42

1.6K 106 90
                                    

Emre

İkimizde evde sakince otururken birden Hürkan durup dururken "Hadi şu dağdaki eve gidelim.Bir süredir gitmiyoruz." dedi.Gıcık gülüşlerimden birini yaptım ve ona cevap verdim.

E:Yoksa balayı niyetine mi gidiyoruz?

H:Emre koçum dikkat et de radara yakalanma.

E:Ulan sevgilimizle dalga da mı geçmeyelim?

H:Tamam Emrem,sorun yok.O zaman yavaştan eşyaları hazırlayalım.Bir süre orda kalırız.

Emrem dediğine birazcık utanmış olabilirdim ancak belli etmedim.

E:Bir süre dediğin tam olarak ne kadar oluyor?

H:Bir haftaya yakın.

E:Baya uzunmuş.Bizim çocukları evde bırakamayız.

H:Zaten geçenki kameramın kırılma vakasından sonra asla onları tek başına bırakmam.

E:Mantıklı.O zaman ben odama gidiyorum,yavaştan eşyalarımı hazırlarım.

H:Tamamdır.

Böylece odama gittim.O sırada aklıma bir anda abim geldi.Acaba şu an ne yapıyordu?Onunla uzun zamandır konuşmamıştık.Güya ona her şeyi anlatmamı istemişti.Ama hiç bir şeyi doğru düzgün anlatmamıştım.Hızlıca onu aradım.

Acaba ona Sıla'dan bahsetmeli miydim?Eski sevgilisiyle karşılaştığımı bilmeli miydi?Belki de her ne olursa olsun söylemeliydim.Ben bunları düşünürken abim bir kaç çalışta telefonu açmıştı.

Mustafa:Sonunda aradın lan...Uzun zamandır yoktun.

E:Sana da Aleykümselam abi.

M:Ee anlatıcak mısın?Bunun için aradığını biliyorum.

Beni çok iyi tanıyordu.

E:Abi bir çok şey oldu ama asıl önemli olan şey...Artık Hürkan benim sevgilim.

M:NE?Hemen neler olduğunu anlatıyorsun.

Ona en başından tüm olanları ayrıntılı bir şekilde anlattım.

M:Oha,bunları bana nasıl anlatmazsın?

E:Şu an dedikoducu teyzeler gibi konuştuğunun farkındasın değil mi?

Abim dediklerime güldü.

M:Hazır konusu açılmışken,bende bir kızla tanıştım.İsmi Beatrice.O çok güzel.

Abimin bunu anlatmasından sonra ona Sıla'dan bahsetmemeye karar vermiştim.Onu çoktan unutmuştu.Ve bazen en doğrusu da buydu.Yeni tanıştığı kızı heyecanla anlatmasını dinlemeye başladım.Onun adına mutluydum.Umarım hep böyle olurdu.

×××

Eşyalarımızı ve çocukları arabaya yerleştirmiş,yola çıkmıştık.Hürkan dağdaki evin yolunu daha iyi bildiği için o sürüyordu.

H:Emre,radyoyu açar mısın?

E:Tabi kocacım.

Artık ikimizde birbirimize bu tarz tatlı kelimeler söylüyorduk.Ve sanırım alışmıştık.Yine de bazen utanıyor olabilirdim.

Radyoyu açtım.Rastgele bir şarkı çalmaya başlamıştı.Müzik çalarken yanımdaki camı da açmıştım.Rüzgar esiyordu.Bu iyi hissettiriyordu.Kucağımdaki küçük yavrucaklar da heyecanla kafalarını camdan dışarıya atmışlardı.Tabikide ikisinide adeta kucaklarcasına tutuyordum,yani güvendelerdi.

H:Çok tatlı oldunuz.

E:Kendini bizden soyutlama,hepimiz bir aileyiz.

Gülümsemişti.Muhtemelen duygulanmıştı.En azından ben duygulanmıştım.

H:Teşekkür ederim.Cidden...

E:Bende teşekkür ederim.

Bana böyle bir aile verdiğin için teşekkür ederim Hürkan.

×××

Eve varmıştık.Uzun zamandır gelmediğimiz için etraf oldukça tozlanmıştı.Umarım bu çok fazla sorun olmazdı.

Bizim köpekçikler bahçede koşuştururlarken bizde eşyalarımızı eve götürmüştük.Yaklaşık beş dakika sonra işi tamamlayıp ikimizde yorulup yatağa yatmıştık.Yatak fazlasıyla küçüktü ama bu bizim için sorun olmamıştı.

Bir süre hiç konuşmadan orada yattık.O arada kolumu Hürkan'ın beline atıp kendime daha da yaklaştırmıştım.

H:Şu an cidden uykum var Emrecim.

E:Bir şey yapmıyorum ki...

İyice ona sokulmuştum.Hürkan gözlerini açtı.Bir anda bu kadar yakın olmamıza şaşırdığı için geri çekilmişti.

H:Dibime girmişsin.

E:Giriyim ne olucak?

Bir şey dememişti ama ben onun kızardığını açıkca görmüştüm.Gülümsedim.

Sonra bir anda üstümüze Gökyüzü ve Lolipop atladı.Dışarda oyun oynadıkları için fazlasıyla pis olmalarına rağmen bunu hiç umursuyor gibi gözükmüyorlardı.İkiside yüzümüzü sanki anlaşmış gibi yalayıp duruyorlardı.

H:Lan durun yapmayın ölüyorum

E:Altıma işicem şimdi durun

Gökyüzü'nün yalamasını durdurmak için ona sımsıkıca sarıldım.Hürkan'da taktiği benden görüp Lolipop'a sarıldı.Çok güzel bir andı.

H:Üstümüzü çamur ettiler.

E:Yine de çok tatlılar,değil mi?

H:.Çok.Seviyorum sizi be

E:Bende hepinizi seviyorum.

×××

Yaklaşık bir hafta kadar bu evde kalmıştık.Fazlasıyla dinlendiğimiz ve ailecek vakit geçirdiğimiz bir hafta olmuştu.Çok güzeldi.Bir süreden sonra doğa sıkmaya başlasa bile Hürkan ile olmak bunu da engelliyordu.

Ondan asla bıkmıyordum.Ve bıkmayacaktım da...

×××××

Bir sonraki bölüm final olacak...

Sizce nasıl bir son olacak?

Ve siz nasıl bir son istersiniz?

Finali 45 de yapmayı düşündüm ancak daha fazla uzatmamaya karar verdim.Zaten artık yazabileceğim daha fazla bir şey kalmadı.Son iki bölümdür falasıyla yazarken zorlanıyorum.Bölümlerde betimlemeyi az tutup konuşma ağırlıklı yapıyorum,aksi takdirde yazamıyorum.Ancak final için elimden geldiğince güzel ve hoş bir bölüm yazmaya çalışacağım.Görüşmek üzere

Platonik (Mengola)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin