14

2.4K 168 241
                                    

Bugün ekiple birlikte sahile yüzmeye gidecektik.Eşyalarımızı hazırladık ve arabanın bagajına koyduk.Lolipop'u da bizimle götürecektik.Çok güzel olacaktı.

Hürkan Lolipop'un tasmasını takıp başını okşadığında şaşırmıştım.Bu sıralar cidden ona bakmaya ve iyi davranmaya başlamıştı.Kamera olayını unutmuş gibiydi.Bu iyi haberdi.Eğer oğlumla iyi geçinmezse ne yapardım bilmiyorum.

E:Bugün ben sürerim arabayı.Hep sen sürüyorsun.

H:Sen bilirsin.Lolipop ne olucak?

E:Aslında normalde ben onu kucağımda taşırım ama istersen taşıma çantasına koya-

H:Hayır,kucağımda dursun.O taşıma çantasında rahatsız olur.

Şok üstüne şok yaşıyordum.Daha önce asla bakmam dediği ve sinir olduğu köpeğe şimdi güzelce bakıyor ve kucağında olmasına izin veriyordu.Resmen Lolipop'un 2.sahibi olmuştu.Bundan mutlu olmuyorum desem yalan olurdu.

E:Pekala.

Hürkan ön koltuğa oturdu.Bende kucağına Lolipop'u bırakıp direksiyona geçtim.Yol yaklaşık on beş dakika kadardı.

H:Bu köpek hareketlenmeye başlarsa ne yapıcağız?

E:Arka koltuğa geçersiniz.Radyo açsana ses olsun.

H:Tamamdır.

Radyoyu açtığında rastgele bir Türk Pop müziği çıkmıştı.Bir kaç tane kanal değiştirdikten sonra ingilizce bir şarkı çalmaya başladı.Arabanın camları da açıktı,çok güzel bir rüzgar esiyordu.Lolipop dilini çıkarmış,kafasını dışarıdan sarkıtıyordu.Güzel bir yolculuktu.

×××

Sahile vardığımızda karşımızda ekiptekileri görmüştük.Kısaca selamlaşmıştık.

A:Görüşmeyeli bayağı olmuş Emre.

E:Bayağı mı?Lan daha iki gün önce buluştuk.

A:Ne bileyim özlemişim işte.

Mert(Saniye):Hava da çok sıcak yandım.Girsek mi artık?

Normalde Mert genelde bizimle çok gelmezdi.O daha çok evde takılırdı.Ama bugün nedense gelmeyi tercih etmişti.

Kaan "Beni çıplak görmeyi bu kadar mı çok istiyordun?" diyince herkes kahkahayı bastı.Kaan bunları söylerken elleriyle pick me'lerin yaptığı işaretten yapıyordu.

Hürkan çok sakin bir şekilde "Gay alert." dedi.Bende ona uydum.

E:Yeni ship.

M:LAN-

O sırada Ali her şeyi kayda alıyordu.

A:Vloga yeni malzeme çıktı.

E:Benim vloga tabi.

Hürkan genelde kanalında daha az küfür kullanan birisi olduğu için ağır taşşak geçtiğimiz çoğu vlog kesiti benimkilerde oluyordu.

Hürkan bir anda üstündeki tişörtü çıkartmaya başlayınca bir anlığına donup kalmıştım.Daha önce onu bir çok kez çıplak görmeme rağmen yine görebilecek olmak garip hissettiriyordu.

Bende üstümdekini çıkardım.Sırasıyla herkes üstünü çıkarırken Ali sadece videomuzu çekiyordu.

A:Bunlar kaçmaz.

E:Gay Ali.

A:Gay Emre.

Ekiptekilerin hala bazıları cidden gay olduğumu bilmiyordu,bu yüzden çoğu bu şakayı anlamamıştı.Ama bugün aynı zamanda bu durumu açıklamayı planlıyordum.Artık gizlemek istemiyordum.Akşama doğru gitmeden önce mutlaka söylemeliydim.

Lolipop'un da tasmasını çıkardıktan sonra denize gittik.Yavaş yavaş suya girdik.Lolipopu da dikkatli bir şekilde suya girmesini izliyordum.Bizimkiler çoktan uzağa doğru gitmeye başlamışlardı.Ali yüzmeyi bilmediği için simit kullanıyordu.Çok komikti.Ben ise oğlumla denizin en giriş kısımlarında kalmıştım.Ama bunu sorun etmiyordum.

Sonra bir anda arkamda bir su hissettim.Hürkan bana su fırlatmıştı.

E:Dondum amına koyim.

H:Sen Antalyalısın bir şey olmaz.

Sonra azıcık bir suyu da Lolipop'a fırlattı.Lolipop yüzünü hafifçe silkeledi.

H:Cidden yüzebiliyormuş.

E:Evet.

Biraz daha suda takılmıştık.Genel olarak ikimiz Lolipop ile ilgilenirken ekip kendi halinde takılmıştı.Sonlara doğru ise tüm ekip bizim yanımıza gelmişti.Güzel vakit geçirmiştik.Yavaştan acıkmaya başlayınca sudan çıkmıştık.Üstümüzü kuruladık,bir şeyler giyindik ve yine yola çıktık.Bu sefer topluca yemek yemeğe gidecektik.

Dönüşte arabayı Hürkan sürüyordu.Lolipop ile birlikte arka koltuğa geçmiştik.Burası daha rahattı.

Yol sırasında sıkılmamak için telefonumda takılıyordum.Whatsapp'dan gelen mesajları kontrol ediyordum.Çok fazla mesaj vardı.Tüm bu mesajlara bakarken tanımadığım bir numaradan bir mesaj geldiğini fark ettim ve mesaja tıkladım.

Mesajda "Hugola'nın kolyesi bende :) " yazıyordu.

×××××××

2 bölüm güzel bir şeyler yazdıktan sonra hemen kaos yapmalıyım hissi




Platonik (Mengola)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin