CESARET

483 51 1
                                    

Arkadaşlar yazılar sığmadığı için okurken yukarı çıkarak okuyun.

Yeni evimize gelmiştim. Site içinde bir villaydı. Güzel ve büyük bir evdi. Bundan en çok yararlananda Kumsal olmuştu. Annemler taşımacılık şirketinin adamlarıyla beraber kolileri taşırken ben arabadan aşağı inmemiştim . Çünkü eğer inersem bende eşya taşıyacağımı biliyordum. En azından kendi eşyalarımı. Ve benden uyku akıyordu. Onun için uyandımsada gene uyuyomuş numarası yaptım. Uyu öykü uyu . İç sesim böyle diyordu işte. Eşyalar evin içine taşındıktan sonra uyandım ve Kumsal'ıda alıp evin içine girdim . Kolileri odama taşıdım . Odam hazırdı aslında sadece elbiselerim eşyalarım felan eksikti. Onları yerleştirirkende Kumsal odayı dolanıyodu. İyi yere kapak attın kumsal. Neyse bir çok eşyayı koydum aslında. Salona indiğimde annem ile babam koltuklara yığılmıştı. Beni görünce hemen
" Öykü bize bir çay yap kızım belimiz tutuldu eşyalardan ."
Hizmetçimiz vardı ama babam biz eşyaları yerleştirdikten sonra gelmesini istemişti. Mutfağın yerini öğrendim ve gidip onlara bir çay yapıp tepsiyle getirdim .
" Sağol kızım " dedi annem.
"Ev nasıl beğendin mi .? "
"Evet güzel ama ben önceki villamızıda seviyodum "
" Öncekininde yanında pek ev yoktu hem iş yerinede uzak hem bak burası şehrin en iyi yeri ne güzel arkadaşların olur Kumsalı gezdir ..."
"Evet" dedim ve odama çıktım. Saat 18.25 di. Hava tamda kararmış sayılmazdı. Telefonumu ve kulaklığımı alıp annemlere biraz siteyi gezceğimi söyledim ceketimi alırken Kumsal geldi . "Aa seni unuttum gel bakalım " dedim ve tasmasını ona bağlayarak dışarı çıktım . Ohh ohh herkes dışarıda . Herkes dışarıda idi. Bazıları bisiklet paten kaykay felan sürüyor bazılarıda sohbet ediyordu. Bende kulaklığımı takıp Kumsalı gezdiriyordum. Benim gibi bir banka oturmuş bir kız gördüm hemen hemen aynı yaştaydık sanırım. Kıza meraba dedim duymadı.
" Meraba ben Öykü "
Kız köpeği görünce sinirlenerek yüzüme baktım.
" Köpeklerden hiç hoşlanmam şu sevimsizide al git başımdan "
" Sevimsiz mi sensin o sevimsiz tipe bak "
" Uzak dur dedim git başımdan bir daha bana bulaştığını görürsem "
" Ne yaparsın döver misin "
Islık çaldı ve bir grup kız buraya doğru geliyodu. Run öykü run.
" Hadi şimdi kaybol "
" Bak kızım ben böyle bir grup kızdan korkmam delikanlıca teke tek gel tamam mı .? Nerden bana geldi bu cesaret bilmiyodum. Teke tek gel nedir ya .? Bu tipten böyle düşünceler garip oluyor cidden. Bide zengin bir aile kızıyım . Rezil oldum . Kız cevap vermeyince oradan uzaklaşıp doğru eve yürüdüm. Atarlı bide grup toplamış mal ne olacak işte .

Gülümse KöpeğimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin