevap vermeyince odasına girdim yaşlı gözlerle bana baktı hemen yanına eğilerek "ne oldu sana güzelim aklıma kötü şeyler gelmeye başladı" göz yaşlarını silerek "Nil ben akşam üst kata çıktım girilmesi yasak olmasına rağmen" hemen ayağa kalktım " ne...Ne saçmalıyorsun nasıl girdin?"
(BADE....)
"Nasıl girdiğimin bir önemi yok girdim ve gördüklerimi halâ unutamıyorum, Nil ben nasıl bir hata işledim" yatağa yanıma oturarak "ne gördün orada" gözümden bir damla akmasını engelleyemedim " Nil gözümün önünde daha nefes alan bir adamı gözünü kırpmadan öldürdüler inanabiliyor musun ya öldürdüler" Nil'in yüzüne baktığımda hiç şaşırmışa benzemiyordu " bu mu yani bende sana bir şey yaptılar sandım" ayağa kalkarak "Sana adamı öldürdüler diyorum sen bana bu mu diyorsun" Elerimden tutarak tekrar beni kalktığım yere otururdu "bilmen gereken bir şeyi erken öğrendin şaşkınlığını anlıyorum biraz sakinleş sana anlatacağım neler döndüğünü" ellerimi ellerinden çekerek "Ne bu rahatlık şaka mı yapıyorsun anlatacakmış ortada bir cinayet var. Biz yemin ettik o kadar, bütün hastaların canı biz sağlıkçılardan sorulur ve gözlerimin önünde bir adam öldürüldü ben korkudan ses bile çıkaramadım. Şuan polise gitmem gerekiyordu benim" Nil bir anda ayağa kalkarak "canına mı susadın sakın polise falan anlatmaya kalkma sadece otur ve beni dinle!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIRLARA TUTSAK +18
ChickLitKLASİK BİR MAFYA KİTABIDIR 18+ SAHNELER (ŞİDDET,MADDE KULLANIMI) BULUNMAKTADIR. Sırlardan nefret eden bir adam Hayatı sırlarla dolu olan bir kız _____________________ "Şimdi seçenekler senin, zamanın az düşün karar ver ona göre seni yerine yerleşt...