KIZGIN

162 43 0
                                    

O lafından sonra Ege'ye kızmıştım. Ve üzülmüştüm. Sinirimden akşam yemek yememiştim. Odama kapanıp biraz uyumuştum. Yarın okula gitmek istemiyodum. Deniz'e herşeyi anlatacaktım.
Sabah oldu. Üstümü değiştirdim. Kahvaltı yapmayıp hızlıca okuldan çıktım. Ege'yi görmek istemiyodum. Okula gittim. Ege bahçedeydi. Yolumu kesti.
"Öykü konuşalım mı.?"
"Hayır Ege gider misin.?"
"Bak ben öyle demek istemedim kızgın olduğum için-"
"Anlatmak zorunda değilsin benden nefret de edebilirsin sana kızgın değilim"
"Kızgınsın"
"Hayır"
"Evet öyle tamam mı kızgınsan söyle"
Çantayı yere bıraktım.
"Evet kızgınım. Çünkü herşeyin suçlusu ben gibi davranıyosun. Ben onu çağırmadım. Ona okulun adresinide vermedim. Ayrıca o bana vurdu diye ben sana ona yumruk at demedim. Kendin attın Ege ben istemedim"
"Ama-"
"Ama yok Ege. Bana suçlu gibi davranırsan karşılığını böyle alırsın. Kusura bakma ama burada ben suçlu değilim sen suçlusun şimdi bana gelip de suçlu gibi davranamazsın. Buna hakkın yok"
"Ben özür dilerim"
"Boşver Ege benden nefret etmeni anlıyorum benim kızdığım nokta bana suçlu gibi davranman" dedim. Okulun popüler çocuğu olduğu için herkes bizi izliyodu. Ve ben bu durumdan nefret ediyodum. Çantamı aldım ve onu orada bırakarak sınıfa girdim.

Son dersti. Zil çalmıştı. Sınıfta bir tek ben kalmıştım. Özellikle geç çıktım çünkü Ege'yi görmek istemiyodum. Ama çıkarken onu gördüm. Yoluma devam ettim. Eve geldim. Sıkılmıştım Kumsal'ıda alıp bahçeye indim. Yanıma Ege geldi.
"Meraba"
Cevap vermedim.
"Bana daha ne kadar böyle davranacaksın"
"Benim fikirlerime saygı duyana kadar"
"Ne alaka.?"
"Ne alaka mı.? Bu benimle Berk arasındaydı. Ve ben senden yardım istemedim. Bide suçlu durumuna düştüm"
"Özür diledim"
"Ege lütfen beni Kumsal'la rahat bırakır mısın.?"
"Tamam gidiyorum" dedi ve oradan uzaklaştı. Gıcık Berk. Aslında ben alçakgönüllüyümdür. Ama kendimi suçlu hissettirmemi sağladığı için Ege'ye beni çok kandıran ve beni çok üzen ve yüzsüz gibi karşıma çıktığı için Berk'e kızgındım. Ama Ege ile barışmak istiyodum. Bunuda yarın halledecektim.

Gülümse KöpeğimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin