24

2.3K 158 230
                                    

Emre

Hürkan'ın az önce benim üstümde yatması ve söyledikleri aklımdan çıkmıyordu.Utançtan ölücektim.Tabi o benim duygularımı bilmediği için bu kadar rahat davranabiliyordu.Gıcık şey...

Bu yüzden bir şeyler yapmalıydım.Kontrolü kendi elime almalıydım.Onun beni sevmesi için bir şeyler yapmam gerekiyordu ancak hala hiç bir şey yapmamıştım.Ancak şimdi tam sırasıydı.Hem,daha demin bana yaptığı tüm o arsızlıklara ufak bir ceza vermiş olurdum.

Hürkan'ı bir anda çekip yine bacağıma yatırdım.Bir anda bunun olmasını beklemiyordu ki tepki bile verememişti.

H:Noluyor lan?Napıyorsun-

E:Uyu.

Sesim fazlasıyla net çıkmıştı.Hiç bir duygu belirtisi de göstermiyordu.Baya ciddili durmuştum.Bu pek benlik değildi.Ben genelde her şeyle taşşak geçen biriydim.

H:Bir şey olmadı değil mi?

Onun gözlerinin içine baktım.Aynı zamanda da saçlarını okşamaya başladım.

E:Bir sorun yok.Sadece saçların gözlerine çok fazla giriyordu.Bende rahatsız olursun diye düzeltmek istedim.Bununla ilgili bir sorunun mu var?

Saçlarını gözlerinden uzaklaştırmama rağmen hala oynamaya devam ediyordum.Onun yutkunduğunu görmüştüm.

H:Hayır,hayır.

E:O zaman uyumaya devam et.

H:Pekala...

Bu kadar itaatkar davranması şaşırtıcıydı.Zar zor gözlerini kapattı.Bir kaç dakika sonra ise gerçekten uyumuştu.Saçlarıyla oynamam onu rahatlatmış olmalıydı.

Onun yüzüne bakarken benim de uykum geldi ve yavaşça uykuya daldım.

×××

Sabah sabah Hürkan'ın beni omzumdan sarsıp durmasıyla uyandım.

H:Uyan,uyan.Sabahtan beri balkondayız.Daha fazla götün donmasın.

Gözlerimi ovarak içeri girdim.Lolipop'un yemeğini verdim.Hürkan,Gökyüzü'nü salona getirmişti.Lolipopla ikisi şu an birlikte iyi anlaşıyor gibilerdi.Lolipop sürekli onun yanında duruyor,arada onu yalayıp oyuna davet etmeye çalışıyordu.Ancak Gökyüzü şu anlık hareket edebilecek durumda değildi.

E:İkisinin isimleri aşırı derecede alakasız,fark ettin mi?

H:Çünkü birinin ismini sen diğerini de ben koydum.

E:He yani o kadar alakasızız öyle mi?

H:Hayır,öyle demek istemedim.

E:Ona çıkıyor gibi sanki...Kabul et!

H:Benziyoruz işte.

E:Neyimiz benziyor ki?

Bir süre düşündü.

H:İkimizin içindeki o çocuk ruhunun aynı olduğunu düşünüyorum.Sadece sen bunu genelde insanlara çok fazla göstermeye çalışıyorsun.Ben ise genel olarak bunu içimde tutmaya çalışıyorum.

Bunu demesi içimi acıtmıştı.Aslında hiç bir şeyi belli etmemeye çalışıyordu.Her şeyi kendi içinde yaşıyordu.

E:Böyle yapmak zorunda değilsin,biliyorsun.Her şeyi içinde tutmana gerek yok.Benim yanımda rahat olabilirsin.

Şu an o kadar çok elini tutmak istiyordum ki...Bu his kalbimi hızlı çarpıtmasına rağmen aynı zamanda kötü hissettiriyordu.

H:Aslında şu an hayatımda belirli bir sorun yok.İpek malının yaptıkları hariç-

E:Onu halledeceğimizden hiç şüphen olmasın.

H:Teşekkür ederim.Cidden daha ne diyebilirim bilmiyorum.

E:Önemli değil.

Kendimi zorladım ve utansam bile ona sımsıkı sarıldım.Güzel kokusunu içime çekmeye çalıştım.Tabi onun anlamayacağı bir şekilde bunu yaptım.Muhtemelen beni uyandırmadan önce duş almıştı.Sabahın köründe duş almak ancak manyakların işi olabilirdi.

Sarılmama asla karşılık vermeyeceğini sanıyordum ama vermişti.Benim kadar olmasa da o da yumuşak bir şekilde sarılmıştı.

Tam o sırada cebimdeki telefon çalmaya başladı.İstemeyerek de olsa Hürkan'dan ayrılıp telefonu açtım.Gay Ali arıyordu.Tam da zamanını bulmuştu.

E:Efendim kanka?

A:Kanka...

Niye bir anda sessiz olmuştu böyle?

E:Bir sorun mu var?

A:Anlaşılan hala bilmiyorsun.

E:Ne oldu Ali?

Niye uzatıyordu ki?Bir şey saklıyordu ve bunu illaki söyleyecekti.

A:Ne dersem diyim sakin olmanı istiyorum.

Artık sinirlenmeye başlıyordum.

E:Tamam,artık söyler misin?

Hürkan da endişelenmeye başlamıştı.

H:Bir şey mi oldu?

Onu cevap veremeden Ali konuşmuşu.

A:Bir fotoğrafınız tüm sosyal medyaya sızdırılmış.Şu an herkes sizi konuşuyor.

E:Nasıl yani?Hangi fotoğraftan bahsediyorsun?Allah aşkına nude'umuzu falan mı buldular-

A:Siz ikinizin...Hürkan'ın senin kucağında yatarken olan fotoğrafları var.Herkes sizi sevgili sanıyor.Ve isminiz gaye çıktı.

E:İyi de biz zaten gayiz.

A:Biliyoru-bir dakika nE?

×××××××××

O fotoğraftan sonra ne olacak,insanların tepkileri genel olarak ne olur sizce?

Fotoyu kim çekmiş olabilir?

Aklıma bölüm fikri gelmiyor ama yine de yazmaya devam edebiliyorum.Harika olay.


Platonik (Mengola)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin