2.2

104 8 264
                                    

(Şarkı çok hoşuma gidiyor. Bir göz atın❤)

Ekin: Anonim...

Ekin: Ben çok gergin hissediyorum.

Ekin: Bir şey yapar mısın?

(Görüldü 07.50)

Mal: N'oldu güzelim?

Ekin: Okula geldim ve insanlar çok tuhaf bakıyor.

Ekin: Belki de normal bakıyorlar bilmiyorum ama ben gerçekten iyi hissetmiyorum.

Mal: Bugün abinle gelmeyecek miydin?

Ekin: Onunla geldim ama okulun önünde birisiyle konuşması gerektiğini sınıfa kadar kendim çıkıp çıkamayacağımı sordu.

Ekin: Okulun ortasında kilitlenmiş durumdayım.

Mal: Abin kadar sorumsuz birini görmedim.

Mal: İkizler gelmek üzereler.

Mal: Yiğit de 10 dakikaya gelir.

Mal: Benim de gözüm üzerinde olacak merak etme.

Mal: Şimdi sakin ol güzelim.

Ekin: İnsanlar tuhaf bakmıyorlar mı sence de?

Mal: Değil mi ya?

Mal: Kesin yanında beni aradıklarındandır.

Ekin: Mal isteselerdi gelirken yanımda birkaç şey getirirdim.

Mal: Misal?

Ekin: Ne bileyim domates falan.

Mal: Yaaa domates diyosun

Ekin:???

Mal: Anladım ben ehehehe

Ekin: Ne anladın?

Mal: Domates kırmızı, kırmızı kalp =aşk falan. Sen ben lovelenmek

Ekin: Eee yuh artık!

Ekin: Ben hayatımda bu kadar salak saçma bir yerden salak saçma bir şey çıkaran salak saçma birini görmedim.

Ekin: Nasıl yeteneklerin var anlamıyorum ki?

"Nasıl yetenekleri varmış? " Arkamdan gelen sesle yerimde zıpladım. Emre dibimde durup mesajları okuyordu.

"Ne bu böyle trendeki teyzeler gibi. Çek gözlerini telefonumdan. " Telefonumu kapatıp cebime koydum.

" Bölmeyeyim ben flörtleşmeni istersen. "Omzuna yavaşça vurdum. O ise daha da çok sırıtmaya başladı.

" Tövbe de. " Kolunu omzuma attı ve beni sürüklemeye başladı. Daha yeni yürüyemeyecek kadar kendimi kassamda şuan rahatlamıştım.

"Tövbe bölmem bir daha. " Ayağına bastım. Milli gıcıklık günü sanırım.

"Melih nerde? " Omuz silkti ve beni sürüklemeye devam etti.

"Kızın biriyle konuşuyordu. Bende anlamadım. " Bababababa...

"Kim ki o kız? " Tekrar omuz silkti. Bu da hem omuz silkip hem cevap veriyor.

"Ne bileyim ben. " Sınıfa girdiğimizde sınıftaki tek tük insanın tuhaf bakışlarından kaçındım. Okulda nasıl dedikodular olduğu pek bilmiyordum ama benimle ilgili bir şeylerin olduğunu kesin biliyorlardı.

"Bugün bizim yanımıza otur. " Emre kulağıma fısıldayınca kafamla onayladım. Şuanda oturacak bir yerim yoktu zaten. En son Derya ile kavga etmiştim ve sonra kim gelmediyse onun yerine oturmuştum.

Mal Mısın? | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin