15

2.3K 156 126
                                    

Vücudumun donakaldığını ve içimde kötü bir hissin oluşmaya başladığını hissediyordum.Tüm kanımın çekildiğini ve bir anda donduğumu hissettim.

Kim olabilirdi?Ona Hürkan dememişti.Hugola demişti.Bu da çok yakın biri olmadığımız anlamına geliyordu.Gizli sapık bir fan olabilir miydi?

Kafayı yiyecektim.Her saçma ihtimali düşünüyordum.Ama bunun bir yararı yoktu.Bir şeyler demeliydim.

E:Sen kimsin?

O anki şokla tek yazabildiğim buydu.

?:Kim olduğumu aslında anlarsın sanıyordum.Neyse söyleyeyim.Ben İpek,Ali'nin arkadaşı.

İnanamıyordum.Zaten en başından beri bu kadından hoşlanmamıştım.Ama bunu asla beklemiyordum.

E:Tam şu andan itibaren eski arkadaşısın.Bana bu saçmalığı söylediğin andan itibaren hayatımızdan siktir olup gidiyorsun.

Bu kadın beni delirtecekti.Ne zaman o kolyeyi çalmış olabilirdi?Düşündüm.Ve bir ara tuvalete gitmek için bizim eve uğradığımızı hatırladım.O sırada almış olmalıydı.Onu almak zorundaydım.

İ:Gerçekten komiksin.

E:Ne saçmalıyorsun sen?

İ:Hım...Diyorum ki...Bu kolye bende kalacak.

E:Onu bana vereceksin.

İ:Vermezsem ne olur?

Başka çare bıraktırmamıştı.

E:Seni dava etmek zorunda bıraktırma.Şu an halledelim.O zaman belki ihbar etmem.

Tabiki bu yalandı.O kolyeyi alır almaz Hürkan'a verdikten sonra ilk işim karakola gitmek olacaktı.

İ:Bak,bu kolyenin Hugola için ne kadar değerli olduğunu duydum.Ve anlıyorum ki sende...Ona karşı bir şeyler hissediyorsun.

Bu karı bunları nereden biliyordu?

E:Ne saçmalıyorsun sen?

İ:Biseksüel olduğunu biliyorum.Ve ona bakışların da fazla anlamlı.Gay olduğunu ve Hürkan'a aşık olduğunu ifşa etsem nasıl olur :)

Beni tehdit etmeye çalışıyordu.Üstelik saçma sapan bir şekilde...Ama bana sökmezdi.

E:İstersen söyleyebilirsin.Umrumda değil.

İ:Umrunda olduğunu biliyorum.

E:Kimseden gay olduğumu saklamak zorunda değilim.Ayrıca Hürkan'a aşık olduğumla ilgili bir kanıtın yok.Ki ona aşık olduğumu ifşa etsen bile,o kolyeyi almak için buna razı olurdum.

İ:Ona çok değer veriyorsun.Bu ilginç.

E:Sikerim ilginçliğini.

Kendimi tutamayacak gibiydim.Çok sinirliydim.Bu kadar manevi değeri olan bir eşyayı çalmasaydı şimdiye engellemiştim.Ama işin içinde Hürkan'da vardı.

İ:Bana küfretmesen iyi olur.Zira kolye hala bende.Kim bilir,buna istediğimi yapabilirim :)

O gülücük emojisini görünce telefonu kırmak istiyordum.Kendimi zar zor tuttum.

E:Ne saçmalıyorsun sen?

İ:Bu kolyeyi fanlara satabilirim.Belki de yakarım.Onu kırabilirim.Çöpe de atabilirim.Ona ulaşmaman için her şeyi yapabilirim.

Kabul etmek istemesemde şu an onunla uzlaşmaktan başka çarem yoktu.O kolyeyi almak zorundaydım ve bunun için her şeyi yapacaktım.

E:Ne istiyorsun?

İ:Beni aşağıladığın için bütün ekibin önünde benden özür dileyeceksin.Ve...

E:Ve?

Ve söylediği şeyle telefon elimden kayıp koltuğa düştü.

×××

Bok gibiydim.Kelimenin tam anlamıyla şu an bok gibiydim.Bir kaç dakika içinde dünyam mahvolmuştu.

Ama o orospuya ne yapacağımı iyi biliyordum.Kiminle oynamaya çalıştığını ona gösterecektim.

O kolyeyi alana kadar bunu yapmak zorundaydım.Durumu onlara açıklamaya çalışacaktım ama bu pisliğin bunu anlamaması gerekiyordu.

Düşüncelerimde boğuluyordum.Aklımdan bunu nasıl yapacağımı düşünüp duruyordum.Muhtemelen kendimi iğrenç hissedecektim.Yine de her şey onun içindi.

Üzgünüm Hürkan...

H:Hey,vardık diyorum.Duymuyor musun?

Onun sesiyle afalladım.

E:Bir şey mi oldu?

H:Lokantaya vardık diyorum.Hani ekiple yemek yiyecektik ya.

E:Dalmışım.

Ayağa kalktım.Yavaş adımlarla ilerledim.

H:Gerizekalı köpeği arabada unuttun.

Lolipop'u mu unutmuştum?Arkama döndüm ve oğlumun arabanın içinde havladığını gördüm.

E:Özür dilerim oğlum.

Hızla kapıyı açtım.Lokantada evcil hayvan yasak olduğu için mecburen onu taşıma çantasına koydum.

H:İlk kez onu unuttuğunu görüyorum.İyi misin?

Bir şeyler olduğunu anlamamalıydı.

E:Sadece dalmışım.

Hızlı adımlarla yürümeye başladım.Anlamamalıydı.İçimde neler döndüğünü anlamamalıydı.

Birazdan benim için çok zor olan bir şey yapacaktım.Umarım bu bir an önce biterdi.Ve umarım her şey düzelebilirdi.

××××××

Sizce İpek,Emre'nin ne yapmasını istemiş olabilir?

Ve 1k olmuşuz.Teşekkürler💛



Platonik (Mengola)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin