4

3K 199 216
                                    

Emre

E:Kanka aklımda müthiş bir fikir var.

H:Ne?

E:Canlı yayın açıp Wattpad'den hayran kurgu kitapları okuyabiliriz.

H:Vov.Güzel bir fikir gibi.

Aslında ona Mengola kitapları okutmayı planlıyordum.Bu içerik fikri de burdan çıkmıştı.Çok zekiyim,nalet olsun.

E:O zaman bunu evet olarak alıyorum.

H:Ne zaman yapıyoruz?

E:Bu akşamki yayında yapalım.

H:Tamamdır.

Ve konuşmamız bitmişti.O dışarı çıkmıştı.Ben ise odamda oturuyordum.Son zamanlarda onunla sadece iş konuşmaya başlamıştık.Ve bu canımı sıkıyordu.Aynı evde yaşamadan önce bu kadar fazla iş konuşmuyorduk.Arkadaşça aramızda rahat bir şekilde konuşabiliyorduk.Şimdi ise uzaklaştığımızı hissediyordum.

Aynı evdeydik ancak aramızda daha fazla mesafe varmış gibi hissediyordum.Bu beni üzüyordu.Bazen onunla yaşamaya başladığım için pişman bile oluyordum.Evet,her sabah onun yüzünü görebilmek fazlasıyla mutluluk vericiydi.Onun yemeklerini yemek çok güzeldi.Ama eski samimiyetimiz gitmiş gibi hissediyordum.Belki de ben fazla kafaya takıyordum ama yine de sadece eskisi gibi olmak istiyorum.

Bunları düşünmek istemiyordum.Kafa dağıtmam gerekiyordu.Bu yüzden Ali'nin evine gittim.Yanımda Lolipop'u da getirmiştim.İkisi ilk kez tanışacaktı.

Ali kapıyı açtı.Ona geleceğimi haberdar etmemiştim.O yüzden şaşırmıştı.

Ali:Hayrola?

E:Öyle baskın gibi işte.

A:Ali'nin evini bastım videosu mu çekiceksin bide?

E:Yok,o sadece Hürkana özel.

Tek bir kaşı havaya kalktı.

A:Demek sadece Hürkana özel?

E:Ali,erkeklerden hoşlandığımı biliyorsun diye her erkekle beni shiplemek zorunda değilsin.

Ali'nin de anlamaması gerekiyordu.Bunu kimseye söylebileceğimi sanmıyordum.Ekip bozulabilirdi.Bu en korktuğum şeylerden biriydi.

A:Yakışıyorsunuz?

Dediğini duymazdan geldim.

E:İçeri almadın.Hala kapı ağzında duruyoruz.Ve hala köpeğimle tanışmadınız.

Ali eğilip biraz Lolipop'u sevdi.

A:Çok tatlı ve minik.

E:Ve de manyak.

A:Sana çekmiştir.

E:O konuda haklı olabilirsin.

A:Neyse,hadi gelin içeri oturalım.

Sonunda eve girebilmiştik.Oturma odasına gidip koltuğa kuruldum.Lolipop ise etrafta dönüp duruyordu.

A:Ee kanka yeni evine alışabildin mi?

E:Evet,sanırım.

A:Bir şey mi oldu?

Hemen nasıl anlamıştı bu?

E:Nası anladın lan?

A:Kaç yıllık arkadaşınım,anlamam çok normal.

E:Yani aslında dürüst olmak gerekirse son zamanlarda Hürkan ile aramız eskisinden daha da kötü gibi.

Güya bu eve de kafa dağıtmak için gelmiştim.Ama anlatmaktan başka çarem yok sanırım.

A:Aranızda bir olay mı geçti?

E:Hayır öyle bir şey değil.Sadece eskisi kadar konuşmuyoruz,sadece iş için konuşuyoruz.Uzun zamandır arkadaşken birlikte bir şeyler yapmadık.Bu da aramızın açıldığını düşündürtüyor.

A:Muhtemelen çok kafaya takıyorsun.Öyle bir şey yoktur.Ama bir süre daha bu durum devam ederse ekiple bu işi çözeriz sen sorun etme.

Gülümsedim.Gerçekten iyi arkadaşlarım vardı.

×××

Eve geri gelmiştik.Lolipop acıktığı için koşarak mutfağa gitmişti.Bende çalışma odasına gitmiştim.

H:Hoşgeldin,birazdan yayına başlarız.

E:Hoşbulduk...

Gelir gelmez sadece yayından bahsetmişti.Yine aynı şey olmuştu.

O son ayarları yaparken bende onu izliyordum.Uzun zamandır yayın yapmamıştık.Bu yüzden fazla kişi katılabilirdi.

Hürkan tüm ayarları hallettikten sonra yayını başlatmıştı.

H:Hoşgeldiniz.

İlk beş dakika sadece birilerine hoşgeldiniz demekle geçmişti.Millet iyice gelmeye başlayınca ise artık ona söyledim.

E:Artık başlasak mı?

H:Evet.Bugün size bir sürprizimiz var.Wattpad'de bizim shipimizle ilgili yazılan kitapları okuyacağız.

Chat bir anda heyecanlanmıştı.Herkes kitap linkleri atıp duruyordu.

E:O zaman rastgele bir tanesinden başlayalım.

Kitapları okumaya başladık.Fakat kitaplardaki karakterler bizim hareketlerimizi sergilemiyorlardı.Örneğin Hürkan kekeleyip tatlı bir şekilde konuşuyordu.Ama böyle bir Hürkan yoktu.Bunlara gülüp duruyordum.Bir yandan da bu kadar fazla shipleyen kişi olması hoşuma da gitmişti.

H:Of,niye bütün kitaplarda ilk seven kişi sensin?

Gerçek hayatta da seven benim belki de o yüzdendir...

H:Ve de niye hepsinde dram var?

E:Hiç bir fikrim yok.Ee kitapları nasıl buldun abi?

H:Komik ve saçma.Bizi shiplemelerine lafım yok ama hikayeler çok saçma geldi.

En azından o kadar da kötü bir şey dememişti.










Platonik (Mengola)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin