30

2K 147 305
                                    

Uyarı:Bölümde çok fazla sinirden kalp krizi geçirtecek sahneler vardır.Kendi isteğinizle bunu okuyorsunuz.Yaşadığınız herhangi bir sağlık sorununun sorumluluğunu almıyoruz.

×××××

Emre

O benim elimi tutuyordu.Kalbimin sesini duyabiliyordum.Utanmamalıydım.Utansam bile bunu belli etmemeliydim.

Hürkan ise sadece sırıtıyordu.Tabi beyefendinin keyfi yerinde!Bu çocuk tüm bunları kesinlikle inadına yapıyordu.

E:Hala el ele tutuştuğumuzun farkında mısın?

Hoşuma gitse bile çemkirmem gerekiyordu.Çünküsü yoktu,sadece öyle yapmalıydım.Kendimi bir an aptal bir tsundere gibi hissettim."Baka" da desem tam olucaktı.

H:Senin hoşuna gitmiş gibi görünüyordu,bu yüzden bende bırakmadım.

Bu çocuk beni sinirlendirmeye başlamıştı.Tamam aşuktuk maşuktuk ama bende de katır inadı vardı.Hayatta ona istediğini verecek değildim.Elimi hızlıca ondan çektim.

E:Aslında senin hoşuna gittiği için elimi tutmaya uzunca bir süre devam etmiş olmayasın?

Bende onun yaptığı gibi o gıcık sırıtıştan yaptım.

Sonra beklemediğim bir şey oldu.8

Asla beklemediğim bir şey.

Hürkan elimi tekrar tuttu.Bana baktı.O kadar uzun süre baktı ki bir an gözümde çapak mı var da ona mı bakıyor acaba diye düşünmedim değil...Evet romantizme sıçtım.

Ve elimi tuttuğu için içimden saçma sapan şeyler düşünüyordum.Ronaldo adamdır ya...Bana biraz alkol lazım.Böyle sağlamından kafa dağıttıracak,sarhoş ettirecek...

Ama sarhoş olursam bu anları unuturdum.Hayır,unutmak istemiyorum.Hep bu anda kalmak ve hatırlamak istiyorum.

Ellerimize baktım.Tekrar baktım.Bakmaya devam ettim.

H:Daha ne kadar bakışacağız?

E:Senin şu an romantik bir şeyler söylemen gerekiyordu.

H:Pardon.Emre...

E:Efendim?

"Efendim birtanem,canım,gülüm,yakuşuklum ve kurt bakışlım?" demek isterdim ama yapamadım.Anı bozmak istemedim.

Düşüncelerimde boğuşurken Hürkan konuştu.

H:Evet,elini tutmak hoşuma gitti.Fazlasıyla.

İşte yine oluyordu.Kalp krizi geçirecek kadar kalbim atıyordu.O kadar heyecanlıydım ki konuşamıyordum.Kaskatı kesilmiştim.Bu dediklerinin ne anlama geldiğini düşünmeye çalışıyordum.Aslında cevap gözümün önündeydi.Ancak emin olmak zorundaydım.Hayal kırıklığına uğramak istemezdim.

Kendimi toparlamam biraz zaman almıştı.Kalp krizi geçiriyor gibi hissederken ve söylediği cümlelere verilebilecek en güzel cevabı düşünürken bu fazlasıyla zor gelmişti.Ancak en sonunda az da olsa konuşabilmiştim.

E:Hürkan sen...Beni seviyor musun?Yoksa hala dalga mı geçiyors-

Sözümü kesen şey onun dudakları olmuştu.

Kısa bir öpücüktü.Ne olduğunu bile anlayamayacağım kadar hızlı gerçekleşmişti.

Ama bu gerçekti.Yalan değildi.

Ya da ölmüştüm.İstediğim her şeyin olduğu bir yerdeydim.Zaten istediğim tek şey onunla hep birlikte olmaktı.Sanırım bu gerçek olmuştu.Umarım rüya görmüyorumdur.

Kalbim çok hızlı atmasına rağmen utanmamıştım.Fazlasıyla şaşkındım.O beni öpmüştü.Üstelik bir hastanenin ortasındaydık!

Hürkan hiç bir şey demedi.Sadece yüzüme bakıp tepkimi ölçtü.Yüzümde ne gördü bilmiyorum ama sanırım rahatlamıştı.

H:Seni seviyorum Emre.Tam şu an bunu fark ettim.Fark ettiğim anda seni öpmek istedim.Rahatsız ettiysem üzgünü-

Saçma sapan konuştuğu için onu susturmaya karar verdim.Ve böylece bende onu öptüm.Tıpkı onun gibi hızlıca geri çekildim.Bu öpücüğü benim duygularımı anlaması için yapmıştım.Uzun bir süre ona her şeyi açıklamak yorucu olurdu.Tabi tüm bunları sadece onu öpmek istediğim için bahane olarak üretiyor da olabilirdim,bilemeyeceğim.

Hiç bir şey demedi.Ama gözlerindeki parıltı,hafiften utandığı için kızaran yüzü ve gülümsemesi her şeyi açıklıyordu.

Mutluydu.Bende mutluydum.Çok mutluydum.

Tam şu an ona sevdiğimi söylemek istiyordum.Hala utanıyordum bu yüzden çok yüksek sesli konuşamadım ancak yine de o sözleri söyledim.

E:Seni seviyorum.

Hürkan'ın ilk kez bu kadar kızardığını görüyordum.Fazla sessizdi.Bu garipti.Yine de çok tatlı duruyordu.Ben bunu ilerde kullanırım.

Kendini toparlamaya çalıştı.O da benim gibi çok konuşamıyordu.

H:Bende...Bende seni seviyorum.

Hiç bir şey söyleyemedim.Sadece ona baktım.Hala tuttuğum o ele baktım.Çok kez bu anı hayal etmiştim.Hayali bile güzel olmasına rağmen gerçeği çok farklıydı.Çok iyiydi.Hayal ettiğimden çok daha fazla güzeldi.

Bu eli artık asla bırakmak istemiyorum.

Biz o şekilde hastanenin koridorun ortasında dururken sağ tarafımızdan bir ses duyuldu "HASİKTİR NOLUYOR LAN?"

×××××

Bölümün başındaki uyarının doğrusu:

Uyarı:Bölümde çok fazla tatlılıktan ve aşktan kalp krizi geçirtecek sahneler vardır.Kendi isteğinizle bunu okuyorsunuz.Yaşadığınız herhangi bir sağlık sorununun sorumluluğunu almıyoruz.

Tabi bu şekilde yazsam heyecanı kaçardı.

Son sahnede kimin geldiğini muhtemelen tahmin etmişsinizdir diye düşünüyorum.

Aslında böyle bir şey yapmayı düşünmüyordum.Hatta hiç öpüşme sahnesi bile yazmayacaktım.Yapsam bile bu bölümde yazmayı asla düşünmemiştim.Ancak geçen bölümlerdeki kravat sahnesinde herkes çekip öpsün demiş.Benimde bir anda aklıma geldi ve biraz anlık gelişti.Ama olsun,güzel oldu gibi.


Platonik (Mengola)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin