Emre
İpek denilen kız inatla Hürkanla konuşmaya çalışıyordu.Hürkanda ondan rahatsız olsa bile saygıdan konuşmaya devam ediyordu.Onu kurtarmalıydım.Yanlarına uçtum.Biraz fazla hızlı gitmiş olabilirdim.Ama olsun böylece İpek'i Hürkan'ın yanından itmiş oldum.
E:Pardon.Biraz hızlı koştum.
"Sorun yok." diyip gülümsedi.Bu kızın vlogda gözükmesini gerçekten istemiyordum.Onun olduğu her anı keseceğim.
Hürkan bana sorarcasına bakıyordu.Bu anlamsızca koşuşum ve aralarına girişimden dolayıydı.Kızın duymayacağı bir şekilde fısıldadım.
E:Seni kızdan kurtardım,daha ne istiyorsun?
Böyle deyince gülümsedi.Sırtıma bir tane çaktı.Çaktı diyorum çünkü sert vurmuştu.Bu çocuk beni geberticekti.
×××
E:Hadi bir köpek alalım.
H:Nerden çıktı bu şimdi?
E:Hep bir köpeğim olsun istemiştim.Bakabilir miyim?Sorun olur mu?
H:Sorumluluğunu sen alıcaksın.Ben yürüyüşe çıkartmam.Senin köpeğin olur.Ve ofise girmemesi lazım.Tüm ekipmanlar orada.
E:Ofise girmez.
Vay be,hemen kabul etmişti.
H:Güzel olur aslında.Köpekleri severim.
Bende seni severim.
×××
Bir haftadır yeni evimizde bir köpek vardı.Minicik kıvırcık tüyleri olan turuncu bir köpekti.İsmini Lolipop koymuştum.Hürkanla çektiğimiz bir videoda beraber lolipop yemiştik.Aklıma o an gelince bunu koymak istemiştim.
Günde en az 3 kere dışarı çıkartmam gerekiyordu.Üstümde yeni bir sorumluluk vardı.Hürkan da tıpkı dediği gibi hiç yardımcı olmuyordu.Ama Lolipop'u seviyordu.İyi anlaşmışlardı.O kadar besleyip bakıyordum,Lolipop ise hala Hürkan'a kendini sevdirmeye çalışıyordu.Zaten Lolipop yüzünden artık erken kalkıyordum.Beni yalayıp zorla kaldırıyordu.Eskiden Hürkan beni uyandırırdı.Şimdi ben onu kaldırıyordum.
Şu an onun odasına gidiyordum.Bugün yine çok ciddili bir video çekicektik.
Kapıyı çat diye açtım.Korkudan belki uyanır diye düşünmüştüm ama hala yatıyordu.Omzundan sarstım.Kalkmıştı.
E:Hadi kalk,bugün çok işimiz var.
O bir şey demeden odadan çıktım.Bugün kahvaltıyı ben hazırlayacaktım.Çoğunlukla o yapardı.Bugün ise yapasım gelmişti.
Yumurtadan başka yapabildiğim bir şey olmadığı icin yumurta pişirmiştim.O sırada Hürkanda mutfağa gelmişti.Saçlarını düzeltmeye çalışıyordu.
H:Vay yemek yapmışsın.
E:Tabi.
Yemeğimizi yedikten sonra işe başladık.
H:Bugün içerik bulamadık bu yüzden onedio testleri çözüyoruz.
Evet çok önemli içerik fikrimiz buydu.
E:Sıçma şekline göre nasıl birisin?nE?
×××
Video çekimi bittiğinde beynimin yok olduğunu hissediyordum.
H:Kalbim bu kadar saçmalığı kaldıramadı.
Güldüm.
E:Ben Lolipop'u dışarı çıkartmaya gidiyorum.Zavallı köpke.
H:Hadi bu sefer bende geliyim.
Normalde böyle bir şey söylemezdi şaşırmıştım.
E:Ciddi misin?
H:Yok taşşak geçiyom.Sence?
E:Tamam,tamam.Gidelim.
Lolipop'un tasmasını taktım ve dışarı çıktık.Şimdiden koşmaya başlamıştı.
H:Manyak la bu köpek.
E:Biraz olabilir.
Lolipop koşa koşa bir ağacın altına gelip işini halletti.
E:Aferim oğlum.Şimdi napıyoruz?
H:Eve mi dönsek?
E:Bence de.
Ve eve gittik.Yaz akşamlarını seviyordum.Gecenin esintiyle birlikte ekiple olmak en güzeliydi.Tabi Hürkanla daha da güzeldi.
Salonda oturup bir şeyler izliyorduk.Genelde ekip olmadığında bunu yapıyorduk.
H:İnsanlar hala aynı evde yaşadığımızı bilmiyor.
Hiç bir videoda aynı evde olduğumuzu söylememiştik.Ama bazı yorumlardan gördüğüm kadarıyla bunu tahmin eden bir kaç kişi olmuştu.
E:Söylemeli miyiz ki?
H:Söylersek shipciler delirebilir.
E:Shipciler mi?
Ne olduğunu gayet iyi biliyordum.Sadece mala yatmak daha zevkliydi.
H:Bizi shipliyolar ya.
E:He...Mengola yani.
H:Bir dakika sen ship ismini nerden biliyorsun?
Aha sıçtık.
E:Hiç,öyle bir kaç video görmüştüm de...Cidden aşık gibi bakıyorsun.
H:Siktir lan.
Dediğine güldüm.
E:Shiplesinler nolcak sanki?
Ortam bir anlığına sessizleşmişti.
H:Buna bir şey demek istemiyorum.
Bu biraz koydu.
Tam o sırada sanki Lolipop iç sesimi hissetmiş gibi bir anda üstüme atlayıp yalamaya başladı.
E:Lan dur,manyak.
O sırada ise Hürkan videomuzu çekiyordu.
E:Lan birde orda videomuzu mu çekiyorsun?
H:Ünlü yutubır köpeğine şiddet uygularken yakalandı!
E:Daha çok köpek bana şiddet uyguluyor gibi-
Lolipop'un yalamaya devam etmesiyle konuşamadım.
H:Her şey prim için evlat.
××××××
Çok boş bir bölümdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platonik (Mengola)
FanfictionEmre Hürkan'a platonikti.Ancak Hürkan onun için fazlasıyla imkansızdı.