ESKİ FOTOLAR

188 42 3
                                    

Günlerden cumartesiydi. Ve dün için çok mutluydum. Bugün biraz sokağı felan gezicektim. Ama Kumsal'ı iyice unutmuştum.
"Aşkım gel buraya dün ne oldu biliyor musun Ege ile dans ettik"
Ona gene anlatmıştım ne olduğunu. Tasmasını aldım. Ona takarken kaçıyodu. Ya gelsene buraya. Heyy gel buraya Kumsal diye onu takip ediyodum. Ama istemiyordu. Yatağına yattı ve uyumaya başladı. Bende uykusunu bölmedim. Dışarı çıktım. Telefonum titreşti mesaj geldi.
Kimden: Ege
Kal orada prenses :)
Mesajı görünce yüzümde istemeden bir gülümseme oluştu. Onların evine bakarken onu gördüm geliyordu.
"Selam prenses"
"Selam"
"Naber nereye böyle"
"Hiç öyle dolaşıyodum"
"Eşlik edebilir miyim.?"
"Tabiki" az önce eşlik etceğini söyledi inanamadım.
Dolaşırken yorulduğumuzu anlayıp bir yere oturup konuşmaya başladık. Konuşurken ona Deniz'in komik bir fotosunu göstericektim. Galeriye girdim. Oda benimle beraber bakıyordu. Yanlışlıkla bir fotoya bastım. Sonra gözlerim doldu. Ve geri bastım.
"Kim bu"
"Boşver"
"Ya söylesene"
"Eski sevgilim"
"Özür dilerim"
"Yok önemli değil adı Berk"
"Anlatmak zorunda değilsin"
"Adı Berk'ti. Onunla çok iyi anlaşıyor çok iyi bir erkek arkadaşdı. Ama sonra"
"Sonra.?"
"En sevdiğim arkadaşım Seçil'le alakası olduğunu öğrendim. Ona bir şans verdim çok iyi değerlendirdi. Ama neyse boşver"
dedim göz yaşlarıma engel olamıyodum.
"Şşşt tamam gel buraya" diye bana sarıldı. Göz yaşlarımı sildim.
"Boşver o onun gerizekalılığı"
"Neyse yürüyelim mi.?"
"Olur" dedi. Gerçekten bu konuyu konuşmak istemiyodum. Çünkü Berk konusu açılınca hep gözlerim doluyodu. Sonra dünü hatırladım. Ve mutlu olmaya çalıştım. Ege'de bana şaka yapıyordu. Aslında tatlı çocuktu.

"Teşekkür ederim"
"Ne için.?"
"Beni çok iyi teselli ettin ve iyi bir arkadaşlık yaptın tekrar teşekkür ederim"
Odama girip yatağa uzandım. Kumsal'ı dışarı çıkarmıştı annem. Vay öyle olsun Kumsal. Ve telefonumdan dont speak şarkısını dinleyip tekrar dünü düşündüm. O eski fotolar bunu bozamıyacaktı

Gülümse KöpeğimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin